OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez

User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez

Post by pero27 » 09 Sep 2016, 15:27

Ma ja... povsod piše za vroč motor...
Ne vem zakaj bi kdo hotu vroč motor šraufat (ok, razen na servisu ko nimajo cajta čakat pol dneva da se do konca ohladi)
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez

Post by DS71 » 09 Sep 2016, 16:18

pa kej je Selenia ratala Petronas ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez

Post by pero27 » 09 Sep 2016, 16:22

Jih je Fiat prodal Petronasu en cajt nazaj ;)
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez

Post by zegler » 10 Sep 2016, 07:59

eeee, ze vozis kje mahle oljni filter? a ima notr vzmet? daj javi kak bo z oljnim pritiskom.

jaz sem na mojga dal mahle sem mislil uu kvaliteta avstrija itd... hmm pa mi ful rabi da druck nabije, ko je hladn al pa se slabse ko je laufal pa pol stal kaksno urco.

sem pa menjal za cist simpl filter od stoenke pa v nulo druck nabije pa vse. najprej sem mislil da rabi dolgo ker mam odjem pri druckshalteru na glavi za turbo, pa zgleda bil filter kriv.
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez

Post by pero27 » 10 Sep 2016, 11:29

Ej, to je pa res mal čudno, ja, da ko vžgem mrzel avto rabi ene par sekund da lučka za olje ugasne...
Ni nobene vzmeti noter, navaden filter je, možno da ma kaj bolj gost element pa zato rabi malo da pride čez zadost olja ker je bolj goste sorte (20w50).

Mam ga pa zato, ker sem šel v avtodele in rekel filter za kadetta, ga ni mel in ga je naročil, nisem neki posebej mel želje met mahle, tazga mi je dal...

A ma še kdo podobne izkušnej z temi filtri?
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez

Post by FR Wolf » 10 Sep 2016, 15:50

zegler wrote:eeee, ze vozis kje mahle oljni filter? a ima notr vzmet? daj javi kak bo z oljnim pritiskom.

jaz sem na mojga dal mahle sem mislil uu kvaliteta avstrija itd... hmm pa mi ful rabi da druck nabije, ko je hladn al pa se slabse ko je laufal pa pol stal kaksno urco.

sem pa menjal za cist simpl filter od stoenke pa v nulo druck nabije pa vse. najprej sem mislil da rabi dolgo ker mam odjem pri druckshalteru na glavi za turbo, pa zgleda bil filter kriv.
Menal že ene 4 različne mahle filtre, nezadovoljen... Zdaj imam notri Mann 712/6 se mi zdi najboljša izbira.
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez

Post by zegler » 12 Sep 2016, 08:11

no super, te nisem smao jaz tega opazil ...

a mas ti pri oplu tudi vec placa za (daljsi filter) ? ko je vec olja not ? jaz sem dal to noter daljsega ker pri m10 je vec placa in je se hlajenje olja boljse ker je pac vecji volumen. Sem pa videl daobstajajo taki nastavki za na oljni filter.. caki link .. :lol: pa se z roko ga pol lahko odtegnes, ko mas boljsi grip

http://www.ebay.de/itm/BMW-M10-Oil-Filt ... SwKfVXJ4Cn
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez

Post by croma_man » 12 Sep 2016, 08:15

tole je podobno kot prdenje v roso :)

oljni hladilnik je rešitev, torej sendvič plata ali pa S14 nastavek (ki je drag ko svinja)...cevi, hladilnik.
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez

Post by papi » 12 Sep 2016, 08:31

zegler wrote:no super, te nisem smao jaz tega opazil ...

a mas ti pri oplu tudi vec placa za (daljsi filter) ? ko je vec olja not ? jaz sem dal to noter daljsega ker pri m10 je vec placa in je se hlajenje olja boljse ker je pac vecji volumen. Sem pa videl daobstajajo taki nastavki za na oljni filter.. caki link .. :lol: pa se z roko ga pol lahko odtegnes, ko mas boljsi grip

http://www.ebay.de/itm/BMW-M10-Oil-Filt ... SwKfVXJ4Cn
jao kak drek si zmisli folk, potem pa verjetno še dobro prodaja :D
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez

Post by pero27 » 12 Sep 2016, 09:35

Filter ki je bil prej not je bil mogoče en centi daljši, lahko bi dal tud 10 centi daljšega, placa je dost, samo kaj jst to nucam, al ma mašina samo dobrih 50 konjev :lol: bi dal prej kak grelec olja gor, kot pa hladilnik :D
Post Reply