BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Poizkusi odpreti čep kjer natočiš hladilno, ter zaženi motor in pusti laufat da se motor segreje na delovno...tako sem jaz odzračil mojega...
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Zdravo,
zadeva z M10 je taka, če ti termostat gre se ti avto ne segreje ker non stop kroži voda. Za tvoj problem je lahko kriv zamašen hladilnik ali zračni žep.
Ko spustiš vodo vedno poglej kake barve je, plus vedno ko imaš sistem izpraznjen vtakni vrtno cev v hladilnik in v odprtino za v motor in nekaj časa pusti teči da odplakne vse usedline. Ko to končaš sistem zapreš in naliješ navadno vodo se greš peljat da voda malo zakroži, izprazni sistem najbolje z vročo vodo ampak to nikakor ne počni ker boš opečen garant.
Zato počakaj da se ohladi malce in izprazni. Nekateri v namen izpraznenja vročega namestijo cev z odprtino da to večkrat ponovijo.
Če je voda še vedno rjava ponovi postopek, ko je voda dokaj čista takoj nalij hladilno tekočino, da preprečiš rjavenje gusa...(modra tekočina)
Lahko da ti je sicer tudi šla veternica za vodo v maloro čeprav je to zelo majhna vrjetnost. Ampak je vredno preveriti če črpa.
zadeva z M10 je taka, če ti termostat gre se ti avto ne segreje ker non stop kroži voda. Za tvoj problem je lahko kriv zamašen hladilnik ali zračni žep.
Ko spustiš vodo vedno poglej kake barve je, plus vedno ko imaš sistem izpraznjen vtakni vrtno cev v hladilnik in v odprtino za v motor in nekaj časa pusti teči da odplakne vse usedline. Ko to končaš sistem zapreš in naliješ navadno vodo se greš peljat da voda malo zakroži, izprazni sistem najbolje z vročo vodo ampak to nikakor ne počni ker boš opečen garant.
Zato počakaj da se ohladi malce in izprazni. Nekateri v namen izpraznenja vročega namestijo cev z odprtino da to večkrat ponovijo.
Če je voda še vedno rjava ponovi postopek, ko je voda dokaj čista takoj nalij hladilno tekočino, da preprečiš rjavenje gusa...(modra tekočina)
Lahko da ti je sicer tudi šla veternica za vodo v maloro čeprav je to zelo majhna vrjetnost. Ampak je vredno preveriti če črpa.
Alpinas were always posh hot rods!
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Načeloma bi se moralo dat odzračit na najvišji točki na sistemu. Ponavadi je to vrh hladilnika!
Glede cagra pa, sredina števca je ponavadi 90 stopinj! NAtoči nekam vodo z 90 stopinj, daj not senzor pa more kazat sredino! Če je termostat 80 stopinjski pomeni samo, da odpira pri 80 stopinj, v kolikor je tekočina bolj topla je pač neprestano odprt!
Glede čiščenja sistema je dobra rešitev kot ti je napisal FR Wolf, ampak naredi tako, da boš spiral v obratni smeri kot ponavadi kroži voda!
Zdej ne vem kak je pri BMW, ampak pri mojem je tako, da mora biti v sistemu, ko se segreje na delovno temparaturo, 1 bar pritiska. Men to uravnava pokroček na raztezni. (ko preseže en bar spusti višek vode v dodatno posodo, ko pade pod en bar jo vakum potegne nazaj not) Če ta pokrovček ne dela mam velko pizdarijo... So forumaši to videli ko smo se vzpenjali na golico
Voda je zavrela in nasilno zapustila avto
Glede cagra pa, sredina števca je ponavadi 90 stopinj! NAtoči nekam vodo z 90 stopinj, daj not senzor pa more kazat sredino! Če je termostat 80 stopinjski pomeni samo, da odpira pri 80 stopinj, v kolikor je tekočina bolj topla je pač neprestano odprt!
Glede čiščenja sistema je dobra rešitev kot ti je napisal FR Wolf, ampak naredi tako, da boš spiral v obratni smeri kot ponavadi kroži voda!
