Stabilizator - SWAY BAR

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Stabilizator - SWAY BAR
Material je pomojem kar isti in standardiziran tako da majo vsi proizvajalci večalmanj iste zadeve, mogoče edino v dražjih avtih so kaj dražje (in bolj vzdržljive) legure... Sej dobaviteljev teh jajc tud ni nevemkolk...

- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Stabilizator - SWAY BAR
To je domneva, mene pa zanima če ve kdo kej več o primerjali materjala stabilizator VS torzija.....pero27 wrote:Material je pomojem kar isti in standardiziran tako da majo vsi proizvajalci večalmanj iste zadeve, mogoče edino v dražjih avtih so kaj dražje (in bolj vzdržljive) legure... Sej dobaviteljev teh jajc tud ni nevemkolk...

Re: Stabilizator - SWAY BAR
torzija je vedno ravna palica, (ponavadi pouna), ko je stabilizator ukrivljen, lahko je pa poln, ali pa samo cev (enega sem videl prerjavelega na pou).
torzija opravlja delo vzmeti, sepravi more biti pravilno nastavljen(napet) da je avto zadost visok, in pomoje prenaša veliko večje obremenitve kot stabilizator, ki samo povezuje gibanje koles levo-desno,
torzija opravlja delo vzmeti, sepravi more biti pravilno nastavljen(napet) da je avto zadost visok, in pomoje prenaša veliko večje obremenitve kot stabilizator, ki samo povezuje gibanje koles levo-desno,

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Stabilizator - SWAY BAR
Ma sej papi ne bo stran fedrov metal pa z torzijo menjal, če prav razumem bi on samo ponucal torzijo iz kake petke za roke gor nataknit in v stabilizator predelat?

- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Stabilizator - SWAY BAR
Tako je!!!pero27 wrote:Ma sej papi ne bo stran fedrov metal pa z torzijo menjal, če prav razumem bi on samo ponucal torzijo iz kake petke za roke gor nataknit in v stabilizator predelat?
Kaj dela stabilizator in kaj torzija pa pomoje vemo




Re: Stabilizator - SWAY BAR
Če torzijo uporabiš ''štelaš'' trdoto z dolžino ročice, ki jo navariš. Bi pa rekel, da je torzija trša od enako debelega stabilizatorja (nisem meril moje mnenje).
Get low, no matter how

Re: Stabilizator - SWAY BAR
Je že kdo kupoval te sway bar stabilizatorje???

V EU ne najdem dobenega prodajalca.
V USA pa imam 2 nagledana
https://www.akgmotorsport.com/product/a ... e36-318ti/
http://www.iemotorsport.com/mm5/merchant.mvc?
Lp

V EU ne najdem dobenega prodajalca.
V USA pa imam 2 nagledana
https://www.akgmotorsport.com/product/a ... e36-318ti/
http://www.iemotorsport.com/mm5/merchant.mvc?
Lp
Drift is not a crime, is a different driving style

Re: Stabilizator - SWAY BAR
Če se ne motim (če je s spominom še vse ok) so nam predavali da imajo votli materiali boljši izkoristek. Original imajo Kangooji (1. serije) votle torzije zadaj, pa imajo polovične (leva in desna), fi cca 20-25mm. Drugi pa načeloma polne. Katre imajo dimenzijski premer okrog 15mm, xsare, berlingoti in podobni pa nekje med 15-19mm. Drugače ma pa dost avtov na zadnji poltogi premi še torzijsko palico...
Pri torzijah gre sigurno za vzmetno jeklo.
Pri torzijah gre sigurno za vzmetno jeklo.
