
1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Kak bo to lepo vozilo! Komaj cakam da ga vidim. 

Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Vrhunsko je tole

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Neki paketi spet prihajajo...
...eden je dobil kartonasto škatlo, en pa glavno gred LD28 (iz Nissan 2.8 turbodiesla)

Pa še tile so prišli:



Torej, glavna gred ima malo večji hod, 83mm namesto 73.3mm (L24) oz. 79mm (L28).
Bati pa žal sicer niso kovani, izgledajo pa precej lepo narejeni. So od KA24E motorja - Nissan 240SX. Premer 89mm - namesto 83mm (L24) oz. 86mm (L28).
Manjka mi še L28 motor iz Nissana 280ZX, potem pa imam približno osnovo. Če sem koga zgubil s temi šiframi motorjev še malo razlage...torej L24 (2400ccm) je bil originalno vgrajen v 240Z-je, v naslednih inkarnacijah pa so ga le vrtali in mu dodajali hod - tako je nastal L28 (2800ccm). Kar je meni cool je to, da je po zunanjosti povsem isti, ima pa seveda večjo prostornino...
S to gredjo in bati pa bomo to prostornino še malo povečali na 3098ccm! Yay! 

...eden je dobil kartonasto škatlo, en pa glavno gred LD28 (iz Nissan 2.8 turbodiesla)

Pa še tile so prišli:



Torej, glavna gred ima malo večji hod, 83mm namesto 73.3mm (L24) oz. 79mm (L28).
Bati pa žal sicer niso kovani, izgledajo pa precej lepo narejeni. So od KA24E motorja - Nissan 240SX. Premer 89mm - namesto 83mm (L24) oz. 86mm (L28).
Manjka mi še L28 motor iz Nissana 280ZX, potem pa imam približno osnovo. Če sem koga zgubil s temi šiframi motorjev še malo razlage...torej L24 (2400ccm) je bil originalno vgrajen v 240Z-je, v naslednih inkarnacijah pa so ga le vrtali in mu dodajali hod - tako je nastal L28 (2800ccm). Kar je meni cool je to, da je po zunanjosti povsem isti, ima pa seveda večjo prostornino...




- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Zdaj bomo vsi strokerje delali...
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Ničjasno vidim da si se odločil tudi ti za strokerja 

Get low, no matter how

- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Kaj cem. Ce ze mora it vse narazen, potem mora it skupaj boljse, kot je blo prej.Fleko wrote:Ničjasno vidim da si se odločil tudi ti za strokerja
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

a grem tudi jaz na 383 al kaj

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
BRUM BRUM!!! Najlepše od vsega je pa to skupej šraufat! Zakon
