
Volvo 145 in 245 Superpolar


- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Volvo 145
Ne vem zakaj so mi znani taki podvigi






Re: Volvo 145
Grem jaz po okna in recem da sem prisu z avtom. Tip rece ni šans da grejo notri. Jaz nic kaj, provamo. Še portapakija nisem rabu. Tip ni mogu verjet. Je prov povleku ven telefon da mora slikat ker mu ne bo noben verjel. Zakon avto vam pravim.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk


Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Let's go Brandon!

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Volvo 145
Zadnja stranska šipa je men adijo pamet. Pri današnjih karavanih je praktično višja kot je dolga, tole pa je druga dimenzija... 


Re: Volvo 145
Kaj maš to zaen kombi? Ducato?
kul vulva (obe, tud oranžna) drgač

kul vulva (obe, tud oranžna) drgač


Re: Volvo 145
Noben pa ne vidi strešnega prtljažnika
Tukaj bi en T5 pasal kot ata na mamo

Tukaj bi en T5 pasal kot ata na mamo

Get low, no matter how

Re: Volvo 145 in 245 Superpolar
Jaz oz moja, to še vedno furamo kot daily. Letos sem končno zamenjal in pobarval blatnik vezno in sprednji odbijač. Pa saniral ene dve mali rjavini na koloni in pod zadnjo lučjo. Ostane mi še sanirat lak ki se lušči na obojih vratih na levi strani, očitno je blo tu barvano. Pokrov motorja imam tudi drugi in ga morem pobarvat. Ta je začel rjavet na sprednjem robu kjer je zapigan pleh. Sicer še rešljivo samo bom verjetno dal v barvo rezervnega.
Z novimi bilštajni ( obični črni) se pelje nenormalno dobro. Drugi avto.
Kar neki časa me je grizla luč od olja, ki je ob zagonu, potrebovala par sekund, da se je ugasnila. Ni blo druge kot zlest pod avto in dat dol karter. Par ur dela ker traba podpret motor in spustit most precej dol. In seveda je blo kar sem sumu. Zrinjeno tesnilo na tranfer cevi iz pumpe na oljni kanal v bloku. Zamenjal obe z original penta tesnili in usput zamenjal še ojnične ker sem se bal, da so obrabljeni. Seveda brez potrebe ker se jim je komaj kaj poznalo. Pumpo sem pustu staro ker po pregledu je v perfektnem stanju. Motor ima 350k km in mogoče spije deci olja med menjavami. Točim pa najcenejše olje kar ga dobim, 4l 12e. Nisotek 10w40 in menjavam priblizno 2x na leto se pravi na kakih 10kkm al manj.
Neki slik.







Z novimi bilštajni ( obični črni) se pelje nenormalno dobro. Drugi avto.
Kar neki časa me je grizla luč od olja, ki je ob zagonu, potrebovala par sekund, da se je ugasnila. Ni blo druge kot zlest pod avto in dat dol karter. Par ur dela ker traba podpret motor in spustit most precej dol. In seveda je blo kar sem sumu. Zrinjeno tesnilo na tranfer cevi iz pumpe na oljni kanal v bloku. Zamenjal obe z original penta tesnili in usput zamenjal še ojnične ker sem se bal, da so obrabljeni. Seveda brez potrebe ker se jim je komaj kaj poznalo. Pumpo sem pustu staro ker po pregledu je v perfektnem stanju. Motor ima 350k km in mogoče spije deci olja med menjavami. Točim pa najcenejše olje kar ga dobim, 4l 12e. Nisotek 10w40 in menjavam priblizno 2x na leto se pravi na kakih 10kkm al manj.
Neki slik.







Let's go Brandon!


Re: Volvo 145 in 245 Superpolar
Hud je on! Vse laufalo brez problema na roadtripu?
