Vse o frgazarjih in še več

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
@FR Wolf: govoriš za primer, ko se loputa zapre do kamor se lahko ali do takrat, ko "nasede" osovina na vijak za nastavitev?
Če torej posvetiš s svetilko v trobento vidiš svetlobo skozi oba progression hole-a (tudi tisti proti kolektorju ni zastrt z loputo)?
Tnx!
Če torej posvetiš s svetilko v trobento vidiš svetlobo skozi oba progression hole-a (tudi tisti proti kolektorju ni zastrt z loputo)?
Tnx!

Re: Vse o frgazarjih in še več
Lauko ti pošljem video, ti pa daj sovoznikov sedež ogrevat za en driveL4UK0 wrote:@FR Wolf: govoriš za primer, ko se loputa zapre do kamor se lahko ali do takrat, ko "nasede" osovina na vijak za nastavitev?
Če torej posvetiš s svetilko v trobento vidiš svetlobo skozi oba progression hole-a (tudi tisti proti kolektorju ni zastrt z loputo)?
Tnx!

Drugič pokliči sej veš da mam marsikej od webrov na lagru...

Alpinas were always posh hot rods!

Re: Vse o frgazarjih in še več
Ti zdaj hočeš povečat obogatitev od pumpe za pospeševanje? Kaj z lambdo si proval. Kaj si prereven ko pohodiš? Kaj ta bleed valve ne bi lahko zapru s cinom nekako?
Let's go Brandon!

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
(Sem premaknu iz teme od diz sem...)
Ja...še vedno AFR naraste (lean) ko na hitro pohodim tam od 1800-2500rpm in izgubi precej moči. Od tam naprej je ko pr norcih, sam lih pri 2500rpm bi se naprimer na pošrek rad iz ovinkov peljal...
Ja...še vedno AFR naraste (lean) ko na hitro pohodim tam od 1800-2500rpm in izgubi precej moči. Od tam naprej je ko pr norcih, sam lih pri 2500rpm bi se naprimer na pošrek rad iz ovinkov peljal...



- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Vse o frgazarjih in še več
mogoče ena malo neumna in neumestna
ampak..kako pa kaj odmične vplivajo na vse skupaj ? Kaj sploh ti imaš gor?
Pri kakšnih dolgih jer dostikrat na nizkih že problem sploh speljat

Pri kakšnih dolgih jer dostikrat na nizkih že problem sploh speljat
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
Nič posebnega, od Schneiderja nek stage III - 284 stopinj če se ne motim. In trše fedre.DS71 wrote:mogoče ena malo neumna in neumestnaampak..kako pa kaj odmične vplivajo na vse skupaj ? Kaj sploh ti imaš gor?
Sva pa danes z eugenom spet debatirala po mailih pa sem si rekel, da še tu napišem.
Torej, menjal sem še komplet linkage, da sem izničil še tistih par desetink milimetra lufta kot jih je imel star linkage. Na novo sem pretesnil komplet zadnje strani in zvrtal luknje v ploščico od return spring-a. Izza tega pokrovčka mi je prej curil bencin, pa naj bi bila finta, da se zadaj podtlak dela in vleče bencin iz glavne komore. So they say...


Zanimivost: novejši Webri imajo to luknjo serijsko (in tesnila v rebuild kitih imajo tudi to luknjo že narejeno).
Nabavil sem še 0 back-bleed (exhaust) valve - prej sem imel 50ke, pa ni kaj dosti razlike. Nabavil sem še synchrometer in hudiča tudi to ni pomagalo - sem imel že prej "po filingu" skoraj v nulo sinhronizirane vse tri komade. Imam pa na dveh ferglnih cca 0.5 kg/h razlike pretoka med grloma, na enem pa je pretok popolnoma identičen.
Torej neke majhne rahle spremembe na bolje so, je pa še vedno ta lean spot če ga pohodim pred cca 2500rpm. To be continued...


- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
Včerajšnji midnight street tuning! Data logging by Anzee!
Stolpci so posamezni "poskusi", vrstice pa obrati motorja.



Rabi še kdo kaj iz eurocarba?

Stolpci so posamezni "poskusi", vrstice pa obrati motorja.



Rabi še kdo kaj iz eurocarba?


Re: Vse o frgazarjih in še več
In kaj boš naroču. Meni zgleda da bi mu koristu večji pump jet in mogoče idle bi bil za provat. Če bo ostal v predalčku. Zdaj si na 60 idle ne?
Let's go Brandon!

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
Zdaj imam pump jet 55, idle jet pa 55f9. Probal bom pump jet 60 in idle 50f9. Pri vožnji s konstantno hitrostjo je prebogat (AFR 11-12) kar moram še popravit. Pri hitrem pospeševanju pod 2500rpm se mu tudi kdaj zakolca (premalo goriva). Ostalo pa super! 

