BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 08 May 2017, 00:46

Avtomatsko masko mam, ja, pleh za flike mam debeline 0.8mm, dobr ni glih tanajmanjši varstroj (ni 1400ka ampak varmig 1600c profimig) tako da so rahlo višji tokovi na istih stopnjah, kot pri 1400ki...

No - bom probal na enmu kosu pleha kaj se zgodi na enki z 0.8 žico v primerjavi z 0.6, pa bomo vidli
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by Fleko » 08 May 2017, 08:59

Jaz vse varim z 0.8 žico in mi je ravno prav, zaenkrat nisem imel težav pri klepariji. Za ''trame'' varit je 1.0 ali več ;)
Ubistvu 0.8 mi je cool, ker je širši var, če mu daš malenkost manj pomika pri točkovnem varjenju tudi niso velike kepe.
Get low, no matter how
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by croma_man » 08 May 2017, 09:09

alah trditve opremiš s slikovnim materialom? sam da vidim kaj razlagaš v sliki.
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by Fleko » 08 May 2017, 09:53

Jaz?
Get low, no matter how
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by croma_man » 08 May 2017, 09:54

Fleko wrote:Jaz?
ja...ko me zanimajo rezultati. Mam 0.6 in 0.8 žico, flux žico,...0-250A mig,...sam en optimum iščem preden prekurim ves pleh.
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by Fleko » 08 May 2017, 09:56

Bom samo da najdem, če imam kaj slikano, če ne, pa danes naredim nek testen v delavnici (itak varim že 3 dni u kup :lol: ).

P.s. sem našel v svoji temi sliko, kjer se vidijo vari, čeprav to je bilo daljnega leta 2014, ko še nisem dajal toliko, na zgled varov :lol: 0.8 žica + CO2 plin
Image
Image

Bom danes doma še kakšno fotko naredil na 1mm pločevini in poslikal iz večih kotov.
Get low, no matter how
SSG
Posts: 45
Joined: 23 Mar 2017, 12:47
Avtomobil: e30, e36

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by SSG » 08 May 2017, 10:42

pero27 wrote:Avtomatsko masko mam, ja, pleh za flike mam debeline 0.8mm, dobr ni glih tanajmanjši varstroj (ni 1400ka ampak varmig 1600c profimig) tako da so rahlo višji tokovi na istih stopnjah, kot pri 1400ki...

No - bom probal na enmu kosu pleha kaj se zgodi na enki z 0.8 žico v primerjavi z 0.6, pa bomo vidli
Ja avto pa je verjetno 1mm, ane? Ja jaz sem mel 1400 samo bi skoraj moglo na 2ko it vredi švasat... Iste debeline pleh si nabavi ko je avto...

Image

To je na 2ko švasano tak hitro, da se prejšni švas ni ohladil popolnoma z 0,6 žico
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 08 May 2017, 12:24

SSG wrote: Ja avto pa je verjetno 1mm, ane?
:lol: :lol: sanja svinja kukuruz, ja; na tem avtu je ves pleh 0.8 pa še to samo tam kjer ni preveč globoko vlečen, kje je tud 0.6, edino pragi so 1mm (zmerjeno z mikrometrom)

Ja faak, fleko, ti si kr en šotor zrihtej za maribor, ker maš po mojem od vsazga en pir v dobrem :lol:

spredej:
Image

zadej:
Image
(luknjo zanemarmo - se mi je ustavlo tam in sem zadnje dve točki ponovno štartal - prepozno)

neverjetno kera razlika :shock:

pogoji so isti; varstroj varmig 1600c profimig, nastavitev 1 (30A, 15.5V) 0.8mm pleh, 0.5mm weld gap, pri 0.8 žici sem zmanjšal hitrost podajanja žice za slabe 10%

penetracija je 3x boljša, pa vidi se da gre dosti manj toplote v pleh, se pravi manj zvijanja, zakon! :P
SSG
Posts: 45
Joined: 23 Mar 2017, 12:47
Avtomobil: e30, e36

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by SSG » 08 May 2017, 12:44

Super post! Pizda e30ka pa je 1mm tam ko sn jaz mel za švasat... Zgleda ma toti aparat več POWAAH na 1... meni ni šlo na 1 nikakor... točkovne sn ene na 4 delal... Penetracija je dobra ja z 0,8... če se ti ljubi probaj 0,6 na 2ko pa malo več žice, samo je pa res tanki pleh tak da vprašanje kaj bi blo...
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 08 May 2017, 12:53

ja sej prej sem stalno varil z 0.6 žico na dvojki in je bil fleko razočaran nad mojimi razultati :lol:
žice sem pa tako al tako preveč dajal da sem ohladil var, da niso ble luknje...
Post Reply