Ta vikend sem malo nazadoval z projektom.
V petek sem malo pregledal avto, pol sem šel tankat ves vesel k bo v soboto Stotak.
Pa nisem prišel niti do petrola, ker se je motor kar naprej ugašal ali pa je sekalo iz izpuha.
Šibam domov in pregledam vžig, tuljavo, v glavnem vse, Zaz za boga ne sodeluje.
Preverim kablovje, ko sem zadaj izoliral, da nisem kje kaj presekal in prebija, spet nič ,vse ok.
Bilo je že pozno, zato sem nadaljeval v soboto zjutraj, a ne najdem napake, avto sicer gre normalno, dokler včasih al mal seka, al se pa kar ugasne, pol spet vžgeš in greš naprej do naslednjega izpada.
Danes sem spet vse premeril, še prijatelj, ki je avtoštromar je prišel, pa ne najdem kaj bi bilo, je pa sigurno nekaj na štromu, ker včasih ne vžge in takrat ni iskre in so sveče mokre.
Potem pa spet pride normalno iskra in vžge. Menjal sem cinšpulo in kondenzator pri platinah pa ni sprememb v delovanju.
Kak dan bom tole prespal, potem pa bom videl kako naprej.
Vmes sem opazil, da spet teče iz glavnega cilindra, vsake toliko kaka kaplja.
Cilinder sem raztavil in še enkrat ščistil, tesnila so itak nova, a sem jih še enkrat zamenjal, sumim pa, da je zadnje tesnilo preozko,
ker je utor 2 mm širši od tesnila. Širše je tudi staro tesnilo od novega. Očitno se tesnilo prosto premika po utoru sem in tja in čez čas pride mimo kakšna kaplja. V utor sem pred tesnilo sedaj vztavil še manjši O ring sedaj se tesnilo ne premika in tudi bolj na tesno je prijel v cilinder.
Po odzračenju sistema sedaj tesni, bom pa videl kaj bo pokazalo po nekaj vožnjah, seveda, ko bom našel napako na štromu.
Razmontiral sem še pesta, da bom zamenjal prašne gumice. Vsaj to se je lepo odšraufalo.
Slik ne morem naložit mi je crknu telefon.
