-
Ježek
- Posts: 393
- Joined: 02 Sep 2012, 15:49
- Avtomobil: vwvwvwvw
Post
by Ježek » 15 Jan 2017, 21:56
fajn napreduješ
Starih vrat upam, da nisi mel namen pelat na dinos

-
croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
-
Contact:
Post
by croma_man » 16 Jan 2017, 10:07
-
FR Wolf
- Posts: 688
- Joined: 10 Sep 2012, 19:46
- Avtomobil: G7, bavarian bomber
Post
by FR Wolf » 16 Jan 2017, 10:33
Super ti gre tole naprej. Komaj čakam, da bo zadeva v celoti narejena. Seveda vmes želim čimanj izgubljenih živcev.
Boš s debelino tesnila lovil željeno kompresijo al boš šel v smer custom kovanih batov?
Alpinas were always posh hot rods!
-
croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
-
Contact:
Post
by croma_man » 16 Jan 2017, 10:53
trenutno mam idealno kompresijo za turbo setup, m10b18i...
tudi šved s katerim sem v navezi da mi supportira kaj moram kupit za motor, vozi 1.8 turbo (stock internals - torej nič kovanega razen tesnilo), 280 konjev, 2 sezone brez defektov. Bomo vidl, če poči v motorju, gremo kovat. To je dejanski načrt.
-
Tine
- Posts: 952
- Joined: 28 Feb 2012, 14:12
Post
by Tine » 16 Jan 2017, 11:27
1.8 bo ostal volumen al se bo delalo 2.0 ?
-
croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
-
Contact:
Post
by croma_man » 16 Jan 2017, 11:29
zaenkrat 1.8, če dobim spodoben spodn konc 2.0 bo še mal več powerja predn turbina zahakla, čene bomo pa boost odprl pa z bangom vozl

-
FR Wolf
- Posts: 688
- Joined: 10 Sep 2012, 19:46
- Avtomobil: G7, bavarian bomber
Post
by FR Wolf » 16 Jan 2017, 11:36
croma_man wrote:zaenkrat 1.8, če dobim spodoben spodn konc 2.0 bo še mal več powerja predn turbina zahakla, čene bomo pa boost odprl pa z bangom vozl

Če se ne motm ma dule30 za prodat ene ravne bate za 2.0 motor

Alpinas were always posh hot rods!
-
croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
-
Contact:
Post
by croma_man » 16 Jan 2017, 11:42
mam na zalogi new old stock
BMW 11251254278 - 4 kose standard
Mahle ista serija špičasti - 4 kose ø89.515
-
Fleko
- Posts: 1355
- Joined: 04 Oct 2013, 18:46
- Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov
Post
by Fleko » 16 Jan 2017, 12:45
Več od original tesnil nisem osvojil
Kaj to so večplastna tesnila za glavo? S tem debelino korigiraš ali je bolj ''močno'' oz. kaj je fora?
Get low, no matter how
-
L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
-
Contact:
Post
by L4UK0 » 16 Jan 2017, 13:32
Nice! Kje pa si kupil tesnilo? Od Cometica bom verjetno tudi jaz moral naročit, zaradi večjih batov (+3mm) in debelejše, da spravim kompresijo malo pod 11...
