'74 VW 1303

User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: '74 VW 1303

Post by L4UK0 » 26 Feb 2014, 21:12

Prava disertacija 8-)
Image
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: '74 VW 1303

Post by FR Wolf » 26 Feb 2014, 21:45

Potem bi prišla v poštev rešitev z zobatim jermenom, kjer ni potrebne tako velike sile prenapetja. Glede šibkega člena ležaja pa bi se dalo rešiti z dvorednim ali kakim drugim kotalnim ležajem glede na tip aksialne ali radialne obremenitve v odvisnosti z ročico sile.
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 26 Feb 2014, 21:58

Obstajajo rešitve, vendar ne bodo potrebne. Vrtet stvari hitreje ne naredi toliko dobrega da bi bilo vredno izgubljat spanec in evre za to. Tudi za šibek ležaj, ker uporabljajo ta tip motorja tudi v aviaciji, kjer je propeler gnan direktno iz glavne gredi na mestu, kjer je sedaj jermenica.
User avatar
Cox
Posts: 1057
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: '74 VW 1303

Post by Cox » 26 Feb 2014, 23:41

Image

Image
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: '74 VW 1303

Post by croma_man » 26 Feb 2014, 23:42

a to je polica za odlagat hladilno tekočino?
User avatar
Cox
Posts: 1057
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: '74 VW 1303

Post by Cox » 26 Feb 2014, 23:59

To tak hladi , da bi se še Đejk Rabi klanjal ..
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
eugene
Posts: 1296
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: '74 VW 1303

Post by eugene » 27 Feb 2014, 08:57

Fora DTMja ( down the middle) je to da je en polovica zamaknjena zato da piha na sredi cilindrov na obeh straneh. Za Typ 1 se ne spomnem kaj je pisal če je res od 181 boljši od DTMja vem pa da od seriskih je bil kao ja od 181 najajči. Za Typ 4 pa je kao DTM nejači po njegovo. Meni je DTM grd.
Let's go Brandon!
User avatar
Cox
Posts: 1057
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: '74 VW 1303

Post by Cox » 27 Feb 2014, 10:38

Sem sel googlat res je grd ... :D Jaz mislim da se je popolnoma nepotrebno obremnejevat z haljenjem, vsaj z zracnim delom .. itak ti pra motorji niso primerni da bi veliko časa preživeli v visokih obratih.
Za malo pognat čez ovinke pa kakega dci-ja prestrasit je super, to pa je to.
Za olje pa 124-kin oljni hladilnik cudovito sede nad menjalnik in ga drzi priemrno hladnega pri potovalni hitrosti, polek tega pa pusti dovol prostora da ohranis gretje.
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: '74 VW 1303

Post by Fleko » 27 Feb 2014, 14:29

Koliko pa se greje na teh motorjih olje? Recimo poletje obstaneš nekje pri 40°C v gužvi? Ali je hlajenje takrat možno vzdrževat temparaturo ali narašča in moraš malo na gas prtiskat. :lol:
Nikoli sedel pri prižganem hrošču ali vozil tako, da upam da ni preveč blesav uprašanje.
Get low, no matter how
User avatar
Cox
Posts: 1057
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: '74 VW 1303

Post by Cox » 27 Feb 2014, 15:29

Pri normalni voznji ni problemov .. ce pa mu jebes mater po AC pa priletis v kako delo na cesti pa mu postane malo vroce ja .. ampak to so skrajne situacije.
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Post Reply