Sem vedu da ti bo prekipelo in boš premaknil v posebej temo; tam nisem hotel kaj dosti kometirat zaradi offtopica, tukaj pa bom.
Problem je v večjem delu v kupcih in v zakonodaji, ne v poizvajalcih.
Ok, ja; seveda proizvajlcem ni v interesu da bi njihovi avti zdržali v neskončnost, ker bi se trg nasičil in nebi meli več komu prodajat. Še največji absurd je da so se zdaj začele luksuzne znamke avtov kvariti pri nižji kilometraži, kot nizkocenovne. Razlog je v tem da proizvajalec gleda na svoje direktne stranke (tiste ki jim proda nov avto). Tipičen kupec novega BMWja ga z novim zamenja po 2-4h letih. Tipičen kupec novega Cliota pa ga zamenja po 10ih letih (ok, razen v Novem mestu, kjer obstaja anomalija zaradi katere se to zgodi že po pol leta

). Proizvajalca načeloma zanima da je prvi kupec maksimalno zadovoljen z avtom, da se vrne po novega in da avto ob času prodaje drugemu kupcu velja za dovolj zanesljivega da mu preveč ne pade cena in da prvi kupec ne izgubi prevč denarja ob prodaji (tipični problem italjanskih motociklov). Potem pa naj drugemu kupcu čimprej začne kvarit da bo šel v idelanem primeru za njim na odpad in ne k tretjemu, četrtemu in petemu kupcu ki načeloma avta itak ne vozijo na pooblaščeni servis in itak ne kupujejo original rezervnih delov, tako da proizvajalec od njih itak nič nima. (razen tega da bi tak človek potencilano kupil pri njih nov avto, če so vsi stari zelo nezanesljivi). In zato se resna vlaganja v moderne BMWje začnejo po 5h leti, v Cliote pa po 11h.
No ampak zakaj pravim da je problem pri kupcih; proizvajalci so začel delat totalno bedne avte, ker povprečen kupec sploh več nič ne šteka. Včasih je bila avtomobilska kultura in veselje do tehnike razširjena po splošni populaciji, danes pa je to stvar takih majhnih skupin kot smo mi. In potem se dogaja to, da se ukinjajo ročni menjalniki, da BMW obrazlaga novo serijo 1 (trenutno samo na kitajskem trgu) ki ima samo sprednji pogon z tem da njihovi kupci itak ne štekajo kaj je benefit zadnjega pogona in ga tudi niso pripravljeni plačati, če jim daš izbiro (seveda da pa so v isti sapi pripravljeni plačati 20 komadov M značk in 20 colski televizor v avtu

). Delno so seveda za to tud krivi proizvajalci, ker so vzgojili take kupce...
Za nezanesljivost pa so v veliki meri krivi tudi zakonodajalci. Ker so zaradi zahtev po izpustih in porabi in varnosti proizvajalci primorani na avte obešat en kup enih traparij, ki so popolnoma nepotrebne, ki se zabašejo z sajami ali elektronika ki pač pri tako velikem tevilu komponent začne zaradi statistične gotovosti crkvat.
Najboljš je blo, ko je mel avto 2 vrata, 4 kolesa, en volan pa 5 žic in je vse delalo. In so bli vsi veseli. In če kaj ni delalo si popravil v pol ure na dvorišču pred blokom z 3mi ključi, šraufencigerjem pa kombinirkami. Samo tega pač ne bo nikol več. Verjetno čez 100 let nebomo niti smel več sami vozit po cesti, ker je to prenevarno in preveč škodljivo za nas in za vse okoli nas...
