
1980 Zastava 101 Confort - "Dragojlo"

- killer_beast
- Posts: 114
- Joined: 30 Apr 2013, 15:42
- Avtomobil: Opel Kadett C 1979
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Kec"
Huda. Še barva mi je všeč. Taka grda zenf barva 


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Kec"
Men edino kar fali na tem avtu so taokrogle pfl luči in maska. Tele pravokotne so ble res hud estetski downgrade.
Aja pa zadnji pogon, definitivno zadnji pogon fali!

Aja pa zadnji pogon, definitivno zadnji pogon fali!


- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Kec"
minel, domeno maš še fraj
lemon.si
maš lahk zbirko
lemon.si




Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Kec"
Res hud nakup
!
Srečno vožnjo!

Srečno vožnjo!


Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Kec"
če bi imel okrogle lučke in zadnji pogon s tem motorjem bi bil pa :pero27 wrote:Men edino kar fali na tem avtu so taokrogle pfl luči in maska. Tele pravokotne so ble res hud estetski downgrade.![]()
Aja pa zadnji pogon, definitivno zadnji pogon fali!
- Attachments
-
- vehicle_ad_standard_image_5e8da54ed3085f450afcc62a093471a2.jpg (16.13 KiB) Viewed 8763 times

- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Kec"
Ja barva je res zanimiva. Sprva bljek, nato se mi je pa ta bljek vedno bolj dopadal. Pa tudi sedeži iz gostilniških prtov in jesenska tapecirunga so mi postali prav nenavadno všečni.
@pero27: avto s pravim pogonom ne gre nikamor, tako da ne skrbi. Tega Conforta s kvadratnimi lučmi sem vzel zato, ker sem fotru njegovega pri 4ih letih nehote spustu po hribu navzdol in obrnu na streho. Pa da se mu kao oddolžim. Za razliko od tega je njegov bil zelen, pa malo bolj divja različica - SuperConfort 1.1 s 64-imi konji.
Zato sem tudi nabavu Webra, kajti:
"Četvrti stepenik je zamena usisne grane i karburatora dvogrlim karburatorom Weber 32/32 DMTR
koji fabrički ugrađivan na Zastave 101 Super/SC i Special. Prema testu SAMa u kombinaciji sa 4-1
izduvnom granom, motor daje snagu od 63 KS, a sa 4-2-1 izduvnom granom, motor daje snagu od 66
KS. Potrošnja goriva se smanjila pri vožnji bez otvaranja drugog grla. Otvaranje drugog grla se oseća
po zvuku motora i pojačanom otporu pedale gasa."

@pero27: avto s pravim pogonom ne gre nikamor, tako da ne skrbi. Tega Conforta s kvadratnimi lučmi sem vzel zato, ker sem fotru njegovega pri 4ih letih nehote spustu po hribu navzdol in obrnu na streho. Pa da se mu kao oddolžim. Za razliko od tega je njegov bil zelen, pa malo bolj divja različica - SuperConfort 1.1 s 64-imi konji.
Zato sem tudi nabavu Webra, kajti:
"Četvrti stepenik je zamena usisne grane i karburatora dvogrlim karburatorom Weber 32/32 DMTR
koji fabrički ugrađivan na Zastave 101 Super/SC i Special. Prema testu SAMa u kombinaciji sa 4-1
izduvnom granom, motor daje snagu od 63 KS, a sa 4-2-1 izduvnom granom, motor daje snagu od 66
KS. Potrošnja goriva se smanjila pri vožnji bez otvaranja drugog grla. Otvaranje drugog grla se oseća
po zvuku motora i pojačanom otporu pedale gasa."

Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Kec"
Kaj si nardil?Waxxx wrote: Tega Conforta s kvadratnimi lučmi sem vzel zato, ker sem fotru njegovega pri 4ih letih nehote spustu po hribu navzdol in obrnu na streho.



- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Kec"
Mislim, da se je pisalo leto 1987. Takrat 4 letni mulo sem se pretihotapil v fotrov avto, ki je bil parkiran na vrhu hribčka in v prestavi (Zastava 101 in ročna ne obstaja). Ker sem hotu šarat po radiu sem se na sovoznikovo stran nagnu čez menjalnik in ga nehote vrgu iz prestave. Avto je z mano vred začel lezt po hribu navzdol in pridobivat na hitrosti, dokler ni z desno zadnjo stranjo udaril v visoko škarpo pri sosedu bajto nižje. Avto se je pri tem obrnil na streho in po strehi drsel še nekaj metrov. Izvlekli so me skozi prtljažnik.
Moj prvi komentar, ko sem prišel k sebi je bil: "Itak je bil zanič!"

Moj prvi komentar, ko sem prišel k sebi je bil: "Itak je bil zanič!"


Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Kec"
Huda stoenka, barva, tapeciranje... vse je zakon
Avto naše mladosti 
Kolk je pa kej pol fotr na teb kleparije naredu, ko te je dobu v roke?


Kolk je pa kej pol fotr na teb kleparije naredu, ko te je dobu v roke?


Re: 1980 Zastava 101 Confort - "Kec"
Pa obstajajo kakšni kiti za nižjo ''postavitev''?Waxxx wrote:Ravno to naskrivaj guglam!Fleko wrote:Še v keudr pa bo odlična.
Na čem to sploh stoji spredaj macpherson? zadaj prema/lisnate vzmeti?
Get low, no matter how
