
Zanimiva primerjava med 40cv in 45 webri:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KnMxpxE609g[/youtube]
In še ena glede venturijev. Očitno fizika za porsche ne velja ker so furajo tudi 38mm venturije v 40mm webrih.
Spet bluziš. Probleme z itb injectionom imaš samo če ni prav stunano, ker ni prav zmerjena količina zraka, ki vstopa v motor.pero27 wrote:Dobr, sam to ni fore pol![]()
Pa še zmer imaš iste probleme z prevelikimi grli pri ITB injectionu če ne rešiš tako kot pri CV vplinjačih, da se ti premer grla spreminja glede na trenuntne potrebe motorja...
Odmična je 294° advertised, ampak je top end te odmične v teh motorjih nekje med 5800-6000 pri standardni geometriji klackalic. Zelo je uporaben med 2500-5500, do nekje 6k še ma smisel, višje pa več skoraj ne.L4UK0 wrote:
@Tine: ko praviš, da imaš ti jetting tam-tam, kakšno pa imaš odmično oz. pri kolikih rpm imaš peak power in kje se konča?