Sem malo bral zapise o C3 na wikipediji. Kolikor so informacije točne je bilo leta 79 manj kot 20% Corvette opremljenih z ročnim menjalnikom. Tako, da jih je verjetno res malo ostalo.
Kolikor se spomnim pričevanja kolega, ko je pred leti vozil C3 z ročnim menjalnikom, je ta 4 stopenjski menjalnik svetlobna leta za TH350. Saj ubistvu poznam nekoga, ki ima C3 z ročnim menjalnikom. Samo je že kar nekaj let, ko sem to C3 videl na cesti.
Tako da, če imaš željo po ročnem menjalniku, je najbolje, da posežeš po nekem sodobnem športnem 5 ali 6 stopenjskem. Ali pa "clutchless" menjalnik...
V jeseni po našem Piston Riot meetingu sem imel priložnost peljat 79 C3 Corvetto.
Misli, da je predstavljena tudi tu na forumu.
Corvette ni ravno avto, katerega bi si želel kupiti, se je pa verjetno nebi branil, če bi mi jo kdo podaril.
Je bila pa definitivno zanimiva izkušnja. Za moj okus preveč trda in premalo prostorna. Drugače pa zelo dobro pregledna.
Saj sploh nimaš mrtvih kotov. Rahlo obrneš glavo, pa že skoraj vidiš kaj je za teboj. To mi je bilo pa všeč!
Kar se pa menjalnikov na mojih kantah tiče so kolikor jaz vem še vsi tovarniško stock. Me pa apgrejdi v obliki shift kitov ipd ne zanimajo. Niso performance vozila, tako da je pomembno počasno in brezčutno prestavljanje.
Če bi se (lahko) odločil za apgrejd, bi to bilo v obliki sodobnega računalniško vodenega 8 ali še raje 10 stopenjskega menjalnika. Kolikor berem in gledam razne video vsebine jih precej hvaliji. Sploh odzivnost in posledično tudi porabo...