
Lancia Delta HF Turbo

Re: Lancia Delta HF Turbo
ti si pa res vzames cajt in vse v 


- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Samo je pred časom dejal da detajli naredijo avto. Tedaj sem se mu skoraj smejal, danes pa se čist strinjam.
Tapete je treba zrihtat kar tista špranja je bila neverjetno grda, plastičen okvir okoli števcev pa je ob vsakem zagonu motorja grdo ropotal, ker ni bil zašraufan.
Centralno zaklepanje pa je tudi treba met.
Od elektrike mi sedaj stavka še samo hupa
Tapete je treba zrihtat kar tista špranja je bila neverjetno grda, plastičen okvir okoli števcev pa je ob vsakem zagonu motorja grdo ropotal, ker ni bil zašraufan.
Centralno zaklepanje pa je tudi treba met.
Od elektrike mi sedaj stavka še samo hupa

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Še slika ali dve na temo detajlov
Med drugim sem armaturko razkopal, ker razsvetljava na check panelu ni delala in se ponoči ni videlo ama nič

Po nekaj osveževanju besednega zaklada sem se dokopal do defektne žarnice

Tista mala nadloga med obema sklopoma kontrolk
Pa še eno vprašanje za znalce na temo štroma in razsvetljave

Na armaturki se nahaja 6 gumbov in potenciometer za nastavljanje osvetlitve števcev. Za teh 7 komand je za razsvetljavo predvidena ena mislim da 4 ali 5 w žarnica (na sredini pod pločevino), od te žarnice pa do vseh 7 komand poteka svetlobna vlakna, ki bi naj teh 7 gumbov razsvetljevala. Poudarek je na NAJ BI .....
Sicer nekaj malega haska je a je to skoraj zanemarljivo
Moje vprašanje se glasi, če se da z nekim enostavnim posegom to razsvetljavo narediti bolj funkcionalno ? ....
.... če pa bi kje videl še kako smiselno električno shemo pa bi bila sreča popolna

Med drugim sem armaturko razkopal, ker razsvetljava na check panelu ni delala in se ponoči ni videlo ama nič


Po nekaj osveževanju besednega zaklada sem se dokopal do defektne žarnice


Tista mala nadloga med obema sklopoma kontrolk
Pa še eno vprašanje za znalce na temo štroma in razsvetljave

Na armaturki se nahaja 6 gumbov in potenciometer za nastavljanje osvetlitve števcev. Za teh 7 komand je za razsvetljavo predvidena ena mislim da 4 ali 5 w žarnica (na sredini pod pločevino), od te žarnice pa do vseh 7 komand poteka svetlobna vlakna, ki bi naj teh 7 gumbov razsvetljevala. Poudarek je na NAJ BI .....
Sicer nekaj malega haska je a je to skoraj zanemarljivo

Moje vprašanje se glasi, če se da z nekim enostavnim posegom to razsvetljavo narediti bolj funkcionalno ? ....
.... če pa bi kje videl še kako smiselno električno shemo pa bi bila sreča popolna

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

Re: Lancia Delta HF Turbo
Rabiš 7 led diod in stabilizator napetosti. Led diode zbrusiš na vrhu(matiraš) z 400 šmirglom da bodo bolj razpršile svetlobo, steklena vlakna potegneš ven iz stikal in na vsako stikalo na mesto kje je bilo vlakno zalepiš led diodo z vročo plastiko,
povežeš led diode z stabilizatorjem napetosti slednjega pa na obstoječe žice katere so napajale žarnico za steklena vlakna.
Če boš šel v Čipa ali pa neko drugo trgovino kje prodajajo elektroniko, ti bodo z lahkoto narisali shemo in razložili kako kaj priklopit.
povežeš led diode z stabilizatorjem napetosti slednjega pa na obstoječe žice katere so napajale žarnico za steklena vlakna.
Če boš šel v Čipa ali pa neko drugo trgovino kje prodajajo elektroniko, ti bodo z lahkoto narisali shemo in razložili kako kaj priklopit.

Re: Lancia Delta HF Turbo
S temi svetilnimi vlakni je tako. S časoma ratajo mat in popokajo. Lahko da je kje tudi zelo počena in slabo prenaša svetlobo. Kdaj pomaga vroč industrijski fen da se zgladi popokane dele, vsekakor pa je velikokrat zamenjava klasične nitne žarnice za kako bolj svetilno led diodo pripomore da se stvar vidu kot bi se morala.
Alpinas were always posh hot rods!

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Lancia Delta HF Turbo
Samo da ne boš dal notri kakšne ultra-bright led diode...tisto potem že malo na modro vleče in zgleda grozno...

Re: Lancia Delta HF Turbo
tocno tako kot je stony opisal je tudi moje mnenje

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Da malo osvežim temo.
Zadnje čase ni kaj pametnega za pokazati, razen tu pa tam kakšno sitnico.
Delta je po novem spet na fabriških cromodorkah .....


