Evo dela se vsak dan po malo

Ampak je več front odprtih, ker čakam določene dele, majstre....
Avspuh že pridno sestavljam s kosov, torej naredim dva do tri kose cevi,
nesem mojstru zvarit in potem naprej.... zdej je šu lovit ribe tako da ga ni do pon
Ko bo vse končano bom spet vse očistil s kislino...
sedaj se vidi barva nov inox in inox s patino po par letni uporabe
Naredil sem šablono za prenos nosilcev, katere morem sedaj odrezat ker pride tukaj cev malo drugače
Pa pojdimo na pogonsi del, paket z Nemčije pispel, hvala Skull za pomoč pri nabavi preko eBuy...
Da povem malo bolj detaljno, da bomo razumeli tudi neopelaši

Stari opli na zadnji pogon imajo eno čudno zadevo, ker zadnja prema ni 4 link, je tle torque tube.
V tej cevi je osovina na katero pride kardan, ta cev pa istočasno skrbi za prenos sile na karoserijo
med pospeševanjem in zaviranjem....
Os v tej cevi je zelo "za en kurac" in na srečo obstaja nemac ki ti reši ta problem za 129 eur
Na star kos zavari cev, vse pobrusi in zbalansira
Ohišje ki je okoli te osovine pa obstaja v dveh izvedbah, alu in železna verzija.
Večinoma do sedaj sem imel po rokah ALU izvedenke, katero sem imel tudi sam na avtu.
Zaradi večjega zaupanja v železne izdelke sem se včeraj odločil za preskok na bolj stong železno verzijo.
Po pogovoru s Happy-Tomom pravi, da je tudi sam opazil, da pri "full horsov" projketih gredo večinoma na železno ohišje
Pri železnem ohišju je še ta plus, da so enostavno dobavljivi gumi nosilci:
Pri alu verziji je en poseben del ki se ga kr ne dobi :/
Potem pa je še ena fora z gumo v kateri je ležaj, to se pa nahaja čisto zgoraj v tem plehnatem nosilcu na koncu torque tube... najboljše je nabavit novo, še vedno pa je kr mehka in nekako sem našel rešitev da bo zadeva bolj toga
Torej na obstoječ kupljen komad daš še dva krat obroglo gumo premera 10mm, doma sem imel samo eno, še eno morem nabavit
To je rešitev ki mi jo je predlagal nemec in baje špila ful dobro
Evo to je to od današjega poučevanja o oplovem pogonskem sklopu
Da naredim en rezime stanja pri meni, ojačana os doma, močnejše ohišje doma (potrebno očistit, pobarvat...)
Danes pa sem že dobil kos kardana, ki ga potrebujem za podaljšanje za 130mm (tega ni na sliki ):
