Opel Manta B 1.6S l. 1977

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
A teh vidnih varov se nesme odbrusit? je potem preveč na meji?

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
pomoje se bp spuca.

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Ko jih je meni piko siril ni blo skor nikjer vara skozi vidt, nisem rabu nic brusit...

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Jst mislim da če var ne pride čez, potem zadeva ni po celotni globini pleha dobro zavarjena. Potem je var šibkejši od okoliške pločevine, kar ni optimalno...
No, verjetno se da zavarit tako da je penetracija tik do površine in potem var ni šibkejši, ampak konsistentno to nardit zna samo robot, človek na roke bolj težko desetinke v globini penetracije lovi...
No sam kaj pa jst vem - širt feltne se že nebi upal lotit za nekoga... men je to ful baubau
No, verjetno se da zavarit tako da je penetracija tik do površine in potem var ni šibkejši, ampak konsistentno to nardit zna samo robot, človek na roke bolj težko desetinke v globini penetracije lovi...
No sam kaj pa jst vem - širt feltne se že nebi upal lotit za nekoga... men je to ful baubau

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Var je samo po zunanjem obodu in se od znotraj vidi samo reža, ki jo zakitaš. Var se ne brusi. Jaz sem označu pikotu , ko mi jih delal kje jih zreže- kak cm in pol od roba dako, da var služi tudi kot neke vrste safety bead, ki sicer ne rabi ker je itak zračnica notri. Lahko bi sicer potegnu še en var tudi od znotraj in ga odbrusu samo ne vidim potrebe- je dvolj močno tudi tako. Vari se pa z avtomatom. Piko je imel stružnično glavo, ki jo vrti motor z reduktorjem. Hitrost je nastavljiva z frekvenčnikom. Ti samo prisloniš pištolo oziroma ti jo drži roka. ko pogruntaš parametre so vari so narjeni kot z robotom. Enakomerni in ponovljivi. ta isti setup je od pikota kupu forgoten in sedaj od njega ta nov (pikotov kolega), ki je tudi iz žiri ( kolkor mi je znano). Če kdo temu postopku ne zaupa pač naj ne fura širjenih pleharc. Jaz poleg kupa ostalih jih brez problemov. 

Let's go Brandon!

- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Jst imam glih kontra, var je z notranje strani, zunaj se vidi samo režeeugene wrote:Var je samo po zunanjem obodu in se od znotraj vidi samo reža, ki jo zakitaš. Var se ne brusi. Jaz sem označu pikotu , ko mi jih delal kje jih zreže- kak cm in pol od roba dako, da var služi tudi kot neke vrste safety bead, ki sicer ne rabi ker je itak zračnica notri. Lahko bi sicer potegnu še en var tudi od znotraj in ga odbrusu samo ne vidim potrebe- je dvolj močno tudi tako. Vari se pa z avtomatom. Piko je imel stružnično glavo, ki jo vrti motor z reduktorjem. Hitrost je nastavljiva z frekvenčnikom. Ti samo prisloniš pištolo oziroma ti jo drži roka. ko pogruntaš parametre so vari so narjeni kot z robotom. Enakomerni in ponovljivi. ta isti setup je od pikota kupu forgoten in sedaj od njega ta nov (pikotov kolega), ki je tudi iz žiri ( kolkor mi je znano). Če kdo temu postopku ne zaupa pač naj ne fura širjenih pleharc. Jaz poleg kupa ostalih jih brez problemov.

PS: glede tesnenja, jaz sem namazal z unim hudim silikonom za visoko temperaturo (ker je bolj kvaliteten..)
in drži že 8 let BP!

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Jest nisem nic mazal, v dobrem letu mislim da nisem vec kot 3x dofilal tlaka. Siril mi jih je za 1.5". Tale pikotov sistem sirjenja je top, narjeno kot se zagre, samo tist ki to dela si more vzet cas pa bit natancen in je izdelek res na nivoju. Postopek je pa ze eugene opisal.

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Isto imaš samo nisi razumu kako sem napisal. po zunanji strani oboda sem mislu- to je znotraj gume.papi wrote:
Jst imam glih kontra, var je z notranje strani, zunaj se vidi samo reže
PS: glede tesnenja, jaz sem namazal z unim hudim silikonom za visoko temperaturo (ker je bolj kvaliteten..)
in drži že 8 let BP!
Let's go Brandon!

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Da te malo popravim: Verjetno si imel v mislih vrtljivo varilno mizo. Med avtomatom in vrtljivo varilno mizo je kar precejšnja razlika.eugene wrote:... Vari se pa z avtomatom. Piko je imel stružnično glavo, ki jo vrti motor z reduktorjem. Hitrost je nastavljiva z frekvenčnikom. Ti samo prisloniš pištolo oziroma ti jo drži roka. ko pogruntaš parametre so vari so narjeni kot z robotom. Enakomerni in ponovljivi...

- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977
Ja si malo čudno napisaleugene wrote:Isto imaš samo nisi razumu kako sem napisal. po zunanji strani oboda sem mislu- to je znotraj gume.papi wrote:
Jst imam glih kontra, var je z notranje strani, zunaj se vidi samo reže
PS: glede tesnenja, jaz sem namazal z unim hudim silikonom za visoko temperaturo (ker je bolj kvaliteten..)
in drži že 8 let BP!


Drugače Anže, kull zgledajo, pa 8ke

