
Audi Quattro

- mk987
- Posts: 199
- Joined: 02 Feb 2013, 23:46
- Avtomobil: MB W201 2.6 sportline, MB W201 2.0d 3x, SL R129
- Location: ilirska bistrica
Re: Audi Quattro
jest sm pa potihem mislu da ste plus in minus zamenjali hihihihihi 


Re: Audi Quattro
ajde taki idjoti pa nismo a? hahahhaa




Re: Audi Quattro
idjoti smo, samo ne spet tako veliki...
uglavnem, z brumom smo se dali glave pod havbo, in samo z logiko prišli do ene določene žice, ki se je končala pri varovalkah. varovalka je bla cela, ampak je tisti švasanje zašvasalo varovalko na kontakte, in s tem naredilo kao hladen spoj, ki je samo delno prevajal tok, tako da je nemesto 12+v prevajalo samo nekje 2,5v.
na alternatorju je pa prebijalo zaradi svinjarije (mešanica olja in umazanije) okoli navoja za kable od +. po dobrem očiščenju je prebijanje magično izginlo.
štekali smo tudi kako deluje nastavitev mešanice od k-jeta, ki je blo precej zaprto, tako da na minimumu niti ni dovolj odprlo nijektorjev in so samo scali v cilindre.
zdej upali ko grom, in tudi drži minimum brez problema. je pa treba še nastavit količine vbrizganega goriva za vsak injektor posebej.
morale della favola: pri teh starih kantah uporabljaš samo logiko in rešiš vsako težavo...
uglavnem, z brumom smo se dali glave pod havbo, in samo z logiko prišli do ene določene žice, ki se je končala pri varovalkah. varovalka je bla cela, ampak je tisti švasanje zašvasalo varovalko na kontakte, in s tem naredilo kao hladen spoj, ki je samo delno prevajal tok, tako da je nemesto 12+v prevajalo samo nekje 2,5v.
na alternatorju je pa prebijalo zaradi svinjarije (mešanica olja in umazanije) okoli navoja za kable od +. po dobrem očiščenju je prebijanje magično izginlo.
štekali smo tudi kako deluje nastavitev mešanice od k-jeta, ki je blo precej zaprto, tako da na minimumu niti ni dovolj odprlo nijektorjev in so samo scali v cilindre.
zdej upali ko grom, in tudi drži minimum brez problema. je pa treba še nastavit količine vbrizganega goriva za vsak injektor posebej.
morale della favola: pri teh starih kantah uporabljaš samo logiko in rešiš vsako težavo...


- mk987
- Posts: 199
- Joined: 02 Feb 2013, 23:46
- Avtomobil: MB W201 2.6 sportline, MB W201 2.0d 3x, SL R129
- Location: ilirska bistrica
Re: Audi Quattro
no ma važno da ste uštimali$küll wrote:idjoti smo, samo ne spet tako veliki...
uglavnem, z brumom smo se dali glave pod havbo, in samo z logiko prišli do ene določene žice, ki se je končala pri varovalkah. varovalka je bla cela, ampak je tisti švasanje zašvasalo varovalko na kontakte, in s tem naredilo kao hladen spoj, ki je samo delno prevajal tok, tako da je nemesto 12+v prevajalo samo nekje 2,5v.
na alternatorju je pa prebijalo zaradi svinjarije (mešanica olja in umazanije) okoli navoja za kable od +. po dobrem očiščenju je prebijanje magično izginlo.
štekali smo tudi kako deluje nastavitev mešanice od k-jeta, ki je blo precej zaprto, tako da na minimumu niti ni dovolj odprlo nijektorjev in so samo scali v cilindre.
zdej upali ko grom, in tudi drži minimum brez problema. je pa treba še nastavit količine vbrizganega goriva za vsak injektor posebej.
morale della favola: pri teh starih kantah uporabljaš samo logiko in rešiš vsako težavo...

Re: Audi Quattro
uspešno prevoženih prvih 75km 


Re: Audi Quattro
od kafane do kafane zalivat to petardo





Re: Audi Quattro
srečno z njim
zdj ti sam še od Walterja manjaka podpis na haubi 



Re: Audi Quattro
no pa še uradno edini audi quattro registriran v sloveniji...
to je to





- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Audi Quattro
ou jee
naj ti služi

naj ti služi

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
