To je pa zlo simpl, nerabiš bit noben avtoelektričar.
Cel avto je zemlja (minus), tako da rabiš za vsako luč ki jo hočeš ločeno prižgat potegnit samo plus od akumolatorja do luči da skleneš tokokrog. Tadrugo žico iz luči (minus) pa ozemljiš na karoserijo ali odbijač čimbližje luči (ne luknje vrtat, izkoristi kak obsoječ vijak.
Ta plus potegneš od plusa na akumolatorju, če hočeš da ne zgleda šalabajzersko ga potegneš čez škatlico za varovalke, če ne pa kupiš inline varovalko in pač visi na kablu.
Če nočeš imet konjskega stikala v kabini, potem zmontiraš eno malo stikalo in rele. Malo stikalo ti preklopi rele, rele pa skene tokokrog za luč.
V idealnem primeru imaš v škatli z varovalkami frej mesto za rele in frej mesto za varovalko in v kabini kako frej stikalo, drugače boš moral pa dogradit.
Plus za stikalo v kabini je dobro če najdeš takšen, na katerem je napetost samo kadar daš kontakt z ključem, da neboš slaučajno pozabil prižgano in spraznil akumolatorja.
Ker vem da zadeva kljub preprostosti zveni ful strašljivo če nisi še nikoli delal sem ti malo predelal eno shemo z neta, da ti bo bolj razumljivo;
