Ostalo mi je še nekaj lepotnih popravkov na karoseriji - buške, katere se bodo sanirale s "hladnim" vlekom, verjetno drugo leto. Najprej moram mojstru končati menjavo motorja na caddyu mk1 s telim, da pridem na vrsto
Gre za 1.6 td motor, ki je dobil 2. specjalo batov, nova vodila ventilov, ventile, obnovljeno vbrizgalno črpalko in vložke šob ....
Na sliki je še star karter za premike, dokler ni motor v avtu...
Da nadaljujem, od ličarja sem šel direktno na redni tehnični pregled, kjer so mi dali opozorilo o dotrajanosti končnika in puš sprednjega mostu (slednje sem imel že pripravljene doma)...
Začetek popoldanske operacije...
Sledila je menjava puš sprednjega mostu - febi (cena originalne je cca 60€ med tem ko je od proizvajalca febi cca 9€), podajalnega droga volana, amortizerja volana, končnika (drugi je bil menjan že lani), puš pomožnega volana in gumi - zgloba med volanskim drogom iz kabine in glavo volana
Po operacije je vožnja precej drugačna, volan se leše odziva, vožnja čez preseke na cesti pa je mehkejša