
BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Dva dupla, druge itak ni 


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
evo zrihtal, nastavil, avto je čisto drug
na delnem gasu vleče ko vlak, na polnem gasu vleče ko vlak, brez gasa da lepo mir
štantgas se da dejansko nastavit da ostane isti pri mrzlem in vročem motorju, greje se ne več niti pikico čez polovico
med:

po:

najmanjši filter goriva kar sem jih videl

to je bilo vse V fergiju
:

uglavnem; strgana je bila diafragma (je ni za dobit), sem jo zaflikal z Shoe Goo-jem
zaenkrat drži, na dolgi rok bom pa poročal
potem membrane od ecomomizerja so bile itak čisto zgrižene, zamenjal z novimi
zauh zdaj pravilno deluje, je bil narobe nastavljen (je pa bimetalen z električnim gretjem)
neka servo diza za gorivo je imela odmik 8mm pri 20°C, morala bi met pa 4-6mm, sem naredil distančnik, tako da sem v košček 4mm debelega žeblja zvrtal fi 3mm luknjo z bor mašino na roke
ker nimam stružnice; sem kar malo ponosen nase
vseej bilo narobe nastavljeno in ali pa zabasano z usedlino
kako bo pa zdaj z porabo bomo pa videli, kakšen liter bi se že moralo poznat
sem pa ugotovil kaj je fora, da vsi pucate v ultrazvoku; čistilo za fergiej iz avto štacune je za en klinac (to sem ugotovil danes, ko mi je zmanjkalo tistega iz motoštacune, ta je bla pa zaprta in sem moral po enega v avtoštacuno) tisto čistilo ko ga imam za motor samo pošricaš in umazanija odleti komplet stran; nobenih ščetk in krp, ta iz avtoštacune je pa skor tako, kot bi z nafto pral


na delnem gasu vleče ko vlak, na polnem gasu vleče ko vlak, brez gasa da lepo mir


med:

po:

najmanjši filter goriva kar sem jih videl


to je bilo vse V fergiju


uglavnem; strgana je bila diafragma (je ni za dobit), sem jo zaflikal z Shoe Goo-jem

potem membrane od ecomomizerja so bile itak čisto zgrižene, zamenjal z novimi
zauh zdaj pravilno deluje, je bil narobe nastavljen (je pa bimetalen z električnim gretjem)
neka servo diza za gorivo je imela odmik 8mm pri 20°C, morala bi met pa 4-6mm, sem naredil distančnik, tako da sem v košček 4mm debelega žeblja zvrtal fi 3mm luknjo z bor mašino na roke

vseej bilo narobe nastavljeno in ali pa zabasano z usedlino
kako bo pa zdaj z porabo bomo pa videli, kakšen liter bi se že moralo poznat

sem pa ugotovil kaj je fora, da vsi pucate v ultrazvoku; čistilo za fergiej iz avto štacune je za en klinac (to sem ugotovil danes, ko mi je zmanjkalo tistega iz motoštacune, ta je bla pa zaprta in sem moral po enega v avtoštacuno) tisto čistilo ko ga imam za motor samo pošricaš in umazanija odleti komplet stran; nobenih ščetk in krp, ta iz avtoštacune je pa skor tako, kot bi z nafto pral

Last edited by pero27 on 17 Jan 2016, 02:38, edited 1 time in total.

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
ne mi weberje prodajat, sem v tvoji temi dovolj prebral o njihFR Wolf wrote:Če greš na dva dvojna fergija boš manj pokuru kot sedaj!![]()
Preveri kako je z zavgom, pri enih fergijih je oksidacija naredila svoje in se zavg ne zapre v celoti(nevem točno kak sistem ma tale tvoj). Če hočeš zadevo spraviti v top stanje, priporočam ultrazvočno kopel. Drugače za kak tuning si poglej ta video, je zadnji korak predno lahko greš na dva dvojna oz. en dvojni 45...
https://www.youtube.com/watch?v=4pHuWP9nwRs

sicer so mi všeč weberji, ker so dosti manj kompleksni, kot solexi, samo mi je še bolj všeč vbrizg in imam nek srednjeročni plan vrečt v avto M10B18 iz E30 318i, dolgoročni pa M42B18 (L4, 16V,dohc,nič vanosa, 140 ps)

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
fajn ..huh ..to še mene čaka ..al ga kr tebi dostavim ..boš pol šele vidu kaj je letalonosilka
meni na štand gasu minimum navija ..če pa z roko mal pošlataš po tistih vzvodih pa pade ..dokler spet gas ne prbiješ
In imam prav tako ta skret od elektro čoka in mi lučka v kabini sveti tudi ko je motor ogret ..ne vem če je kaj za nastavit al je fse u qrcu

meni na štand gasu minimum navija ..če pa z roko mal pošlataš po tistih vzvodih pa pade ..dokler spet gas ne prbiješ
In imam prav tako ta skret od elektro čoka in mi lučka v kabini sveti tudi ko je motor ogret ..ne vem če je kaj za nastavit al je fse u qrcu

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Lepo rihtaš.
Kakšen swap na m20 nebi prišel upoštev? Ali izključno samo 4 cilindrce gledaš.
Kakšen swap na m20 nebi prišel upoštev? Ali izključno samo 4 cilindrce gledaš.
Get low, no matter how

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Tak avto si zasluži tri pomoje ...Tine wrote:Dva dupla, druge itak ni
O Anja .. o tebi se mi sanja.

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
ja sej pri elektro čoku drugače uporovni element ves čas greje; ko neha gret se čok zapreDS71 wrote:fajn ..huh ..to še mene čaka ..al ga kr tebi dostavim ..boš pol šele vidu kaj je letalonosilka![]()
meni na štand gasu minimum navija ..če pa z roko mal pošlataš po tistih vzvodih pa pade ..dokler spet gas ne prbiješ
In imam prav tako ta skret od elektro čoka in mi lučka v kabini sveti tudi ko je motor ogret ..ne vem če je kaj za nastavit al je fse u qrcu
tebi verjetno samo ne odpre popolnoma do konca, ker imaš bimetalno polžasto vzmet že malo zmatrano in ti ne naredi kontakta, ki bi ugasnil tisto lučko
pri meni je to elegantno rešeno, ker je ohišje čoka pritrjeno z nekakšno prirobnico in samo popustiš šraufe in lahko vrtiš po mili volji da nastaviš tudi če je bimetal zmatran
če bom lahko kej pomagal, bom z veseljem, do zdej imam iskušnje z enim elektro čokom


ma niso meni ti šestaki; sej z strojniškega stališča so res superiorni in masno ravnovesje in te stvari, ampak jaz sem mnenja, da več je sestavnih delov, več je delov, ki se lahko pokvarijo, sej v tem mi je tudi čar M10, samo malo neučinkovita je; bom se enkrat ko bom bogat morda lotil pa sprojektiral eno rotary valve glavo za m10, jst sm tak, da me primejo taki nesmiselni projekti in pol mi ne da mira dokler ne nardim, zato sm pa tud zmerej brokeFleko wrote:Lepo rihtaš.
Kakšen swap na m20 nebi prišel upoštev? Ali izključno samo 4 cilindrce gledaš.

drugače sem pa gledal blueprinte od m20 in mi par stvari res ni všeč na bloku, kako so izvedene

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
ja najboljš 4 četvorne, a? gdo bo pa pol to 2x na leto štelal? dize bom pa kr v kontejnerju naroču, bo cenej poštninaCox wrote:Tak avto si zasluži tri pomoje ...Tine wrote:Dva dupla, druge itak ni




- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
sem prou vedu da se boš prec javu, ko ti en čez m20 govori 

