Pero: praktično vsi aftermarket itbji imajo tako injektorje zelo kmalu za loputo. Sploh pa kaj se zrak bremza? Pri konstantnem pretoku imaš pri zožitvi povečano hitrost ( in padec tlaka). Tam imajo tudi vsi fergiji port za minimum in malo višje ( kjer je loputa) pa t.i. progresion luknje. Edino takoj za loputo je neko zavetrje ampak injektor šprica nižje. In še neki. Pretok skozi karburator oz itb je daleč od konstantnega. Diktira ga namreč odpiranje ventila. Injektor pa v klasičnem batch fire vbrizgu pa šprica pač nek čas čisto nedovisno od odprtja ventila. Še celo različno od cilindra do cilindra. V bistvu je boljše ( čeprav se sliši kontraintuitivno) da injektor šprica ko je ventil zaprt, ker imajo kapljice bencina čas evaporirat v zrak. Zato so tudi injektorji za visokoturažne mašine( F1) postavljeni tako visoko. Da je pot do komore dalša in s tem čas ki je na razpolago za izhlapevanje daljši.
Aja pa obrati niso direktno povezani z odptosto lopute ( na žalost
