Audi Quattro

User avatar
mk987
Posts: 199
Joined: 02 Feb 2013, 23:46
Avtomobil: MB W201 2.6 sportline, MB W201 2.0d 3x, SL R129
Location: ilirska bistrica

Re: Audi Quattro

Post by mk987 » 27 Aug 2013, 21:55

jest sm pa potihem mislu da ste plus in minus zamenjali hihihihihi :D
BruM
Posts: 304
Joined: 04 Jul 2012, 14:45
Avtomobil: mercedes 560sec
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by BruM » 27 Aug 2013, 22:36

ajde taki idjoti pa nismo a? hahahhaa :lol: :lol:
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by $küll » 27 Aug 2013, 22:57

idjoti smo, samo ne spet tako veliki...

uglavnem, z brumom smo se dali glave pod havbo, in samo z logiko prišli do ene določene žice, ki se je končala pri varovalkah. varovalka je bla cela, ampak je tisti švasanje zašvasalo varovalko na kontakte, in s tem naredilo kao hladen spoj, ki je samo delno prevajal tok, tako da je nemesto 12+v prevajalo samo nekje 2,5v.

na alternatorju je pa prebijalo zaradi svinjarije (mešanica olja in umazanije) okoli navoja za kable od +. po dobrem očiščenju je prebijanje magično izginlo.

štekali smo tudi kako deluje nastavitev mešanice od k-jeta, ki je blo precej zaprto, tako da na minimumu niti ni dovolj odprlo nijektorjev in so samo scali v cilindre.

zdej upali ko grom, in tudi drži minimum brez problema. je pa treba še nastavit količine vbrizganega goriva za vsak injektor posebej.

morale della favola: pri teh starih kantah uporabljaš samo logiko in rešiš vsako težavo...
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by $küll » 28 Aug 2013, 15:38

Image
User avatar
mk987
Posts: 199
Joined: 02 Feb 2013, 23:46
Avtomobil: MB W201 2.6 sportline, MB W201 2.0d 3x, SL R129
Location: ilirska bistrica

Re: Audi Quattro

Post by mk987 » 28 Aug 2013, 20:00

$küll wrote:idjoti smo, samo ne spet tako veliki...

uglavnem, z brumom smo se dali glave pod havbo, in samo z logiko prišli do ene določene žice, ki se je končala pri varovalkah. varovalka je bla cela, ampak je tisti švasanje zašvasalo varovalko na kontakte, in s tem naredilo kao hladen spoj, ki je samo delno prevajal tok, tako da je nemesto 12+v prevajalo samo nekje 2,5v.

na alternatorju je pa prebijalo zaradi svinjarije (mešanica olja in umazanije) okoli navoja za kable od +. po dobrem očiščenju je prebijanje magično izginlo.

štekali smo tudi kako deluje nastavitev mešanice od k-jeta, ki je blo precej zaprto, tako da na minimumu niti ni dovolj odprlo nijektorjev in so samo scali v cilindre.

zdej upali ko grom, in tudi drži minimum brez problema. je pa treba še nastavit količine vbrizganega goriva za vsak injektor posebej.

morale della favola: pri teh starih kantah uporabljaš samo logiko in rešiš vsako težavo...
no ma važno da ste uštimali
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by $küll » 05 Sep 2013, 19:49

uspešno prevoženih prvih 75km 8-)
BruM
Posts: 304
Joined: 04 Jul 2012, 14:45
Avtomobil: mercedes 560sec
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by BruM » 05 Sep 2013, 20:53

od kafane do kafane zalivat to petardo :lol: :lol: :lol:
User avatar
ZiZa
Posts: 1341
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: Audi Quattro

Post by ZiZa » 05 Sep 2013, 21:06

srečno z njim :) zdj ti sam še od Walterja manjaka podpis na haubi :)
BruM
Posts: 304
Joined: 04 Jul 2012, 14:45
Avtomobil: mercedes 560sec
Location: Koper

Re: Audi Quattro

Post by BruM » 05 Sep 2013, 21:47

no pa še uradno edini audi quattro registriran v sloveniji... 8-) to je to :twisted:

Image
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Audi Quattro

Post by DS71 » 05 Sep 2013, 22:13

ou jee :twisted:

naj ti služi ;)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Post Reply