BMW E21 327i (dolomiten reportage)

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )
Meni je kadilo ziher ene 3 tedne...

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )
drugač je tale trak to od wilteca
http://shop.wiltec.info/product_info.ph ... uro-m.html
bomo vidl, al pa ne vidl k bo dim...
http://shop.wiltec.info/product_info.ph ... uro-m.html
bomo vidl, al pa ne vidl k bo dim...


Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )
Dimna zavesa ti ne uide
Ampak to je treba skoz dat, pol pa je OK. Voda, v katero je trak pomocen pred montazo, mora izhlapet; za to se lahko cisto normalno vozis in ne teras na sveze sestavljenega motorja v smrt, brez skrbi da se bo izpuh po par sto metrih zagrel dovolj da bo izparelo. Je pa dejstvo da ima ta trak svoj vonj, ki te bo spremljal se lep cas, tudi ko dima vec ne bo.

Last edited by Tine on 25 Sep 2013, 13:04, edited 1 time in total.

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )
Hm, kaj pa tista alternativa "ceramic-coating"? Ima kdo kaj izkušenj z tem oz. a to pri nas sploh kdo dela?

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )
Pa sej to je verjetn tak "racing smell", ki moških ne moti! Za dekline okrog pobirat je pa avto itak prestar





- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )
dela kolega, www.kavs.siL4UK0 wrote:Hm, kaj pa tista alternativa "ceramic-coating"? Ima kdo kaj izkušenj z tem oz. a to pri nas sploh kdo dela?

Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )
Vlado ma na svojem sedaj ceramic coated.. kolker vem nima vonja 
Aja, pa še to - pod tem trakom izpuh VELIKO bolj rjavi. Očitno toliko zadržuje vlago al kaj.
Pri mojem se je zgodilo tudi to, da se mi je opazno povesil - verjetno ne ravno nemška kvaliteta cevi v kombinaciji z višjimi temperaturami pod trakom naredijo svoje.

Aja, pa še to - pod tem trakom izpuh VELIKO bolj rjavi. Očitno toliko zadržuje vlago al kaj.
Pri mojem se je zgodilo tudi to, da se mi je opazno povesil - verjetno ne ravno nemška kvaliteta cevi v kombinaciji z višjimi temperaturami pod trakom naredijo svoje.

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )
tud jst bi lahk mel v keramiki, če bi se podvizal in pravčas enkrat naredil nekaj, ne pa da zadnji dan iščem trak in me rešujejo kolegi.Tine wrote:Vlado ma na svojem sedaj ceramic coated.. kolker vem nima vonja
Aja, pa še to - pod tem trakom izpuh VELIKO bolj rjavi. Očitno toliko zadržuje vlago al kaj.
Pri mojem se je zgodilo tudi to, da se mi je opazno povesil - verjetno ne ravno nemška kvaliteta cevi v kombinaciji z višjimi temperaturami pod trakom naredijo svoje.
Avto se po dežju ne vozi, je pa supersprintov kolektor tak da rja bo definitivno, sekiral se pa nebom pol tolk kot se drugi


- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (ta veseli dan ... )
avto se že ulaufava, baje ga ne smem jst, je naredu že 20 km brez haube







je že končan, pa še ni...
ideja padla za predelavo iz AFM na MAF (torej iz dinozavra na klasičen LMM) in iz fi 55 prehoda čez LMM na fi 80. Večina jih je s to predelavo dobila med 10 in 15 konji ker lahko motor dosti bolje zadiha.
na sliki je M30 luftmeser, M20 je še manjši


tak da se še to poštima, pol pa na remap








je že končan, pa še ni...
ideja padla za predelavo iz AFM na MAF (torej iz dinozavra na klasičen LMM) in iz fi 55 prehoda čez LMM na fi 80. Večina jih je s to predelavo dobila med 10 in 15 konji ker lahko motor dosti bolje zadiha.
na sliki je M30 luftmeser, M20 je še manjši


tak da se še to poštima, pol pa na remap

