
BMW E21 327i (dolomiten reportage)

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: BMW E21 3XX (dyno run)
sam res zanimive številke ..dobro se tole vrti 

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: BMW E21 3XX (dyno run)
No pa smo dočakali cifre
Sepravi nekih 240KM, bi moral motor na glavni gredi pokazat.
Nič naslednjič ko meriš 100KM na L

Sepravi nekih 240KM, bi moral motor na glavni gredi pokazat.
Nič naslednjič ko meriš 100KM na L

Get low, no matter how

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (dyno run)
fleko, to najbrž ne bo problem ker delam M10 turbo
bo bolj 150 KM / liter 





Re: BMW E21 3XX (dyno run)
se bol malo spoznam na te m20 masine, ampak a je mozno z strokerom pridet na 100 konjev na liter? to pomeni slabih 70 konjev vec kot mas zaj.... hmmm a obstajajo kaksne 24 v glave al pac obrate zvisas pa upas da ga ne raznese ? 


- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (dyno run)
kugelfischer ali ITB, nove fedre, ventili, kovani rockerji...lahk sučeš na 8k pa prideš tud bliz 300 lahko. Če ti je 2.7 stroker premalo greš na 3.1 pri IE motorsport...ni da ni. samo budgeta pol tud ne pa kake ledvice.

- killer_beast
- Posts: 114
- Joined: 30 Apr 2013, 15:42
- Avtomobil: Opel Kadett C 1979
Re: BMW E21 3XX (dyno run)
Čak, a ni teh 20X konjev že "preračunanih"? Če prav razumem, je Croma napisal, da so to "pravi" konji, ne whp?Fleko wrote:No pa smo dočakali cifre![]()
Sepravi nekih 240KM, bi moral motor na glavni gredi pokazat.
Nič naslednjič ko meriš 100KM na L
Če so pa to res whp, potem so pa konji na gredi nekje tam, kot si napisal.

Re: BMW E21 3XX (dyno run)
Kolikor jaz vem, se merijo konji na kolesih, ker če dyno računa potem neke približne izgube zaradi menjalnika, cifra ni točna. Tudi v prometni so WHP podani.
Tako, da če sem prav Cromeranega razumem je 204KM na kolesih, kar ni švoh za 2 ventilsko glavo in z MAFom.
Ne spomnim se ali je glava kej portana, pa verjetno 885 (mislim, da je ta oznaka iz največjimi porti)?
Tako, da če sem prav Cromeranega razumem je 204KM na kolesih, kar ni švoh za 2 ventilsko glavo in z MAFom.
Ne spomnim se ali je glava kej portana, pa verjetno 885 (mislim, da je ta oznaka iz največjimi porti)?
Get low, no matter how

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (dyno run)
Kromatu so zmerli neko številko ki znese preračunanih 204 na motorni gredi, ne na kolesih, sej je povedal jao 
Proizvajalci pa pod uradne številke navajajo konje na kolesih in to se tud vpisuje v prometno. Na kolesih pa navajajo zato, ker je to v prid kupca, ker lahko pade v nižjo skupino za zavarovanje in cestno takso (odvisno od države na kaj se gleda).

Proizvajalci pa pod uradne številke navajajo konje na kolesih in to se tud vpisuje v prometno. Na kolesih pa navajajo zato, ker je to v prid kupca, ker lahko pade v nižjo skupino za zavarovanje in cestno takso (odvisno od države na kaj se gleda).

Re: BMW E21 3XX (dyno run)
V prometni so isto konji na gredi, nic bat. Na kolesih jih mamo pa cca. 20-25% manj 
Zato pa se najveckrat meri v 4. prestavi ki ima razmerje 1:1 ali vsaj blizu. Odsteje se izgube v prenosih in ven pride to kar da od sebe motor.
Koliko ima serijski 2.7 moci?

Zato pa se najveckrat meri v 4. prestavi ki ima razmerje 1:1 ali vsaj blizu. Odsteje se izgube v prenosih in ven pride to kar da od sebe motor.
Koliko ima serijski 2.7 moci?

