BMW E21 327i (dolomiten reportage)

User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Post by croma_man » 16 Mar 2014, 22:57

ecu-ja ni še, najprej je treba zadaj camber popravit, menjat fedre in zmontirat tavelik 188 diff. Bo pomoje v roku 1 mesca, se mi ne mudi ker mam polne roke dela če ga pohodim že zdej, kaj šele bo :lol:
JureK wrote:Mater štimo ma pa ubitačno :twisted:
Sem te videl, ko si šel v mlin! A so ti že pošlihtal lieferwagen?
ne, do konc marca bi mogu bit passat pobarvan, pol gre pa na generalko pa na tjunink na 250 konjičev.
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Post by L4UK0 » 20 Mar 2014, 22:53

Cromamoz, se takih strani kot je prejsnja! 8-) 8-)
Image
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Post by croma_man » 21 Mar 2014, 09:14

L4UK0 wrote:Cromamoz, se takih strani kot je prejsnja! 8-) 8-)
ja zdej se bo mal šraufal, upgrejdi, konji in testiranja :lol:

Image
novi injektorji, da bo lahk bolj pil

Image
servo volan 2.8 obrata namesto ne-servo 4.4 obrata

Image
pa mal za puzzle sestavlat, rabil sem ohišje od 188 diffa od E30 zaradi nosilcev, že prej sem pa kupil 188 diff z špero od E36 tak da se bo mal premetal, 3.73 razmerje namesto 3.14 (trenutna dif z špero od E21 ma razmerje 3.64)
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Post by Fleko » 21 Mar 2014, 13:01

Lepi bonbončki :D
Zakaj pa injektorje druge? Od 2.5 premali?
Get low, no matter how
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Post by croma_man » 21 Mar 2014, 13:15

m20b25 so sploh premejhni, zdej jih mam od m50b20 pa rampo odprto na 3.7 bara, s temi injektorji bo pa spet na 3 bara in glih prov.

Boljš za injektor da dela na 80% kot na 99% in se uščije in spere cilinder.
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Post by Fleko » 21 Mar 2014, 13:42

To imaš prav. Nisem vedel, da so za m20b25 tako ''mejhni''. Za koliko pa so večji?

Kako si se pa zdaj odločil glede MAF/AFM? Glede na to, da si vzel standalone kampjutr lohk montiraš MAF.
Get low, no matter how
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Post by croma_man » 21 Mar 2014, 13:45

m20b25 so 170ccm, trenutni so 200, novi so 250.

standalone se je kupil ravno zaradi tega ku**** restiktorja od boscha, strokan 2.7 motor ne more dihat čez 45x45mm loputo. Samo z eliminacijo motronica in namestitvijo klasičnega LMM-ja z malo večjo loputo sesalno pravijo da se da dosežit od 25-30 konjev kar bi jim čisto verjel.
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )

Post by Fleko » 21 Mar 2014, 13:52

croma_man wrote:strokan 2.7 motor ne more dihat čez 45x45mm loputo. Samo z eliminacijo motronica in namestitvijo klasičnega LMM-ja z malo večjo loputo sesalno pravijo da se da dosežit od 25-30 konjev kar bi jim čisto verjel.
Bi tudi sam verjel ker se že pri b25 pozna malo pod 10KM z zamenjavo AFM na MAF in samo piggy vmesnik.
Pa še odzivnost se bo izjemno povečala.

En dan se moram oglasit že pri tebi, da si malo pobližje pogledam zadevščino, samo sem tok na knap z časom.
Get low, no matter how
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (rost-frei)

Post by croma_man » 27 Mar 2014, 11:43

lani marca sem kupil komplet zadnjo vezno od 323i in vse dele, obrobe, pod odbijačem plehovje, ampak ker jst nebi bil jst, mel sem celo zimo časa, je to treba počet konec marca...

Image

gradbena dela

Image

za vikend bo že doma :)

kot smo merili, je od 323 zadnji del nižji za 3 cm od 315. Točno to sem želel, in pa avto bo dobil še en dimnik ko bo vsa papirologija urejena (prepis karoserije in motorja na 323 prometno).
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 3XX (rost-frei)

Post by Fleko » 27 Mar 2014, 12:23

Kako pa misliš rešit še iz dodatnim rorom? Celoten sistem it na 2 ali ostaneš na 1 cevi in pred loncem Y kos?

Drugače pa upam da spredni konec ostane tak kot je.
Get low, no matter how
Post Reply