BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
- pero27
- Posts: 2633
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Ja normalno da ni; CNC sprogramirat da cel blok zrezka pa tud ne.
Sej to itak samo neki sanjamo kle zdej
Sej to itak samo neki sanjamo kle zdej
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
nic daj ulit blok *hec*
*brez heca* .. daj mi kaj vec napisi za tiste 4 bate ? lahko kr pm ...
*brez heca* .. daj mi kaj vec napisi za tiste 4 bate ? lahko kr pm ...
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Lepo da se je začelo če boš rabil imam nove ojnične("00") za m10 original Bmw...
- pero27
- Posts: 2633
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Moje sožalje za tvojo e30, upam da mi nebo nikol treba it čez to...
Ojnične bom moral pa nabavit undersize, ker mam dve 2.0L gredi, pa so na obeh tako glavni kot ojnični ležaji za brusit...
Včas zgleda kdor je mel te tavelke mašine jih ni nič šparal, samo gas do daske pa gremo, tud če lučka za olje sveti
Ojnične bom moral pa nabavit undersize, ker mam dve 2.0L gredi, pa so na obeh tako glavni kot ojnični ležaji za brusit...
Včas zgleda kdor je mel te tavelke mašine jih ni nič šparal, samo gas do daske pa gremo, tud če lučka za olje sveti
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
ma ves Pero saj ni nujno da je lucka svetla, lahko da so sparali z oljem in dali noter zupco, pa nic kaj menjevali in pol pac pride do obrabe, al pa tisto, ah saj to je bmw hladna masina, eh to ni nic pol pa mi saniramo ko najdemo te stare zadeve.
komaj cakam da sestavis, sem res radoveden kaj bo dalo to ven
komaj cakam da sestavis, sem res radoveden kaj bo dalo to ven
- pero27
- Posts: 2633
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Da nebom laukotu po temi smetil:
Jst sm trenutno tle:
Samo eugene pravi da to zgleda bolj slabo, tako da bo zgleda res cajt da zagonim vseskup v kanto in si omislim ene webre
Podrobnejši opis raztegovanja pa sledi ko dobim hexa collet chuck da bom lahko zvrtal luknje za zračenje...
Zanimivost; tile mikuniji gredo iz 43mm na 40mm v najožjem delu venturija, tako da tudi za njih fizika ne velja...
Jst sm trenutno tle:
Samo eugene pravi da to zgleda bolj slabo, tako da bo zgleda res cajt da zagonim vseskup v kanto in si omislim ene webre
Podrobnejši opis raztegovanja pa sledi ko dobim hexa collet chuck da bom lahko zvrtal luknje za zračenje...
Zanimivost; tile mikuniji gredo iz 43mm na 40mm v najožjem delu venturija, tako da tudi za njih fizika ne velja...
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Kdo pravi da bi moral it na duple. V bistvu sem zelo vesel, da bom končno vidu kako (dobro) to laufa. Tako da absolutno podpiram ta tvoj projektič z Cvji. Samo rja te malo štopa.
Let's go Brandon!
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Joj Pero, kako ti narediš zajebano stvar enostavno... ja res, že vsak vliva bloke domaeugene wrote:Ja ki ulit alu blok je pičkin dim. Daj no.
Uni k rabi en blok na koncu kupi kocko aluminija, se poroči s hčerko CNC mojstra in akcija
- pero27
- Posts: 2633
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Evo, spet mal brcam na ajkuli ta vikend, moram držat tempo da ujamem rok za končano pleharijo čez 8 let!
Najprej sem osvobodil tole vezno steno nepotrebne navlake; lani sem bil na obisku pri RutAiru in sem odrezal sprednje pol metra avta namenjenega za na odpad. Mislim da mi je ta pleh celo šenkal ali pa dal za par evrov ne spomnim se več; uglavnem sem pa za do strehe naloženega karavana robe odpeljal od njega takrat.
Ima tudi ta vezna svoje probleme, smao ej dosti boljša od tiste iz carinskega skladišča v Umagu, ki se je izkazala za totalno sranje; bom nekaj skombiniral z kosi od te ki jio mam na avtu pa nekaj sklepal in povaril pa bo!
