Audi Quattro

Re: Audi Quattro
temu problemu se lahko postaviš po robu tudi tako, da imaš na sistemu vbrizga nepovraten ventil (ponavadi na izhodu benz pumpe), tako da ti potem ko pumpa neha delat, zadrži pritisk v sistemu, in s tem težje zavre. k-jet ima take velike regualtorje pritiska goriva ki imajo membrano z vzmetjo v sebi ki ti tudi po tem ko pumpa neha delat držijo pritisk v sistemu...
ta moj motor ima vse tri zadeve, in se baje to vklaplja samo ko greš v kake klance, ko se dolgo voziš na AC itd... je pa to bil takrat hi-performance avto in so jemali v zakup to da se bo avto gonu, in je moralo delat pri vseh pogojih...
ta moj motor ima vse tri zadeve, in se baje to vklaplja samo ko greš v kake klance, ko se dolgo voziš na AC itd... je pa to bil takrat hi-performance avto in so jemali v zakup to da se bo avto gonu, in je moralo delat pri vseh pogojih...

Re: Audi Quattro
ja saj pravim, glede na osnovi masine so resitve popolnoma na mestu, zmeraj rad vidim ko inzenirji kaksne zadeve resijo uspesno ... hvala za detajlno sliko postavitve komponent..
jaz recimo na mojem projektu vidim kak se zadeve grejejo, po nekaj minutah na polno po AC pridejo plini na slabih 1000 C.. VEM, da nimam opimalno nastavljenih zadev, ampak razmere tam notri so NORE
hecno pa je da se na olju in vodi ne opazi pretirano.
Je ze blo huje, ko ni bilo turbo gor ampak. Tam je pa bilo na polno iz kopra do mb (stari cajti brez radarjev itn )
jaz recimo na mojem projektu vidim kak se zadeve grejejo, po nekaj minutah na polno po AC pridejo plini na slabih 1000 C.. VEM, da nimam opimalno nastavljenih zadev, ampak razmere tam notri so NORE

hecno pa je da se na olju in vodi ne opazi pretirano.
Je ze blo huje, ko ni bilo turbo gor ampak. Tam je pa bilo na polno iz kopra do mb (stari cajti brez radarjev itn )


Re: Audi Quattro
Enako se dogaja iz mojim frgazarcom, ko ga tišim do kraja in nato ugasnem komi vžgezegler wrote:pametno ... tocno ta problem ima moj moped, ampak samo ce ga ORNK zenes pa pol vrocega izklopis, in ker je V masina pa ima einspritz vmes med cilindri... pol ko prvic zaverglas laufa 5 sekund pa crkne
![]()

Get low, no matter how

Re: Audi Quattro
prebolevam gripo pa nimam drugega delazegler wrote: hvala za detajlno sliko postavitve komponent..


Re: Audi Quattro
Fleko wrote:Enako se dogaja iz mojim frgazarcom, ko ga tišim do kraja in nato ugasnem komi vžgezegler wrote:pametno ... tocno ta problem ima moj moped, ampak samo ce ga ORNK zenes pa pol vrocega izklopis, in ker je V masina pa ima einspritz vmes med cilindri... pol ko prvic zaverglas laufa 5 sekund pa crkne
![]()
V izogib temu obstajajo keramicne izolatorske podlozke iste oblike kot je dno ferga, in pride med kolektor in fergazer.
Em, kaj pa ce bi kot ljubitelji tehnike zadnjih par kilometrov raje malo znizali tempo iz max gnanja na normalno voznjo in raje pravilno ohladili motor? Izklapljanje razzarjenih motorjev ima se kako drugo neprijetno posledico kot slabo vziganje par trenutkov po tem..

Re: Audi Quattro
ma ja sej se ustaviš in počakaš in vse vse, samo pod havbo ševedno kuha, posebej poleti ko je 35 stopinj zunaj, asfat pa pri 80st... 


Re: Audi Quattro
Tell me moreTine wrote: V izogib temu obstajajo keramicne izolatorske podlozke iste oblike kot je dno ferga, in pride med kolektor in fergazer.

Drugače pa ni tako hudo, kot je bilo prebratTine wrote: Em, kaj pa ce bi kot ljubitelji tehnike zadnjih par kilometrov raje malo znizali tempo iz max gnanja na normalno voznjo in raje pravilno ohladili motor? Izklapljanje razzarjenih motorjev ima se kako drugo neprijetno posledico kot slabo vziganje par trenutkov po tem..

Recimo v soboto sem avto pustil dolgo časa na mestu laufati, pa je po tem tudi težje vžgal. Me zanima kako bo poleti.
Get low, no matter how

Re: Audi Quattro
Poguglaj phenolic spacer. Samo kako pride v frgazerju do Zracnega zepa ce pa je boula odprta v atmosfero. Neki drugega Je po moje.
Let's go Brandon!

Re: Audi Quattro
Tako to zgleda na starih alfah z stoječimi DRLA dellorti.. čist brezvezni distančnik iz umetne mase, ki deluje kot temperaturni izolator.

(Rok pardon za off)

(Rok pardon za off)

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Audi Quattro
Ja sej fenol formaldehid a.k.a. Bakelit je visokotemperaturno stabilna plastika (ni keramika, je pa bolj trda zadeva od povprečnega abs-a)
dobiš pa bakelit komot v obliki plošč in lahko zrežeš/daš zrezat
dobiš pa bakelit komot v obliki plošč in lahko zrežeš/daš zrezat