Zdej ne vem kak je pri BMW, ampak pri mojem je tako, da mora biti v sistemu, ko se segreje na delovno temparaturo, 1 bar pritiska. Men to uravnava pokroček na raztezni. (ko preseže en bar spusti višek vode v dodatno posodo, ko pade pod en bar jo vakum potegne nazaj not) Če ta pokrovček ne dela mam velko pizdarijo... So forumaši to videli ko smo se vzpenjali na golico
Voda je zavrela in nasilno zapustila avto
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Res je da je v motorju dobro spirati v obratni smeri če se da, torej najbolje je da pri kolenu pri vplinjaču zamašiš eno lunjo in drugo mašiš s cevjo. Za hladilnik je nemogoče dobro spirati od spodaj zato spiraj od vrha s čimvečjim pretokom, Če se da uporabi c-cev(če si gasilec) če nimaš te možnosti bo vrtna cev z največjim pretokom zadostovala le dalj časa bo treba točiti...
Alpinas were always posh hot rods!
- pero27
- Posts: 2633
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
dobro, bom probal dobit tesnilo za vodno pumpo, da najprej izločim to, čeprav vrti se prosto (ko snamem jermen)
ko sem odklopil spodnjo cev na hladilniku je bla vsa voda ven v treh sekundah, tako da pomoje ni glih kaj dosti zamašen; v celem lavorju vode pa je bilo umazanije mogoče za čajno žličko, če sploh - antifriz je bil not rdeč, tako da sem ga tudi zamenjal z rdečim - a to je posebej pomembno, da je moder ali?
poleg tega je prej naredil 400km brez pregrevanja, potem pa je cager začel divjat v rdeče, sem pa pošlatal spodnjo cev od hladilnika in je bila mrzla, zato sem tudi kupil nov termostat in zmontiral in 100km je laufal z cagerejm na sredini, če je bilo gretje do konca, kar z tastarim termostatom ni funkcioniralo (se je pregreval v vsakem primeru)
po 100km z novim termostatom so se težave z cagerejm ponovile
verjetno bodo res kakšni večji kosi, ki mašijo cevi
hladilnik ima na vrhu integrirano ekspanzijsko in zamašek, ki spušča ven pritisk, če sem probal avto na mestu laufat z odprtim haldilnikom se pa ni hotel segret čez polovico na cagerju in v hladilniku ni bilo videti nobenega toka
glede na design termostata se mi zdi, možno, da se zatakne v obeh pozicijah (stalno hlajenje ali nič hlajenja) ali ne?
sem pa opazil tudi, da če odprem hladilnik ko je vroč (in gre pritisk ven) in ga vročega zaprem, se, potem, ko se avto ohladi ena cev stisne (ubistvu ej kar stalno bolj ovalna, vendar se takrat čisto stisne)
gre pa za cev označeno z številko 9 na tej sliki; čet to cev in termostat vleče pumpa vodo v motor, ko je termostat zaprt-mrzel
bi znalo to kaj prispevat k težavam? čeprav če pravilno razumem sistem hlajenja voda čez to cev ne teče, ko se termostat odpre...
bom jutri snel vse cevi z motorja, pregledal če je kaj not, odšraufal hladilnik, ga splaknil v rikverc, splaknil motor v rikverc kolikor se to pač da brez da bi snemal pumpo (ker ne vem če bom dobil tesnilo), oba termostata bom dal v krop, da vidim, kako se odzivata in preizkusil bom temperaturni senzor na 90°C in potem poročam o rezultatih
nisem gasilec, imamo pa vrtni hidropak, ki da par barov, pa ga bom dal čimbližje avtu, da bo čimvečji pretok
najlepša hvala vsem za nasvete
ko sem odklopil spodnjo cev na hladilniku je bla vsa voda ven v treh sekundah, tako da pomoje ni glih kaj dosti zamašen; v celem lavorju vode pa je bilo umazanije mogoče za čajno žličko, če sploh - antifriz je bil not rdeč, tako da sem ga tudi zamenjal z rdečim - a to je posebej pomembno, da je moder ali?
poleg tega je prej naredil 400km brez pregrevanja, potem pa je cager začel divjat v rdeče, sem pa pošlatal spodnjo cev od hladilnika in je bila mrzla, zato sem tudi kupil nov termostat in zmontiral in 100km je laufal z cagerejm na sredini, če je bilo gretje do konca, kar z tastarim termostatom ni funkcioniralo (se je pregreval v vsakem primeru)
po 100km z novim termostatom so se težave z cagerejm ponovile
verjetno bodo res kakšni večji kosi, ki mašijo cevi
hladilnik ima na vrhu integrirano ekspanzijsko in zamašek, ki spušča ven pritisk, če sem probal avto na mestu laufat z odprtim haldilnikom se pa ni hotel segret čez polovico na cagerju in v hladilniku ni bilo videti nobenega toka
glede na design termostata se mi zdi, možno, da se zatakne v obeh pozicijah (stalno hlajenje ali nič hlajenja) ali ne?
