American BadAss-C3
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
Ja..vse je plastika..no skoraj vse. Kovinski je notranji del vrat,na podnu je en tanek pleh,lok prednjega stekla,stresna prečka pa to je kar se tiče kabine povezano z eno plehnato kletko.
Torej vse ostalo je plastika-celi vidni zunanji del in koloteki. Je pa vse skupaj namontirano na eno konkretno mahindra stajla šasijo
Torej vse ostalo je plastika-celi vidni zunanji del in koloteki. Je pa vse skupaj namontirano na eno konkretno mahindra stajla šasijo
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: American BadAss-C3
Heh ... to pa nisem vedo .. in kolk je to pol kaj težko?
O Anja .. o tebi se mi sanja.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
še vedno smo na velikih 1500 kil ..je pa res da avto dimenzijski ni majhen ..svoje naredi debeli sloj fiberglasa,šasija,velike in neučenkovite bremze,motor ki je en velik kup litine,ogromen menjalnik..etc etc
Tako pa zgleda v bistvu vse kar je pleha na karoseriji ..t.i. "Birdcage"
Tako pa zgleda v bistvu vse kar je pleha na karoseriji ..t.i. "Birdcage"
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: American BadAss-C3
poučno !
sicer sem gledal že N oddaj kjer so corvette restavrirali, rezali boke in blatnike, dajali gor širše ali popravljali. Nisem pa tud jst vedel kako oz. kaj jo sploh skupaj drži.
sicer sem gledal že N oddaj kjer so corvette restavrirali, rezali boke in blatnike, dajali gor širše ali popravljali. Nisem pa tud jst vedel kako oz. kaj jo sploh skupaj drži.
Re: American BadAss-C3
Zanimivo tudi sanjalo se mi ni, da je toliko plastike na samem avtomobilu.
Get low, no matter how
- L4UK0
- Posts: 3073
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: American BadAss-C3
Hja, enkrat sem videl eno tako Corvetto v zivo in res ni majhen avto To pojasni kako lahko toliko plastike toliko tehta
-
- Posts: 240
- Joined: 12 Feb 2013, 00:05
- Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille
Re: American BadAss-C3
Corvetta pa res ni velik avto! Pa C3 katera mislim, da je najdaljša. Sem se peljal s C3 pa se mi je zdela skromna s prostorom. C1 v kateri sem sedel je pa res stiskaška. Kljub klopi sem se komaj spravil za volan.
Glede plastike... ste že videli kakšno zrustano corvetto kje?
Glede plastike... ste že videli kakšno zrustano corvetto kje?
- pero27
- Posts: 2632
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: American BadAss-C3
notri ej že skromna z prostorom, ima pa zato 20cm debelo vse
- L4UK0
- Posts: 3073
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: American BadAss-C3
No ja...gtyrant wrote:Corvetta pa res ni velik avto!
Length
182.1 in (4,625 mm) (MY1968)
185.3 in (4,707 mm) (MY1982)
Width
69.2 in (1,758 mm) (MY1968)
69.0 in (1,753 mm) (MY1982)
Height
47.8 in (1,214 mm) (MY1968)
48.0 in (1,219 mm) (MY1982)
Curb weight
3,520 lb (1,600 kg)
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: American BadAss-C3
Hja če je noter majhna ne pomeni da je zunaj tudi majhna
Je pa to velika zadeva ja
Je pa to velika zadeva ja