American BadAss-C3
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
točno tako ja Je bilo ta prvo treba orodje nakupit .. in pri treh različnih garniturah se še sem pa tja najde kakšen vijak za katerega nimam ključa .. to je enih šestnajstin in dvaintridesetin in ne vem še kaj
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
-
- Posts: 240
- Joined: 12 Feb 2013, 00:05
- Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille
Re: American BadAss-C3
Kako je pri Corvette ne vem, vendar ni kakšen bav bav to s colskimi šraufu in ključi.
Seveda so razlike in eni imajo več drugi manj tega.
Jaz zaenkrat še nisem imel kakšnih problemov z odvijanjem colskih šfaufov...ali pa še nisem zares naletel na njih.
Bolj je bil problem s colskimi navoji na šfaufih od zavornih cevi.
Seveda so razlike in eni imajo več drugi manj tega.
Jaz zaenkrat še nisem imel kakšnih problemov z odvijanjem colskih šfaufov...ali pa še nisem zares naletel na njih.
Bolj je bil problem s colskimi navoji na šfaufih od zavornih cevi.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
pri Vette je čist use v colah ..od šestrobih vijakov do inbusov in bi-hexov ..Edin vijak za ključ 13 je masa na alternatorju .. pa 18 mi je prav prišla na ene par vijakih ki so colski ampak spet nek čudna -stina za katero nimam ključa
Gremo naprej.. prvi stik z evropsko zemljo se je začel bolj žalostno .. vette se je srečala z nečim večjim Če se je že to moralo zgoditi je šlo mimo dost v redu. Poškodovano ni bilo ničesar drugega razen plastike
Glede na to,da je cel bok v Ameriki sprejemljivih 300 dolarjev,in da je ponudba iz sistema e-shopa naračunala skupno ceno s šipingom velikih 800+ dolarjev ..če prištejemo še carino in davek,postane vse skupaj nesprejemljivo - sem se lotil popravila sam.
Ko sem odmontiral odbijač je pol boka padlo stran Žal se nisem spomnil da bi tisto sceno slikal. Ni bilo druge kot improvizirat
Ko se je to vse skupaj posušilo,sem že spet odstranil odbijač in zadevo naredil še od znotraj
Nato odbrušen odvečni material od zunaj..
in na grobo pokitano in zbrušeno(slike žal ni)
Gremo naprej.. prvi stik z evropsko zemljo se je začel bolj žalostno .. vette se je srečala z nečim večjim Če se je že to moralo zgoditi je šlo mimo dost v redu. Poškodovano ni bilo ničesar drugega razen plastike
Glede na to,da je cel bok v Ameriki sprejemljivih 300 dolarjev,in da je ponudba iz sistema e-shopa naračunala skupno ceno s šipingom velikih 800+ dolarjev ..če prištejemo še carino in davek,postane vse skupaj nesprejemljivo - sem se lotil popravila sam.
Ko sem odmontiral odbijač je pol boka padlo stran Žal se nisem spomnil da bi tisto sceno slikal. Ni bilo druge kot improvizirat
Ko se je to vse skupaj posušilo,sem že spet odstranil odbijač in zadevo naredil še od znotraj
Nato odbrušen odvečni material od zunaj..
in na grobo pokitano in zbrušeno(slike žal ni)
Last edited by DS71 on 25 May 2015, 19:56, edited 1 time in total.
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: American BadAss-C3
Zanimivo nisem nikoli pomislil, da je to vse plastično
Drugače pa lepa kurveta
Drugače pa lepa kurveta
Get low, no matter how
Re: American BadAss-C3
Pa da ne boš misli, da je danes kaj drugačeFleko wrote:Zanimivo nisem nikoli pomislil, da je to vse plastično
Dobro si popeglal bok ...
Re: American BadAss-C3
Dobro za danasnja jajca vem da je vse plastika. Samo za american muscle pa si nisem mislil da je plastik fantastik
A je spredni konec tudi plasticen?
Drugace pa 5.7l je ravno na meji med small in big blockom ane?
A je spredni konec tudi plasticen?
Drugace pa 5.7l je ravno na meji med small in big blockom ane?
Get low, no matter how
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
meni ni tolko impresivno da so plastične C5-C7 ..impresivno je da je bila že C1 iz petdesetih plastična .. zelo revolucionarno za tiste čase.
Glede motorjev je pa tako .. 350 CUI je in ni prelomnik med SB in BB ..namreč..obstajal je tudi SB z 400 CUI (6,6L) in obstajal je big block z 350 CUI (5,7) ..je pa prav gotovo 5,7 najbolj razširjen model z zelo dosti izpeljankami. Popularen je tudi nestandarden "garažni" stroker z 383 CUI
Glede motorjev je pa tako .. 350 CUI je in ni prelomnik med SB in BB ..namreč..obstajal je tudi SB z 400 CUI (6,6L) in obstajal je big block z 350 CUI (5,7) ..je pa prav gotovo 5,7 najbolj razširjen model z zelo dosti izpeljankami. Popularen je tudi nestandarden "garažni" stroker z 383 CUI
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
originalna nikoli rabljena rezerva dimenzije 195-85-15
v avtu se je našla flaška z korekturno barvo
originalna dokumentacija
in celo nekaj malega ameriškega drobiža
v avtu se je našla flaška z korekturno barvo
originalna dokumentacija
in celo nekaj malega ameriškega drobiža
Last edited by DS71 on 25 May 2015, 19:59, edited 1 time in total.
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: American BadAss-C3
parkiraš bliz gozda pa ti ga divji prašiči ogulijo
torej je to slightly larger trabant
torej je to slightly larger trabant