LIČARSTVO
- mk987
- Posts: 199
- Joined: 02 Feb 2013, 23:46
- Avtomobil: MB W201 2.6 sportline, MB W201 2.0d 3x, SL R129
- Location: ilirska bistrica
Re: LIČARSTVO
lepna tema...
v glavnem...
kjer je dosti rje je najbolje jo sanirat in navarit nov kos pleha, ter potem premazat z wash primerjem...
wurth converter....
jest sm ga namazal doma na mojega super gnjilega caddyja in na šasijo zastavce(za probo prej ko kaj vserjem), in je še dan danes takšno kot sem namazal, s tem da nisem nič brusil ali kakor koli spreminjal rje...
meni osebno mi pušča dober vtis...
kitanje direkt na rjo....
se pokaže že čez en mesec da je bilo to spackano samo za prodat, vdari ven exstra hitro...
kitanje na dobro očiščen in razmaščen kos pleha je zelo dobra varjanta, ampak z wash primerjem še bolša...
in kar se wurthovega konverterja tiče, čeprav mi pušča dober vtis, še vedno prisegam na varjanto da se rja sanira totalno z flekserco
moje mnenje, upam da vam bo kaj v pomoč ker sem probal par stvari na mojem golfu, raje kot da probam na strankinem vozilu, in na enem mestu se je pokazalo da primerji, epoxi-ji in kit ne ustavijo rje
v glavnem...
kjer je dosti rje je najbolje jo sanirat in navarit nov kos pleha, ter potem premazat z wash primerjem...
wurth converter....
jest sm ga namazal doma na mojega super gnjilega caddyja in na šasijo zastavce(za probo prej ko kaj vserjem), in je še dan danes takšno kot sem namazal, s tem da nisem nič brusil ali kakor koli spreminjal rje...
meni osebno mi pušča dober vtis...
kitanje direkt na rjo....
se pokaže že čez en mesec da je bilo to spackano samo za prodat, vdari ven exstra hitro...
kitanje na dobro očiščen in razmaščen kos pleha je zelo dobra varjanta, ampak z wash primerjem še bolša...
in kar se wurthovega konverterja tiče, čeprav mi pušča dober vtis, še vedno prisegam na varjanto da se rja sanira totalno z flekserco
moje mnenje, upam da vam bo kaj v pomoč ker sem probal par stvari na mojem golfu, raje kot da probam na strankinem vozilu, in na enem mestu se je pokazalo da primerji, epoxi-ji in kit ne ustavijo rje
Re: LIČARSTVO
tega kar delamo mi na naših mašinah več kot pol kleparjev ne zna.
če pr avtu rukneš blatnik ti reče:ja gospod prneste nov blatnik in barvo
pa nardimo za 300 e
če pr avtu rukneš blatnik ti reče:ja gospod prneste nov blatnik in barvo
pa nardimo za 300 e
- mk987
- Posts: 199
- Joined: 02 Feb 2013, 23:46
- Avtomobil: MB W201 2.6 sportline, MB W201 2.0d 3x, SL R129
- Location: ilirska bistrica
Re: LIČARSTVO
ma ta tvoj klepar ima pa nabrite cene
Re: LIČARSTVO
Konec tedna bomo dali gor šprickit (takrat bo tudi slikovno poročilo ), pa me zanima s katerim šprickitom imate najboljše izkušnje? Predvsem bi rad, da se čim lažje brusi, ker ga bom dal bolj na debelo! Pravijo, da je Silkotov dober??
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: LIČARSTVO
Se mi zdi da Miha rabi Lesonal ..mogoče bo kakšno več napisal
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- grega983
- Posts: 881
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: LIČARSTVO
Ko boš nanesel šprickit, ga pusti zoreti nekaj časa.
Ja, naslednji dan ga boš super lepo hitro pobrusil, sčasoma pa se ti bo šprickit posedel in boš občudoval rise od šmirglpapirja v kitu.
Ja, naslednji dan ga boš super lepo hitro pobrusil, sčasoma pa se ti bo šprickit posedel in boš občudoval rise od šmirglpapirja v kitu.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Re: LIČARSTVO
Ja to mi je že več majstrov reklo! Ga mam namen pustit en tedn na toplem! Pa itak rabim cel tedn, da pospravim svijak, ki je sedaj nastal v delavnici preden se lotim barvanja!
- grega983
- Posts: 881
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: LIČARSTVO
Moj je v šprickitu zorel 3 tedne. Je ličar potem ježa j...l pri brušenju, so pa zato boljši rezultati
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Re: LIČARSTVO
moj je bil v šprickitu več kot pol leta...pa verjeli ali ne je še po pol leta kje zategnilo in scvetelo...
- mk987
- Posts: 199
- Joined: 02 Feb 2013, 23:46
- Avtomobil: MB W201 2.6 sportline, MB W201 2.0d 3x, SL R129
- Location: ilirska bistrica
Re: LIČARSTVO
mehek za brušenje...JureK wrote:Konec tedna bomo dali gor šprickit (takrat bo tudi slikovno poročilo ), pa me zanima s katerim šprickitom imate najboljše izkušnje? Predvsem bi rad, da se čim lažje brusi, ker ga bom dal bolj na debelo! Pravijo, da je Silkotov dober??
prvo kot prvo ti špric kit ki je mehek za brušenje potegne dosti vlage vase, če boš brusil na vodo, drugo je da ga lažje prebrusiš na določenih mestih in posledično pride hitreje do neravnin pri podlagi za barvanje, kar je na laku videt, tretje, če ga boš dal na debelo je možnost da ti zakuha in ti posledično se na laku pozneje poznajo takšne majhne luknjice ki zgledajo kot silikoni ...
js sm jih probal teh šprickitov že kar nekaj tako da za moje pojme do zdaj najboljši zame je sikkensov in takoj za njim lesonalov špric kit, katera sta pa par evrov dražja od silcovega, s katerim sm se ubadal enih 5 let nazaj nazadnje... morda so ga do sedaj kaj poboljšali, ma ne verjamem.
trd za brušenje...
naredi dosti bolj trno strukturo, narejen je da se hitreje posede v vse raze, res da se porabi malo več brusnega materijala, in da ga malo kolneš ampak je to to
je pa še nekaj....
če pa ti nanašaš drugo,tretjo roko kita na že pokitano površino je potrebno pazit da so ti sloji kita do dobra obrušeni kajti tudi če daš vrhunski super specijalni špric kit se ti lahko poseda ampak zato ker se ti poseda kit med plastmi...
no zdej pa zadosti tega mojega nakladanja...
upam da sem ti kaj pomagal