Z Dihta se trenutno se ne bom ukvarjal ker me se vedno boli lanski racun za teflone od servo glave volana za Monzo.. Altes pa zgleda da posluje.
Skratka, v minulih dneh sem naredil tritockovno zaklepanje vrat.. najprej v vrsto v merkur po fi 5mm jeklene stangice, doma pa jih zakrivit na konc za 90°..
Prevrtane z 2mm svedrom, kamor potem pride varovalka oz. razcepka
Zmontirano v kljuke oz. kljucavnice... tam kjer so sedaj se rdece zicke ob priliki pride razepka
Takle lulcek pa pride ven v okvir
Potem sem dobil izolacijo.. stirodur sem dobil pri Jurcatih (ta sluzi za "mrezo" ki tvori distancnike na vratih), samolepilni armafleks pa sem dobil pri @pero, ki ga je imel malo prevec za svoj kombi

Takole sem rezal stirodur na 25mm siroke pasove..
Takole pa armafleks..
Fertik deu vse zaliman na vrata..
Ker sem imel zadnja vrata torej skoncana sem lahko gor prilimal oz. zanetal se pokrivno alu plosco. Na stranskih vratih me to se caka, ker moram dati Alu plati se zapigati pod kot 12°, pac tako kot so lomljena vrata..
Torej, ostaja mi se:
- se enkrat od zunaj pretesnit vse spoje na "karoseriji"
- zapigat in prinetat notranje panele vrat
- plinski amortizerji za vrata
- kovinska povezava med kabino in kesonom (ki je zdaj iz powertapa

)