..... ker compagnolke po pol leta zgledajo takole

Felge nikakor niso poškodovane od peska, le pod lakom je material močno oksidiral, zaradi dizajna pa zgleda hudo porazno
Prvotna ideja je bila, da se jih ponovno spolira a imam zadnje čase pomisleke okoli trajnosti zaradi drugačnega obnašanja te litine magnezija/aluminija/silicija v primerjavi z klasičnim aluminijem.
Material namreč ob izpostavljenosti zraku ne oksidira površinsko ampak skoraj oksidira na enak način kot klasična jeklena pločevina, kjer oksidira v globino.
Se komu sanja kako doseči trajen efekt ogledala ?
Sicer se iz slike bolj slabo vidi a končno sem namudril vzrok za slabo osvetlitev števcev.

V trgovinah z avtodeli ponavadi dobiš 1.2 W žarnice in te sem tudi vgradil. Z še enim deltašem pa sva s časoma ugotovila, da so se fabriško vgrajevale žarnice z 2 W moči, tako da sem ponovno vse razkopal in menjal
Aja, pri razsvetljavi gumbov močnejša žarnica ni kaj prida pomagala, zaradi česar se bo vsak gumb posebej razsvetljeval z diodami
Toliko za sedaj.
Ko dobim kaj več materiala in rezervnih delov pa spet veselo v akcijo
Zadnje čase ni kaj pametnega za pokazati, razen tu pa tam kakšno sitnico.
Delta je po novem spet na fabriških cromodorkah .....


..... ker compagnolke po pol leta zgledajo takole


Felge nikakor niso poškodovane od peska, le pod lakom je material močno oksidiral, zaradi dizajna pa zgleda hudo porazno

Prvotna ideja je bila, da se jih ponovno spolira a imam zadnje čase pomisleke okoli trajnosti zaradi drugačnega obnašanja te litine magnezija/aluminija/silicija v primerjavi z klasičnim aluminijem.
Material namreč ob izpostavljenosti zraku ne oksidira površinsko ampak skoraj oksidira na enak način kot klasična jeklena pločevina, kjer oksidira v globino.
Se komu sanja kako doseči trajen efekt ogledala ?

Sicer se iz slike bolj slabo vidi a končno sem namudril vzrok za slabo osvetlitev števcev.

V trgovinah z avtodeli ponavadi dobiš 1.2 W žarnice in te sem tudi vgradil. Z še enim deltašem pa sva s časoma ugotovila, da so se fabriško vgrajevale žarnice z 2 W moči, tako da sem ponovno vse razkopal in menjal

Aja, pri razsvetljavi gumbov močnejša žarnica ni kaj prida pomagala, zaradi česar se bo vsak gumb posebej razsvetljeval z diodami

Toliko za sedaj.
Ko dobim kaj več materiala in rezervnih delov pa spet veselo v akcijo

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

-
- Posts: 24
- Joined: 17 Feb 2013, 22:48
Re: Lancia Delta HF Turbo
Kar se tiče detajlov je to čista resnica pomoje. Če imaš avto zrihtan motor in karoserijo potem pa vse ostalo z lopato namečeš notr ne bo nikoli izgledalo ničemur podobno! JE pa res, da po vsem tem delu, ki si ga vložil in času zapravljenem v garaži človeku vedno bolj popuščajo živci in se je vedno težje ukvarjat z detajli.
A maš kakšno sliko koliko se vidi razlike v osvetljavi števcev? To me res zanima!
Jaz sem svojo razsvetljavo 2 x popravljal in trdil da ne dela, dokler mi ni mehanik ugasnil luč v delavnici, da mi je dokazal, da deluje, samo ne vidi se je če nisi v trdi temi

A maš kakšno sliko koliko se vidi razlike v osvetljavi števcev? To me res zanima!
Jaz sem svojo razsvetljavo 2 x popravljal in trdil da ne dela, dokler mi ni mehanik ugasnil luč v delavnici, da mi je dokazal, da deluje, samo ne vidi se je če nisi v trdi temi



- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Mah, glede na to da je tvoja armaturka enaka je tudi razsvetljava enakabelidirkac wrote:Kar se tiče detajlov je to čista resnica pomoje. Če imaš avto zrihtan motor in karoserijo potem pa vse ostalo z lopato namečeš notr ne bo nikoli izgledalo ničemur podobno! JE pa res, da po vsem tem delu, ki si ga vložil in času zapravljenem v garaži človeku vedno bolj popuščajo živci in se je vedno težje ukvarjat z detajli.
A maš kakšno sliko koliko se vidi razlike v osvetljavi števcev? To me res zanima!
Jaz sem svojo razsvetljavo 2 x popravljal in trdil da ne dela, dokler mi ni mehanik ugasnil luč v delavnici, da mi je dokazal, da deluje, samo ne vidi se je če nisi v trdi temi![]()

Se pravi nič kaj blesteča a sedaj se celo ponoči dokaj solidno vidi števce.
Gumbi so pač fabriška polomija. V vsakem gumbu je loputa modre barve, je pa pretemna in ne prepuščajo dovolj svetlobe. Ko pritisneš na posamezen gumb, se v njem luputa odpre in voila

In ja, podnevi se ne opazi da je sploh kaka rasvetljava, v trdi temi pa je nekaj malega haska; vsaj na števcih

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
