Opel Manta B

dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Opel Manta B

Post by dabi » 08 Mar 2013, 20:39

Kot kaže bo Manta še kako leto ali dve ostala sauger, kajti prišel sem dokaj ugodno do Schrick odmične. Gre za 268° osnovno "sport" odmično, ta odmična je tudi zraven pri EDS-sovi Phasi 3 za C20XE..
Plan je bil izdelati še mehanske dročnike, ampak sem potem ugotovil, da se da ugodno dobiti "motorsport" dročnike, ki so v bistvu novi tip dročnikov od Opla in pašejo v stari tip brez predelav in so 40% lažji od originala. Tako, da predelava na mehanske dročnike bo verjetno naslednjo sezono. Upam, da bom z temi predelavami prišel na večje vrtljaje in preko 200 konjev.
Razlika med dročnikami (levo novi tip, desno stari tip)
Image

in še odmične..
Image

Poleg tega sem pa se še čez zimo malo igračkal z android aplikacijo Shadow Dash in megasquirtom. Rezultat je popolnoma virtualna instrumentalna plošča z vsemi možnimi podatki od vseh GPS stvari, do vseh mogočih pospeškov, do vseh možnih podatkov iz MS,.. da ne govorim o tem, da si je možno prilagajati vse števce in rumene, rdeče oznake po mili volji, shranjevati vse podatke za kasnejši pregled na računalniku, ni da ni... Najboljše je, da zadeva deluje brez kakršnih koli zamikov!
Image
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
dennis18
Posts: 418
Joined: 02 Dec 2010, 17:14
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: Opel Manta B

Post by dennis18 » 08 Mar 2013, 22:14

Lepo lepo :evil:

Na kolko upas da se bo motor zdaj vrtel ?

Od katerega novejsega opla imas drocnike? Cena?
Powered by M.K.
ascona75
Posts: 191
Joined: 18 Jun 2012, 15:58
Avtomobil: ascona a 73god. manta A 73god. ascona B 77god.

Re: Opel Manta B

Post by ascona75 » 08 Mar 2013, 22:15

Prelep auto :shock: ,sve pohvale za trud uložen u nju :)
dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Opel Manta B

Post by dabi » 09 Mar 2013, 08:37

Več kot 7600 tako ali tako ni priporočljivo za hidravlične dročnike. Sam sem imel problem, da mi je nad 6800 moč začela drastično padati, tako, da sedaj upam, da bo šlo malo višje gor.
Drugače sem pa jaz vzel dročnike iz motorja Z18XE, rabljene seveda. Koliko sem pa gledal bi pa naj bili isti od vseh teh novejših Z motorjev, nad 1.4!
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
User avatar
L4UK0
Posts: 3080
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Manta B

Post by L4UK0 » 19 Mar 2013, 22:28

Kdaj se bo to lahko pogledalo v zivo? Sem nekaj podobnega delal za diplomo... ;)
Image
dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Opel Manta B

Post by dabi » 20 Mar 2013, 08:45

l4uko, sigurno se vidimo kje na kaksnem srecanju :)
Drugace sem pa vceraj zmontiral dročnike in odmične. Namestil pa tudi poliran pokrov ventilov in jermenov, tako, da sedaj zadeva nekak izgleda! :)

Schrick-i zmontirani! :)
Image

In pa sestavljena zadeva..
Image
Image
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
DragonK8663K
Posts: 129
Joined: 07 Mar 2013, 16:34
Avtomobil: Opel, Opel, Opel, Opel, ...., Renault

