'74 VW 1303

User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: '74 VW 1303

Post by papi » 19 Jun 2013, 09:40

ta fotka je očitno kar zana, tudi jaz sem si pomagal z njo pri izdelavi trobentic ;)
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: '74 VW 1303

Post by kmetek » 19 Jun 2013, 18:13

Mogoče pri fergijih res ni take razlike, samo nekaj se sigurno pozna. Kolega je na 1.5l 8V motorju samo z 2cm daljšimi trobentami, pridobil 7Nm in mislim da 4KM, brez remapa na ITB-jih! Po remapu, so se številko še malenkost dvignile, s tem da je bilo vse doseženo 300-500rpm nižje kot prej. Tako da ja, razlika že med samimi trobenticami je, kaj šele razlika z in brez trobentic. Če so le prave in fergi nastavljen po njih.

Me pa zanima, kako se jih sploh dobro nastavi, vidim da redko kdo pusti navoj za širokopasovno lambdo na runnerjih, a ne pride tisto v veliko pomoč? Pa pustimo zdaj lovljenje zadnjega konja, lahko se nekaj pridobi na porabi, pa tudi motor je zelo hvaležen na daljši rok, če deluje z optimalnim AFR-jem kolikor vem.
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 19 Jun 2013, 18:38

kmetek wrote: Kolega je na 1.5l 8V motorju samo z 2cm daljšimi trobentami, pridobil 7Nm in mislim da 4KM, brez remapa na ITB-jih!
Bi skoraj rekel, da se je ta razlika našla v napaki dinamometra / različnih vremenskih razmerah / temperaturi in vlažnosti zraka. Nekaj se sigurno pozna, to je pa res.
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: '74 VW 1303

Post by FR Wolf » 20 Jun 2013, 08:59

Tine wrote:Odkrito povedano, dvomim da trobentice, razen zvoka, pri nasih 'navadnih' fergazerjih vplivajo na performanse toliko, da bi bilo to mozno obcutiti na cesti. Drugo so dirkalni IDAji in podobni, kateri brez trobentic ne delujejo pravilno.

Ena slikica o razlicnih tipih trobentic. Nikjer se ne omenja mrezic, po mojem verjetno nimajo druge funkcije kot pa da so nek grobi filter da motor ne poje ravno vseh kobilic ki pridejo mimo.
Trobentice imajo vpliv, sploh pri vplinjačih. Največja smrt za vplinjače je velika tubolenca v sami cevi(velikih turbolenc v vplinjačih ni so pa turbolence). Kdorkoli ma malce podlage iz mehanike fluidov ve da se v turbolenci spreminja tlak in vrtinčenje zraka. Ker vsi vplinjači delujejo na podlagi podtlaka je lahko pri teh pojavih spremenjiva količina goriva ki prehaja v motor pri enakih pogojih. Zaradi tega se montirajo trobentice da zajem zraka usmerijo po krivulji kjer se prepreči veliko vrtinčene zaradi grobih prehodov...
Mrežica kot za generator turbolence je posebne vrste in se uporablja pri veliko zračnih tunelih. Kako je v samem frgazerju s tubolenco se preveri glede na hitrost zraka, velikosti cevi in kinamatični količnik kjer dobiš reynoldsovo številko, če je večja od 2300 je v območju turbolence razen če je cev hidravlično gladka.
Alpinas were always posh hot rods!
dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: '74 VW 1303

Post by dabi » 20 Jun 2013, 17:11

Sam na žalost zaradi konfiguracije ITB-jev ne morem imeti dosti drugačne trobentice kot jih imam. Smo pa mi tudi preizkušali na valjih takrat različne dolžine in je bilo pri daljših 0,5 PS in 5 Nm več kot pri krajših.
Drugače pa me tudi zanima, kako nastavljate uplinjače, ali z širokopasovno lambda ali po občutku?
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 21 Jun 2013, 13:30

Jaz sem moje zdiziral po izračunu iz knjige in po nasvetu kolega ( in kombinacija diz je bila zelo podobna); bom pa ob priložnosti priklopil lambdo in pomeril. Moram se najprej par stvari zrihtat okol motorja, bi pa po obcutku rekel da je precej solidno blizu optimalnih diz, morda malo na bogati strani.
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: '74 VW 1303

Post by FR Wolf » 21 Jun 2013, 17:32

Tine wrote:Jaz sem moje zdiziral po izračunu iz knjige in po nasvetu kolega ( in kombinacija diz je bila zelo podobna); bom pa ob priložnosti priklopil lambdo in pomeril. Moram se najprej par stvari zrihtat okol motorja, bi pa po obcutku rekel da je precej solidno blizu optimalnih diz, morda malo na bogati strani.
Pri teh fergijih je najpomembnejše to da imaš nivo goriva v samem fergiju pravilno nastavljen. +/-1mm pomeni veliko.
Drugo je da imaš cev za zračne šobe odblokirano, če nimaš nevem kako je pri pokončnih, pri ležečih se lahko naredi luknja v pokrov za glavne šobe. Ostalo je pa samo še predvžig(kar mene heca), da ti bencin kje ne uhaja(ponavadi mehanizem za mrzel zagon), šobe in nastavljene lopute. Najbolje da si kupiš carbtune II in si vzameš en popoldne časa da kriviš osi fergijev da bodo čimbolj sinhronizirani... Odčitke na širokopasovni lambdi pričakuj višji nivo CHO, kot bi ga imel pri enojnem vplinjaču... Preko 500 naj nebi smelo iti pri 4ih cilindrih...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 19 Jan 2014, 17:32

Novo leto nove igrače. Glede na invazijo Bavarcev in njihovo prirojeno moč agregatov bo treba branit fronto malo bolj zares :)

Image

Cromoly, kovano, nitrirano, kontragvihtano. Kaj bo iz tega? Če vse po planih, slaba 2.2 litra, 82x92mm, aftermarket glave, 294° odmične na dveh duplih dellortih.
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: '74 VW 1303

Post by L4UK0 » 19 Jan 2014, 20:15

Lepe nove igrače :) Koliko je to kaj dinarčkov približno?

Drugače bi bilo pa itak dolgčas če bi vsi bili iste znamke :P
Image
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: '74 VW 1303

Post by papi » 19 Jan 2014, 20:40

Zakon! To bi znalo kr it...
Dejansko vas je res zelo malo VW tle na tem forumu,
povabte še druge prjatle da bo še kej avtov brez hladilne tekočine :twisted:
Blok bo ostal TIP1?
Post Reply