American BadAss-C3

User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: American BadAss-C3

Post by DS71 » 19 Mar 2014, 01:54

točno tako ja :D Je bilo ta prvo treba orodje nakupit .. in pri treh različnih garniturah se še sem pa tja najde kakšen vijak za katerega nimam ključa .. to je enih šestnajstin in dvaintridesetin in ne vem še kaj :lol:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
gtyrant
Posts: 240
Joined: 12 Feb 2013, 00:05
Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille

Re: American BadAss-C3

Post by gtyrant » 19 Mar 2014, 11:47

Kako je pri Corvette ne vem, vendar ni kakšen bav bav to s colskimi šraufu in ključi.
Seveda so razlike in eni imajo več drugi manj tega.
Jaz zaenkrat še nisem imel kakšnih problemov z odvijanjem colskih šfaufov...ali pa še nisem zares naletel na njih.
Bolj je bil problem s colskimi navoji na šfaufih od zavornih cevi.
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: American BadAss-C3

Post by DS71 » 19 Mar 2014, 17:10

pri Vette je čist use v colah ..od šestrobih vijakov do inbusov in bi-hexov ..Edin vijak za ključ 13 je masa na alternatorju .. pa 18 mi je prav prišla na ene par vijakih ki so colski ampak spet nek čudna -stina za katero nimam ključa

Gremo naprej.. prvi stik z evropsko zemljo se je začel bolj žalostno .. vette se je srečala z nečim večjim :roll: Če se je že to moralo zgoditi je šlo mimo dost v redu. Poškodovano ni bilo ničesar drugega razen plastike
Image

Glede na to,da je cel bok v Ameriki sprejemljivih 300 dolarjev,in da je ponudba iz sistema e-shopa naračunala skupno ceno s šipingom velikih 800+ dolarjev ..če prištejemo še carino in davek,postane vse skupaj nesprejemljivo - sem se lotil popravila sam.
Ko sem odmontiral odbijač je pol boka padlo stran :lol: Žal se nisem spomnil da bi tisto sceno slikal. Ni bilo druge kot improvizirat
Image

Image

Image

Image

Ko se je to vse skupaj posušilo,sem že spet odstranil odbijač in zadevo naredil še od znotraj
Image

Image

Nato odbrušen odvečni material od zunaj..
Image

in na grobo pokitano in zbrušeno(slike žal ni)
Image
Last edited by DS71 on 25 May 2015, 19:56, edited 1 time in total.
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: American BadAss-C3

Post by Fleko » 19 Mar 2014, 20:08

Zanimivo nisem nikoli pomislil, da je to vse plastično :D
Drugače pa lepa kurveta :twisted:
Get low, no matter how
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: American BadAss-C3

Post by Opelpower » 19 Mar 2014, 22:58

Fleko wrote:Zanimivo nisem nikoli pomislil, da je to vse plastično :D
Pa da ne boš misli, da je danes kaj drugače :shock: :D :lol:

Dobro si popeglal bok :twisted: ...
Image
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: American BadAss-C3

Post by Fleko » 19 Mar 2014, 23:58

Dobro za danasnja jajca vem da je vse plastika. Samo za american muscle pa si nisem mislil da je plastik fantastik :D
A je spredni konec tudi plasticen?

Drugace pa 5.7l je ravno na meji med small in big blockom ane?
Get low, no matter how
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: American BadAss-C3

Post by DS71 » 20 Mar 2014, 00:51

meni ni tolko impresivno da so plastične C5-C7 ..impresivno je da je bila že C1 iz petdesetih plastična .. zelo revolucionarno za tiste čase.

Glede motorjev je pa tako .. 350 CUI je in ni prelomnik med SB in BB ..namreč..obstajal je tudi SB z 400 CUI (6,6L) in obstajal je big block z 350 CUI (5,7) ..je pa prav gotovo 5,7 najbolj razširjen model z zelo dosti izpeljankami. Popularen je tudi nestandarden "garažni" stroker z 383 CUI
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: American BadAss-C3

Post by DS71 » 20 Mar 2014, 01:19

originalna nikoli rabljena rezerva dimenzije 195-85-15 :)
Image

v avtu se je našla flaška z korekturno barvo
Image

originalna dokumentacija
Image

in celo nekaj malega ameriškega drobiža :lol:
Image
Last edited by DS71 on 25 May 2015, 19:59, edited 1 time in total.
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: American BadAss-C3

Post by croma_man » 20 Mar 2014, 09:07

parkiraš bliz gozda pa ti ga divji prašiči ogulijo :lol:

torej je to slightly larger trabant :twisted:
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: American BadAss-C3

Post by Cox » 20 Mar 2014, 15:01

Cakite zaj malo ... kaj vse je plasticno?
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Post Reply