American BadAss-C3

User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: American BadAss-C3

Post by DS71 » 20 Mar 2014, 15:26

Ja..vse je plastika..no skoraj vse. Kovinski je notranji del vrat,na podnu je en tanek pleh,lok prednjega stekla,stresna prečka pa to je kar se tiče kabine povezano z eno plehnato kletko.
Torej vse ostalo je plastika-celi vidni zunanji del in koloteki. Je pa vse skupaj namontirano na eno konkretno mahindra stajla šasijo :lol:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: American BadAss-C3

Post by Cox » 20 Mar 2014, 15:49

Heh ... to pa nisem vedo :) .. in kolk je to pol kaj težko?
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: American BadAss-C3

Post by DS71 » 20 Mar 2014, 16:52

še vedno smo na velikih 1500 kil ..je pa res da avto dimenzijski ni majhen ..svoje naredi debeli sloj fiberglasa,šasija,velike in neučenkovite bremze,motor ki je en velik kup litine,ogromen menjalnik..etc etc :D

Tako pa zgleda v bistvu vse kar je pleha na karoseriji ..t.i. "Birdcage"
Image
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: American BadAss-C3

Post by croma_man » 20 Mar 2014, 16:57

poučno !

sicer sem gledal že N oddaj kjer so corvette restavrirali, rezali boke in blatnike, dajali gor širše ali popravljali. Nisem pa tud jst vedel kako oz. kaj jo sploh skupaj drži.
User avatar
Fleko
Posts: 1314
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: American BadAss-C3

Post by Fleko » 20 Mar 2014, 20:47

Zanimivo tudi sanjalo se mi ni, da je toliko plastike na samem avtomobilu.
Get low, no matter how
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: American BadAss-C3

Post by L4UK0 » 20 Mar 2014, 22:51

Hja, enkrat sem videl eno tako Corvetto v zivo in res ni majhen avto :) To pojasni kako lahko toliko plastike toliko tehta :D
Image
gtyrant
Posts: 240
Joined: 12 Feb 2013, 00:05
Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille

Re: American BadAss-C3

Post by gtyrant » 21 Mar 2014, 01:11

Corvetta pa res ni velik avto! Pa C3 katera mislim, da je najdaljša. Sem se peljal s C3 pa se mi je zdela skromna s prostorom. C1 v kateri sem sedel je pa res stiskaška. Kljub klopi sem se komaj spravil za volan.

Glede plastike... ste že videli kakšno zrustano corvetto kje?
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: American BadAss-C3

Post by pero27 » 21 Mar 2014, 18:07

notri ej že skromna z prostorom, ima pa zato 20cm debelo vse :lol:
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: American BadAss-C3

Post by L4UK0 » 21 Mar 2014, 22:42

gtyrant wrote:Corvetta pa res ni velik avto!
No ja... :|

Length
182.1 in (4,625 mm) (MY1968)
185.3 in (4,707 mm) (MY1982)
Width
69.2 in (1,758 mm) (MY1968)
69.0 in (1,753 mm) (MY1982)
Height
47.8 in (1,214 mm) (MY1968)
48.0 in (1,219 mm) (MY1982)
Curb weight
3,520 lb (1,600 kg)
Image
User avatar
papi
Posts: 2187
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: American BadAss-C3

Post by papi » 21 Mar 2014, 22:45

Hja če je noter majhna ne pomeni da je zunaj tudi majhna :lol:
Je pa to velika zadeva ja :?
Post Reply