Nadaljujemo kjer smo ostali.
Najprej z glavo motorja. Tele 30° na novih ventilih me je morilo, tako da je nekaj časa trajalo da se je premaknilo. Nato sem en dan po**zdil in našel nek način na mojem brusu da sem to naredil kot se zagre. Seveda nikoli ni brez failov, tako da mi je na zadnjem ventilu padel brus iz akse in poškodoval 45° kot, tako da sem naknadno brusil še tega ponovno in spet žlajfal ventil.

Končani ventili, 2ga runda, tokrat uspešno:
Zdaj sem imel vse za sestavo, tako da sem si zložil na ponk:
In z velikim užitkom začel sestavljati.

Prej sem si naredil še plastičen adapter da nebi poškodoval poliranih ventilov pri montaži vzmeti
Veselje ni trajalo dolgo.. Ko sem dal gor teflone sem te lahko na roko dobil tudi dol.

Sledila je meritev:
Po "kalibraciji" šublerja sem dojel da je podrejano cca stotinko do 2 pod toleranco, tako da sem vse skupaj vrgel v kot in 1 teden razmišljal. Ko sem naslednjič prišel v delavnico je tesnilo ki sem ga pustil gor prejšnjo rundo stalo na vodilu, tako da mi je blo jasno še manj (temperatura? Pojma..). Nakoncu sem rekel fuck it, kupil loctite 620, namazal vodila in nabil teflone gor, čeprav držijo že sami od sebe. Sedaj drži kot pribito, bomo pa videli kaj se bo zgodilo ko se bo zadeva segrela. V najslabšem primeru bom moral vlečt dol glavo in menjat vodila ampak po mojem prej avto v graben zapelem.
Po tej nebulozi se je sestavljalo.. Najprej fedri in ostala šara:
Montaža odmične s testnimi ploščicami
Zategnjena ohišja na moment
In potem meritev zračnosti. Končno ena dobra novica. Vso to kopanje in moje mutenje po glavi ni podrlo možnosti stock varjant ploščic za podlaganje ventilov, tako da kupim standardne mere in imam mir.. Vsaj fucking enkrat
Na koncu sestavljeno, manjkajo edino taprave ploščice in je glava ready
Aleluja