Potem sem se lotil desnega vpetja zadnjega odbijača, ki je bilo totalno pregnito, ko sem snel nosilec:
Tole ploščico za zadaj sem tudi odžagal z RutAirovega donatorja, tako lepo bi težko sam sklepal, moja pa je bila pregnita...
Sem tudi opazil da mi pozna na varejnju odkar sem si podaril malo boljšo Millerjevo masko - sploh X-weld funkcija je super, ker maske ne proži svetloba ampak elektromagnetna motnja, ki jo ustvarja oblok, kar pomeni da lahko tisto kar misliš varit zlo močno osvetliš pa se maska nebo prožila zaradi luči - tud v sonce jo lahko obrneš pa nebo nič.
Tole udrtino na desnem boku za vrati sem sklepal, prej je blo centimeter debeline kita v njej; zgleda je nekdo enkrat milnike pulil z avtom
Ker sem videl da se dobi podobno tesnilo na metre sem z avta spulil še zadnji kos gume; spodnej tesnilo prtljažnika; in glej to; po 3h leti stanja v suhi garaži je bla še vedno voda pod njim; bravo bmw inženirji (na srečo pa ni blo rje)
Potem sem se lotil še tegale vpetja cevi za tankanje bencina, ki je klasično gnezdo rje na e21:
Tukaj se je pa tudi ustavilo ker se je Maruša spomnla da morava it za en teden na dopust v Italijo in klinac pol; JST BI ŠVASAL.
Kaj čmo tko je to z babami
...nadaljevanje sledi po oglasih, bomo vidl kako bojo dolgi
Najprej sem osvobodil tole vezno steno nepotrebne navlake; lani sem bil na obisku pri RutAiru in sem odrezal sprednje pol metra avta namenjenega za na odpad. Mislim da mi je ta pleh celo šenkal ali pa dal za par evrov ne spomnim se več; uglavnem sem pa za do strehe naloženega karavana robe odpeljal od njega takrat.
Ima tudi ta vezna svoje probleme, smao ej dosti boljša od tiste iz carinskega skladišča v Umagu, ki se je izkazala za totalno sranje; bom nekaj skombiniral z kosi od te ki jio mam na avtu pa nekaj sklepal in povaril pa bo!
Potem sem se lotil desnega vpetja zadnjega odbijača, ki je bilo totalno pregnito, ko sem snel nosilec:
Tole ploščico za zadaj sem tudi odžagal z RutAirovega donatorja, tako lepo bi težko sam sklepal, moja pa je bila pregnita...
Sem tudi opazil da mi pozna na varejnju odkar sem si podaril malo boljšo Millerjevo masko - sploh X-weld funkcija je super, ker maske ne proži svetloba ampak elektromagnetna motnja, ki jo ustvarja oblok, kar pomeni da lahko tisto kar misliš varit zlo močno osvetliš pa se maska nebo prožila zaradi luči - tud v sonce jo lahko obrneš pa nebo nič.
Tole udrtino na desnem boku za vrati sem sklepal, prej je blo centimeter debeline kita v njej; zgleda je nekdo enkrat milnike pulil z avtom
Ker sem videl da se dobi podobno tesnilo na metre sem z avta spulil še zadnji kos gume; spodnej tesnilo prtljažnika; in glej to; po 3h leti stanja v suhi garaži je bla še vedno voda pod njim; bravo bmw inženirji (na srečo pa ni blo rje)
Potem sem se lotil še tegale vpetja cevi za tankanje bencina, ki je klasično gnezdo rje na e21:
Tukaj se je pa tudi ustavilo ker se je Maruša spomnla da morava it za en teden na dopust v Italijo in klinac pol; JST BI ŠVASAL.
Kaj čmo tko je to z babami
...nadaljevanje sledi po oglasih, bomo vidl kako bojo dolgi
- L4UK0
- Posts: 3075
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Haha klasika! No ampak sej zdej si ujel nek tempo, itak da bo prej kot 2026?pero27 wrote: Tukaj se je pa tudi ustavilo ker se je Maruša spomnla da morava it za en teden na dopust v Italijo in klinac pol; JST BI ŠVASAL.)