sem pa opazil tudi, da če odprem hladilnik ko je vroč (in gre pritisk ven) in ga vročega zaprem, se, potem, ko se avto ohladi ena cev stisne (ubistvu ej kar stalno bolj ovalna, vendar se takrat čisto stisne)
gre pa za cev označeno z številko 9 na tej sliki; čet to cev in termostat vleče pumpa vodo v motor, ko je termostat zaprt-mrzel
bi znalo to kaj prispevat k težavam? čeprav če pravilno razumem sistem hlajenja voda čez to cev ne teče, ko se termostat odpre...
bom jutri snel vse cevi z motorja, pregledal če je kaj not, odšraufal hladilnik, ga splaknil v rikverc, splaknil motor v rikverc kolikor se to pač da brez da bi snemal pumpo (ker ne vem če bom dobil tesnilo), oba termostata bom dal v krop, da vidim, kako se odzivata in preizkusil bom temperaturni senzor na 90°C in potem poročam o rezultatih
nisem gasilec, imamo pa vrtni hidropak, ki da par barov, pa ga bom dal čimbližje avtu, da bo čimvečji pretok
najlepša hvala vsem za nasvete
Last edited by pero27 on 17 Feb 2014, 23:12, edited 1 time in total.
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Odstraniš hladilnik in ga obrneš
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Mal sem zamudil s postom
Z pritiskom ne pretiravaj v hladilniku!! Dober bar največ!
Bolj važno je da je pretok dober...
Z pritiskom ne pretiravaj v hladilniku!! Dober bar največ!
Bolj važno je da je pretok dober...
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
kaj pričakovat od 30 let starega bakrenega hladilnika vode? da bo delal? tud meni ni.
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
V cevi št.9 vedno kroži topla voda... Ko se ta segreje čez 80°c se termostat odpre in malo mrzle vode pride v motor.
Zaradi šok efekta mora vedno po malo mrzle vode priti v motor, da stvar ne poči se vedno meša v pravem razmerju...
Če se ne motim je modra hladilna tekočina primerna za železne bloke, rdeča se pa uporablja za alu-alu.
Če je to res nevem, vem da so eni imeli problem z rdečimi da je požrlo tesnila... V takem primeru sem jaz raje uporabil enako barvo kot je že bila v avtu.
Ampak to nima veze, ti imaš probleme z odvajanjem toplote pa naj bo rdeči ali modri antifriz, stvar ne hladi.
Če si odzračeval že potem vsekakor hladilnik ne dela svoje funkcije. Lahko tega vzameš dol in probaš spucati.
Pazi da stvar ne sušiš ker posušene usedline ne dobiš več ven pa če si bog.
Malce vode v hladilnik in klompat sem pa tja. Mogoče še ni matilda vanj prišla. Drugače pa nakup novega W&N če poznaš imajo za cca 200€.
Zaradi šok efekta mora vedno po malo mrzle vode priti v motor, da stvar ne poči se vedno meša v pravem razmerju...
Če se ne motim je modra hladilna tekočina primerna za železne bloke, rdeča se pa uporablja za alu-alu.
Če je to res nevem, vem da so eni imeli problem z rdečimi da je požrlo tesnila... V takem primeru sem jaz raje uporabil enako barvo kot je že bila v avtu.
Ampak to nima veze, ti imaš probleme z odvajanjem toplote pa naj bo rdeči ali modri antifriz, stvar ne hladi.
Če si odzračeval že potem vsekakor hladilnik ne dela svoje funkcije. Lahko tega vzameš dol in probaš spucati.
Pazi da stvar ne sušiš ker posušene usedline ne dobiš več ven pa če si bog.
Malce vode v hladilnik in klompat sem pa tja. Mogoče še ni matilda vanj prišla. Drugače pa nakup novega W&N če poznaš imajo za cca 200€.
Alpinas were always posh hot rods!
- pero27
- Posts: 2633
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
okej!
se pravi prva stvar jutri hladilnik premetavat okrog kkšno urco; bo mal za rekreacijo
will do!
se pravi prva stvar jutri hladilnik premetavat okrog kkšno urco; bo mal za rekreacijo
will do!