Bimmer 315
Re: Bimmer 315
Malo vzdrzevalnih del. Pakne za rocno sem nastavil, z zeljo, da bi uspel blokirat zadnji kolesi.
Tretji poiskus:
Tako da sem zmontiral nove pakne in do tehnicnega ne bom vec poiskusal...
Se ne vem kako bi se lotil, da iz rocne izvlcem malo boljsi performans.
Tretji poiskus:
Tako da sem zmontiral nove pakne in do tehnicnega ne bom vec poiskusal...
Se ne vem kako bi se lotil, da iz rocne izvlcem malo boljsi performans.
LP Miha
Re: Bimmer 315
Tak sistem sem imel na Vectri B, popolnoma neuporabno.. nastavil za tehničnega po rojevanju poleg in je res primla vrhunsko- 1 mesec potem pa spet tema.. Pomoje te reši hydro opcija pa poskusiti nekako lepo izpeljati zadevo..
- pero27
- Posts: 2639
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Bimmer 315
Pač ta sistem majo vsi bmwji in je za en kurac. Meni še na nobenem ni ratalo v nulo nastavit, pa da bi kaj dolgo trajalo.
Problem je v tem, da bi morale bit pakne perfektno istega premera kot je notranja površina diska (bobna v bistvu). Sam nikol niso, še najmanj pa ko so nove. Kontakt se nardi samo na sprednjem in zadnjem robu zavorne obloge, al pa sam nasred.
Na bmwjih ki majo zadej bobne še nekak gre, ker je premer bobna zadost velik, da tud z uno malo silo vredu drži avto. Na tistih ki majo zadej diske pa nikakor, ker je premer "bobna" za ročno v disku nikakav.
Rešitev je v vw program zadnjih čeljustih ki majo ročno na zajlo na bat, al pa motiraš roke za bobne, pa na njih adapterlate, pa dvojne čeljusti: ene za bremzat, pa druge za ročno (magari od skuterja)
Problem je v tem, da bi morale bit pakne perfektno istega premera kot je notranja površina diska (bobna v bistvu). Sam nikol niso, še najmanj pa ko so nove. Kontakt se nardi samo na sprednjem in zadnjem robu zavorne obloge, al pa sam nasred.
Na bmwjih ki majo zadej bobne še nekak gre, ker je premer bobna zadost velik, da tud z uno malo silo vredu drži avto. Na tistih ki majo zadej diske pa nikakor, ker je premer "bobna" za ročno v disku nikakav.
Rešitev je v vw program zadnjih čeljustih ki majo ročno na zajlo na bat, al pa motiraš roke za bobne, pa na njih adapterlate, pa dvojne čeljusti: ene za bremzat, pa druge za ročno (magari od skuterja)
Re: Bimmer 315
Druge kot hidro opcije nimaš ali dodatne čeljusti
BMW zadaj z diski in ročna zavora no go. Jaz sem uspel zablokirati na stock samo na bobnih.
Na e36 mi ročna drži ravno malo bolj, kot če bi z motorjem zaviral, zato na e28 nisem menjal zadnji rok, pa imam komplet swap diskov.
BMW zadaj z diski in ročna zavora no go. Jaz sem uspel zablokirati na stock samo na bobnih.
Na e36 mi ročna drži ravno malo bolj, kot če bi z motorjem zaviral, zato na e28 nisem menjal zadnji rok, pa imam komplet swap diskov.
Get low, no matter how
Re: Bimmer 315
Sem razmisljal od skriti dodatni hidravlicni rocni; pri teh je menda tudi kar tezavno ustvarit primerno silo na zadnji kolesi... Bomo videli cez zimo. Za tehnicnega bo pa ta morala zadostovat.
Braz panike, sem ga z drvi podlozil
LP Miha
- pero27
- Posts: 2639
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Bimmer 315
Pa sej pr hidravliki se lahko igraš z premeri master in slave (čeljusti) cilindra in dobiš katero silo in hod ročke od ročne hočeš.
Valjda boš dal še eno malo čeljust zraven za ročno, ne kar v original zadnjo čeljust še eno dodatno linijo? Tisto bi bil samomor.
Valjda boš dal še eno malo čeljust zraven za ročno, ne kar v original zadnjo čeljust še eno dodatno linijo? Tisto bi bil samomor.
- L4UK0
- Posts: 3081
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Bimmer 315
Hahaha
Drgac pa ne vem kaj drekate, imam na e36 zadaj diske in rocna prime cist spodobno.
Ce bos predeloval - podaljsaj si rocko od rocne, bos imel najmanj dela.
Re: Bimmer 315
Potem si en redkih Meni na compactu ne blokira koles.
Zakaj bi bil samomor?
Get low, no matter how
Re: Bimmer 315
Mah, najraje ne bi predeloval, ce dam se to na seznam, bo ravno 2026 fertik... Trenutno, z novimi paknami blokira, ampak ko je ze sila na celem sisgemu taka, da je neprijetno.
LP Miha