Re: Opel Manta B

Post by DragonK8663K » 19 Apr 2013, 22:27

dabi wrote:Sicer nimam se vseh komponent, z vecjega mi se manjka nek spodoben IC. Drugace bom pa prvo verjetno vozil na low-boost,tako, da bodo vsaj na zacetku ostale komponente pogona serijske. Za kak vecji boost oz overboost pa je potreben menjalnik r28. Diff pa je kolegu na podobni manti zdrzal kar nekaj casa, tako, da upam, da bo meni tudi.
Megasquirt ni ravno neka vesolska tehnologija, je vseeno do it yourself varijanta, zato je poceni in veliko stvari se najde na netu. Se pa od casa do casa pojavi kak bug. :-) Drugace je pa dobro, ce ze imas kako mapo za dolocen motor in potem samo spremenis mape. Za nastavljat od nule nek nepoznan motor zna biti kar zapleteno. Mi smo pri manti usposobili ms do te mere, da je potem Erc na valjih samo naredil koncno mapo vziga in goriva, saj je na cesti izredno tezko dolociti optimalen predvzig v vseh pogojih obratovanja!

Dabi zelo mi je vsec ta Manta , tako decentna in plemenita je v beli barvi in lepimi Rial-kami ;-)
Drugace pa ta kopija SW na MS s katero si sel v NM in je Erc le koncno mapo vziga in goriva naredil , se v moji Corsi vozi ze 4 leta, brez da bi za Matejem kdo kaj popravljal ;-)
Serijski XE z 45mm ITB-ji :186ps 223Nm in blokada na 8100 U/min - velik predklon Mateju ;-)
Le oljna pumpa in ojnicni vijaki so mocnejsi - motor ima preko 250k km in ves kako se vozim :-)

Me pa zanima koliko Nm si imel z TK odmicnimi in v katerem obmocju obratov vec kot 200Nm ? Matko mi je takrat pravil vendar sem pozabil :-(
Imas kje podatke o teh TK odmicnih ?
DragonK8663K
Posts: 129
Joined: 07 Mar 2013, 16:34
Avtomobil: Opel, Opel, Opel, Opel, ...., Renault

Re: Opel Manta B

Post by DragonK8663K » 19 Apr 2013, 22:28

Aja, ker si vprasal : v nedeljo gremo na valje ;-)
User avatar
strider87
Posts: 660
Joined: 08 Feb 2012, 19:34
Avtomobil: Opel Kadett C, bmw e30, Vw T2b , Manta b
Location: Ptuj

Re: Opel Manta B

Post by strider87 » 21 Apr 2013, 19:49

Danes sma se srečala v G. Radgoni, jaz sn glih prišo ti pa si se glih odpelo iz parkinga pred sejmom. ;)
dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Opel Manta B

Post by dabi » 22 Apr 2013, 09:16

@dragon
Ja, tvojo mapo sva imela z Matejem gor za prvi štart, nato pa sva jo kar temeljito predelala, saj ima kolikor se spomnim je bila tvoja osnovna 8x8, ali? Mojo sva potem prilagodila na cesti z širokopasovno lambdo in z takšno mapo sem naredil nato kar nekaj km preden sem šel na valje.
Prilagam pa graf:
Image

Iz grafa se slabo razbere, 200 Nm preseže pri 3000 obratih in drži skoraj do 7000 obratov. Največja vrednost je pa 240 Nm pri 5400! Zdaj po občutku je z Schrick odmičnimi veliko bolj živa zgoraj, ampak... pojavljajo se problemi z sync lost, se pravi, izgubi se sinhronizacija pri nekje 7000 (predvsem zaradi VF motenj). Tako, da to moram čimprej odpraviti in potem enkrat ko bo čas tudi na valje in upam, da bo potem tudi vrtelo tja proti 8000! Je pa tudi moj motor popolnoma serijski (niti še ni bil odpiran), razen odmične so druge.
Podatki od TK odmičnih:
Einlasswelle

Öffnungslänge: 272° KW
Hub max.: 11.20 mm ohne Spiel
Hub OT: 1.98 mm ohne Spiel
Spreizung: 110° KW
Grundkreis: 30.20 mm im Durchmesser

Auslasswelle

Öffnungslänge: 274° KW
Hub max.: 11.20 mm ohne Spiel
Hub OT: 1.98 mm ohne Spiel
Spreizung: 110° KW
Grundkreis: 30.00 mm im Durchmesser
Last edited by dabi on 22 Apr 2013, 09:20, edited 1 time in total.
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
Post Reply