Opel Rekord D Coupé

User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Opel Rekord D Coupé

Post by Opelpower » 22 Sep 2014, 00:02

Ein Schiffsmotor :shock: :o :lol:
Image
BTTX
Posts: 290
Joined: 29 May 2012, 12:39
Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
Location: Maribor

Re: Opel Rekord D Coupé

Post by BTTX » 22 Sep 2014, 21:23

A kdo ve če na moj motor paše karter iz 3.0 24v motorja? Če ne se priporočam za karter od Commodore A ali B. :)
BTTX
Posts: 290
Joined: 29 May 2012, 12:39
Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
Location: Maribor

Re: Opel Rekord D Coupé

Post by BTTX » 22 Sep 2014, 21:43

Oziroma od monze ali senatora od 2.5E motorja, ker kolk opažam sta imela commodore a in commodore b karter oziroma oil sump obrnjen nazaj.
BTTX
Posts: 290
Joined: 29 May 2012, 12:39
Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
Location: Maribor

Re: Opel Rekord D Coupé

Post by BTTX » 22 Sep 2014, 21:53

Zdaj sem ugotovil da je karter od monze enak kot moj.. :) sepravi je treba pogruntat če slučajno paše karter iz mojega motorja v rekorda.. :)
Anzee
Posts: 1991
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Rekord D Coupé

Post by Anzee » 22 Sep 2014, 22:36

Mislim da bi moral pasati. "Bulo" imata oba naprej, Rekord je osnova za Commodorja/Senatorja, torej si delita sprednje podvozje (kar je narekovalo tip karterja), Monza je pa ubistvu "hatch" varianta Senatorja... ;)
User avatar
papi
Posts: 2187
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Rekord D Coupé

Post by papi » 22 Sep 2014, 22:44

C30ne ima karter naprej, sem jih prej gledal ceu dan, dva :lol:
2.6 in ostali 3.0 12V imajo karter navaden, 3.0 24V pa ima alu z dodatnimi luknjami ki ga povezujejo na menjalnik,
tako so izboljšali povezavo med motorjem in menjalnikom....
george wheels
Posts: 177
Joined: 13 Sep 2014, 16:23
Avtomobil: jeep

Re: Opel Rekord D Coupé

Post by george wheels » 23 Sep 2014, 07:51

jaz mam verjetno en karter od enega starejšega opel 2,5 motorja, ti to kaj prav pride?
BTTX
Posts: 290
Joined: 29 May 2012, 12:39
Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
Location: Maribor

Re: Opel Rekord D Coupé

Post by BTTX » 23 Sep 2014, 10:49

Anzee wrote:Mislim da bi moral pasati. "Bulo" imata oba naprej, Rekord je osnova za Commodorja/Senatorja, torej si delita sprednje podvozje (kar je narekovalo tip karterja), Monza je pa ubistvu "hatch" varianta Senatorja... ;)
Problem je, da ne vem kakšen karter je imel Commodore B.. Od Commodore A sem ga videl in je bula nazaj obrnjena, za most (kar je verjetno mogoče uporabit pri meni), vendar je problem z stabilizatorji, ker moj ima enega spredaj in enega za mostom, Commodore A pa je imel stabilizator samo spredaj. Plus če uporabim ta karter, morem zamenjat saugrohr od olpumpe + šipko za olje prestavit. :)
Commodore C pa je imel isti karter kot je moj. :)
BTTX
Posts: 290
Joined: 29 May 2012, 12:39
Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
Location: Maribor

Re: Opel Rekord D Coupé

Post by BTTX » 23 Sep 2014, 10:51

george wheels wrote:jaz mam verjetno en karter od enega starejšega opel 2,5 motorja, ti to kaj prav pride?
Vse je mogoče. A mi lahko prosim pošlješ kako sliko na ZS? :)
BTTX
Posts: 290
Joined: 29 May 2012, 12:39
Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
Location: Maribor

Re: Opel Rekord D Coupé

Post by BTTX » 23 Sep 2014, 10:53

papi wrote:C30ne ima karter naprej, sem jih prej gledal ceu dan, dva :lol:
2.6 in ostali 3.0 12V imajo karter navaden, 3.0 24V pa ima alu z dodatnimi luknjami ki ga povezujejo na menjalnik,
tako so izboljšali povezavo med motorjem in menjalnikom....
Sepravi C30ne ima drugačen karter kot C26ne? :)
Post Reply