
'74 VW 1303

- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: '74 VW 1303
ta fotka je očitno kar zana, tudi jaz sem si pomagal z njo pri izdelavi trobentic 


Re: '74 VW 1303
Mogoče pri fergijih res ni take razlike, samo nekaj se sigurno pozna. Kolega je na 1.5l 8V motorju samo z 2cm daljšimi trobentami, pridobil 7Nm in mislim da 4KM, brez remapa na ITB-jih! Po remapu, so se številko še malenkost dvignile, s tem da je bilo vse doseženo 300-500rpm nižje kot prej. Tako da ja, razlika že med samimi trobenticami je, kaj šele razlika z in brez trobentic. Če so le prave in fergi nastavljen po njih.
Me pa zanima, kako se jih sploh dobro nastavi, vidim da redko kdo pusti navoj za širokopasovno lambdo na runnerjih, a ne pride tisto v veliko pomoč? Pa pustimo zdaj lovljenje zadnjega konja, lahko se nekaj pridobi na porabi, pa tudi motor je zelo hvaležen na daljši rok, če deluje z optimalnim AFR-jem kolikor vem.
Me pa zanima, kako se jih sploh dobro nastavi, vidim da redko kdo pusti navoj za širokopasovno lambdo na runnerjih, a ne pride tisto v veliko pomoč? Pa pustimo zdaj lovljenje zadnjega konja, lahko se nekaj pridobi na porabi, pa tudi motor je zelo hvaležen na daljši rok, če deluje z optimalnim AFR-jem kolikor vem.

Re: '74 VW 1303
Bi skoraj rekel, da se je ta razlika našla v napaki dinamometra / različnih vremenskih razmerah / temperaturi in vlažnosti zraka. Nekaj se sigurno pozna, to je pa res.kmetek wrote: Kolega je na 1.5l 8V motorju samo z 2cm daljšimi trobentami, pridobil 7Nm in mislim da 4KM, brez remapa na ITB-jih!

Re: '74 VW 1303
Trobentice imajo vpliv, sploh pri vplinjačih. Največja smrt za vplinjače je velika tubolenca v sami cevi(velikih turbolenc v vplinjačih ni so pa turbolence). Kdorkoli ma malce podlage iz mehanike fluidov ve da se v turbolenci spreminja tlak in vrtinčenje zraka. Ker vsi vplinjači delujejo na podlagi podtlaka je lahko pri teh pojavih spremenjiva količina goriva ki prehaja v motor pri enakih pogojih. Zaradi tega se montirajo trobentice da zajem zraka usmerijo po krivulji kjer se prepreči veliko vrtinčene zaradi grobih prehodov...Tine wrote:Odkrito povedano, dvomim da trobentice, razen zvoka, pri nasih 'navadnih' fergazerjih vplivajo na performanse toliko, da bi bilo to mozno obcutiti na cesti. Drugo so dirkalni IDAji in podobni, kateri brez trobentic ne delujejo pravilno.
Ena slikica o razlicnih tipih trobentic. Nikjer se ne omenja mrezic, po mojem verjetno nimajo druge funkcije kot pa da so nek grobi filter da motor ne poje ravno vseh kobilic ki pridejo mimo.
Mrežica kot za generator turbolence je posebne vrste in se uporablja pri veliko zračnih tunelih. Kako je v samem frgazerju s tubolenco se preveri glede na hitrost zraka, velikosti cevi in kinamatični količnik kjer dobiš reynoldsovo številko, če je večja od 2300 je v območju turbolence razen če je cev hidravlično gladka.
Alpinas were always posh hot rods!

Re: '74 VW 1303
Sam na žalost zaradi konfiguracije ITB-jev ne morem imeti dosti drugačne trobentice kot jih imam. Smo pa mi tudi preizkušali na valjih takrat različne dolžine in je bilo pri daljših 0,5 PS in 5 Nm več kot pri krajših.
Drugače pa me tudi zanima, kako nastavljate uplinjače, ali z širokopasovno lambda ali po občutku?
Drugače pa me tudi zanima, kako nastavljate uplinjače, ali z širokopasovno lambda ali po občutku?
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine
2005 - Vectra GTS V6
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine

2005 - Vectra GTS V6

Re: '74 VW 1303
Jaz sem moje zdiziral po izračunu iz knjige in po nasvetu kolega ( in kombinacija diz je bila zelo podobna); bom pa ob priložnosti priklopil lambdo in pomeril. Moram se najprej par stvari zrihtat okol motorja, bi pa po obcutku rekel da je precej solidno blizu optimalnih diz, morda malo na bogati strani.

Re: '74 VW 1303
Pri teh fergijih je najpomembnejše to da imaš nivo goriva v samem fergiju pravilno nastavljen. +/-1mm pomeni veliko.Tine wrote:Jaz sem moje zdiziral po izračunu iz knjige in po nasvetu kolega ( in kombinacija diz je bila zelo podobna); bom pa ob priložnosti priklopil lambdo in pomeril. Moram se najprej par stvari zrihtat okol motorja, bi pa po obcutku rekel da je precej solidno blizu optimalnih diz, morda malo na bogati strani.
Drugo je da imaš cev za zračne šobe odblokirano, če nimaš nevem kako je pri pokončnih, pri ležečih se lahko naredi luknja v pokrov za glavne šobe. Ostalo je pa samo še predvžig(kar mene heca), da ti bencin kje ne uhaja(ponavadi mehanizem za mrzel zagon), šobe in nastavljene lopute. Najbolje da si kupiš carbtune II in si vzameš en popoldne časa da kriviš osi fergijev da bodo čimbolj sinhronizirani... Odčitke na širokopasovni lambdi pričakuj višji nivo CHO, kot bi ga imel pri enojnem vplinjaču... Preko 500 naj nebi smelo iti pri 4ih cilindrih...
Alpinas were always posh hot rods!

Re: '74 VW 1303
Novo leto nove igrače. Glede na invazijo Bavarcev in njihovo prirojeno moč agregatov bo treba branit fronto malo bolj zares 

Cromoly, kovano, nitrirano, kontragvihtano. Kaj bo iz tega? Če vse po planih, slaba 2.2 litra, 82x92mm, aftermarket glave, 294° odmične na dveh duplih dellortih.


Cromoly, kovano, nitrirano, kontragvihtano. Kaj bo iz tega? Če vse po planih, slaba 2.2 litra, 82x92mm, aftermarket glave, 294° odmične na dveh duplih dellortih.

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: '74 VW 1303
Lepe nove igrače
Koliko je to kaj dinarčkov približno?
Drugače bi bilo pa itak dolgčas če bi vsi bili iste znamke

Drugače bi bilo pa itak dolgčas če bi vsi bili iste znamke


- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: '74 VW 1303
Zakon! To bi znalo kr it...
Dejansko vas je res zelo malo VW tle na tem forumu,
povabte še druge prjatle da bo še kej avtov brez hladilne tekočine
Blok bo ostal TIP1?
Dejansko vas je res zelo malo VW tle na tem forumu,
povabte še druge prjatle da bo še kej avtov brez hladilne tekočine

Blok bo ostal TIP1?
