BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post Reply
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by Tine » 29 Mar 2014, 09:30

Dva dupla, druge itak ni :D
User avatar
pero27
Posts: 2640
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by pero27 » 29 Mar 2014, 18:12

evo zrihtal, nastavil, avto je čisto drug :P :P
na delnem gasu vleče ko vlak, na polnem gasu vleče ko vlak, brez gasa da lepo mir :D štantgas se da dejansko nastavit da ostane isti pri mrzlem in vročem motorju, greje se ne več niti pikico čez polovico 8-)

med:
Image

po:
Image

najmanjši filter goriva kar sem jih videl :lol:
Image

to je bilo vse V fergiju :shock: :
Image

uglavnem; strgana je bila diafragma (je ni za dobit), sem jo zaflikal z Shoe Goo-jem :D zaenkrat drži, na dolgi rok bom pa poročal
potem membrane od ecomomizerja so bile itak čisto zgrižene, zamenjal z novimi
zauh zdaj pravilno deluje, je bil narobe nastavljen (je pa bimetalen z električnim gretjem)
neka servo diza za gorivo je imela odmik 8mm pri 20°C, morala bi met pa 4-6mm, sem naredil distančnik, tako da sem v košček 4mm debelega žeblja zvrtal fi 3mm luknjo z bor mašino na roke 8-) ker nimam stružnice; sem kar malo ponosen nase
vseej bilo narobe nastavljeno in ali pa zabasano z usedlino

kako bo pa zdaj z porabo bomo pa videli, kakšen liter bi se že moralo poznat :roll:

sem pa ugotovil kaj je fora, da vsi pucate v ultrazvoku; čistilo za fergiej iz avto štacune je za en klinac (to sem ugotovil danes, ko mi je zmanjkalo tistega iz motoštacune, ta je bla pa zaprta in sem moral po enega v avtoštacuno) tisto čistilo ko ga imam za motor samo pošricaš in umazanija odleti komplet stran; nobenih ščetk in krp, ta iz avtoštacune je pa skor tako, kot bi z nafto pral :lol:
Last edited by pero27 on 17 Jan 2016, 02:38, edited 1 time in total.
User avatar
pero27
Posts: 2640
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by pero27 » 29 Mar 2014, 18:17

FR Wolf wrote:Če greš na dva dvojna fergija boš manj pokuru kot sedaj! :D
Preveri kako je z zavgom, pri enih fergijih je oksidacija naredila svoje in se zavg ne zapre v celoti(nevem točno kak sistem ma tale tvoj). Če hočeš zadevo spraviti v top stanje, priporočam ultrazvočno kopel. Drugače za kak tuning si poglej ta video, je zadnji korak predno lahko greš na dva dvojna oz. en dvojni 45...
https://www.youtube.com/watch?v=4pHuWP9nwRs
ne mi weberje prodajat, sem v tvoji temi dovolj prebral o njih :lol:
sicer so mi všeč weberji, ker so dosti manj kompleksni, kot solexi, samo mi je še bolj všeč vbrizg in imam nek srednjeročni plan vrečt v avto M10B18 iz E30 318i, dolgoročni pa M42B18 (L4, 16V,dohc,nič vanosa, 140 ps)
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by DS71 » 29 Mar 2014, 19:57

fajn ..huh ..to še mene čaka ..al ga kr tebi dostavim ..boš pol šele vidu kaj je letalonosilka :lol:

meni na štand gasu minimum navija ..če pa z roko mal pošlataš po tistih vzvodih pa pade ..dokler spet gas ne prbiješ
In imam prav tako ta skret od elektro čoka in mi lučka v kabini sveti tudi ko je motor ogret ..ne vem če je kaj za nastavit al je fse u qrcu :|
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
Fleko
Posts: 1314
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by Fleko » 29 Mar 2014, 20:19

Lepo rihtaš.
Kakšen swap na m20 nebi prišel upoštev? Ali izključno samo 4 cilindrce gledaš.
Get low, no matter how
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by Cox » 29 Mar 2014, 22:14

Tine wrote:Dva dupla, druge itak ni :D
Tak avto si zasluži tri pomoje ...
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
pero27
Posts: 2640
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by pero27 » 29 Mar 2014, 22:22

DS71 wrote:fajn ..huh ..to še mene čaka ..al ga kr tebi dostavim ..boš pol šele vidu kaj je letalonosilka :lol:

meni na štand gasu minimum navija ..če pa z roko mal pošlataš po tistih vzvodih pa pade ..dokler spet gas ne prbiješ
In imam prav tako ta skret od elektro čoka in mi lučka v kabini sveti tudi ko je motor ogret ..ne vem če je kaj za nastavit al je fse u qrcu :|
ja sej pri elektro čoku drugače uporovni element ves čas greje; ko neha gret se čok zapre
tebi verjetno samo ne odpre popolnoma do konca, ker imaš bimetalno polžasto vzmet že malo zmatrano in ti ne naredi kontakta, ki bi ugasnil tisto lučko
pri meni je to elegantno rešeno, ker je ohišje čoka pritrjeno z nekakšno prirobnico in samo popustiš šraufe in lahko vrtiš po mili volji da nastaviš tudi če je bimetal zmatran
če bom lahko kej pomagal, bom z veseljem, do zdej imam iskušnje z enim elektro čokom :D nevem zakaj niso pač mogli dat azugknof na armaturo, tako kot je na vseh motorjih in čisto fino laufa :roll:
Fleko wrote:Lepo rihtaš.
Kakšen swap na m20 nebi prišel upoštev? Ali izključno samo 4 cilindrce gledaš.
ma niso meni ti šestaki; sej z strojniškega stališča so res superiorni in masno ravnovesje in te stvari, ampak jaz sem mnenja, da več je sestavnih delov, več je delov, ki se lahko pokvarijo, sej v tem mi je tudi čar M10, samo malo neučinkovita je; bom se enkrat ko bom bogat morda lotil pa sprojektiral eno rotary valve glavo za m10, jst sm tak, da me primejo taki nesmiselni projekti in pol mi ne da mira dokler ne nardim, zato sm pa tud zmerej broke :D
drugače sem pa gledal blueprinte od m20 in mi par stvari res ni všeč na bloku, kako so izvedene
User avatar
pero27
Posts: 2640
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by pero27 » 29 Mar 2014, 22:24

Cox wrote:
Tine wrote:Dva dupla, druge itak ni :D
Tak avto si zasluži tri pomoje ...
ja najboljš 4 četvorne, a? gdo bo pa pol to 2x na leto štelal? dize bom pa kr v kontejnerju naroču, bo cenej poštnina :lol: :lol:
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by croma_man » 29 Mar 2014, 22:35

M20 uber alles, to morš probat :lol:
User avatar
pero27
Posts: 2640
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by pero27 » 29 Mar 2014, 22:37

sem prou vedu da se boš prec javu, ko ti en čez m20 govori :lol:
Post Reply