Ker imamo prastare motorje, je za odmik ventilov od odmične v sredini bloka potrebno prosit neke štange, da odmaknejo ventile takrat ko se bo Gospe 294°to zaluštalo. Zaradi nezanemarljivega povečanja pritiska pri dvojnih ventilfedrih in obstoječi nevarnosti neserijske širine motorja sem preventivno naročil cut-yourself štangice iz Cr-Mo materiala, primerne za ravno te namene. Za odmero pravilne dolžine in posledično nastavitev geometrije klackalic (a.k.a. klaviaturic, kot jim rečete na oni strani Trojan) sem si mogel za pridobitev prave dolžine teh svetih cevčic za to storitev narediti primerno orodje. Potrebovala se mi je nastavljiva štangica, ki se jo sicer da kupiti, ampak kot veste sem škrt in raje porabim to kaj mi leži na pultu. Tako sem razrezal eno originalno, ji dodal notranji navoj, par matic za fiksacijo in si mislil da sem car kako elegantno sem rešil situacijo.
..ampak Kurâc! Dvojni ventilfedri se ne zajebavajo, in ko sem pametno poizkusil odpreti en napet ventil se je zgodila polomija. Tukaj mi je bilo počasi jasno koliko sile se bo sproščalo po celotnem valvetrainu nad 6k obrati in zakaj je pri modernih motorjih bilo pametno prestavit odmično v glavo.
Merkur navojno štango je zamenjal 12.9 šrauf z odrezano glavo, in je nekako jedva preživel vsaj toliko sile da je odrinil en pomik dročnika, ravno dovolj da sem nastavil pravo dolžino za geometrijo odmikačev. Tokrat se je praksa teorije izkazala za pravilno, potrebne štangice so NATANKO serijskih mer, kar pomeni da je motor ostal v do milimetra fabriških zunanjih dimenzijah, kot je bilo to planirano.
Po dolžinski odbelavi na moji zvesti kitajski svederpreši so CrMo štange dobile primerno dolžino.
Sledilo je zatolčenje krajnih koncev, kar so mi pomagali storiti stari dročniki, industrijski fen in nekaj malega hammerzeita
Voila, štange na mero!
Vrinla se je še oljna črpalka, 32mm nje in z dodanim pokrovom za oljni filter
Zaradi serijske pomanjkljivosti bloka tip1 motorjev v ovinkih s povišanimi G-silami in manjkom olja okoli zajema oljne črpalke sem našraufal še dvojni karter, ki rešuje tudi te tegobe. Staro pravilo iz melja govori ''Kdor maže, ta vozi'' in meni se res ne ljubi zaribat.
Še z deklom - old skewl, firme Claude's Buggies, kar se je kasneje razvilo v CB performance.
Nato sem mu privil še klackalice, ki so pomenle zadnjo epizodo njegovega udejstvovanja na delovni mizi; za manekenski fotošut pa sem privijačil še ferge, jermenico, planiran vžig, trobente in izpuh. Par dni počakam, da se loctite in dihtmasa vredu posušita, dodam še hlajenje in bo njegov čas prvega brca napočil.
