Opel Manta B

dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Opel Manta B

Post by dabi » 09 May 2011, 20:58

Da še jaz predstavim svoj dolgoletni projekt..

Avto sem nabavil leta 2005. Bila je to Manta B 1.8S GT.
Image

Leta 2006 je avto bolj kot ne sameval, saj ni bilo časa se lotiti obnove.
Image

Poleti 2007 se je potem zadeva končno pomaknila iz mrtve točke. Bilo je veliko svašanja in polek avta sem presedel cele vikende! Avto je potem v začetku leta 2008 tudi prvič zahrumel, motor je bil v začetku 2.0 8v (C20NE) z 115 km. Meseca marca sem avto zapeljal k avtokleparju. Avto je prisel nazaj nekje okoli maja in od tedaj naprej se je začelo veselo sestavljanje. Registriran je pa bil v začetku meseca junija. Manto sem predelal v zadnjo generacijo Mant B (Irmscher Exclusive), edino zadnji spojler je od navadne GSi. Čez poletje sem potem še nabavil nalepke in original sprednji odbijač.

Začetek projekta
Image

In konec
Image


Ze čez zimo sem pa razmišlal o drugem motorju in po veliko študiranja sem se odločil za C20XE motor, ki je po mnogih mnogih komplikacijah zahrumel v začetku maja in potem takoj na drugi dan tudi odvozil Drag Race! Čez poletje sem še potem nabavil Rial platišča 8x15 in Recaro sedeže.
Image
Image
Image
Image

Zadnja evolucija Mante so pa loputke in Megasquirt, avto je optimiziral tunerc in ima (trenutno) 195 konj. Prav tako sem zmontiral še hladilnik olja in še veliko drugih malekosti.
Image
Image
Image

Za letos so plani malo polepšat motorni prostor in sicer pride poliran pokrov jermenov, pokrov ventilov in pa "trobentice". Prav tako nameravam dati spredaj še druge čeljusti in diske (288x25). Za naslednja leta pa je še veliko ciljev in upam, da bo še čas, volja in denar, da se uresničijo!
Več slik pa na tem naslovu: http://www.mojalbum.com/dabi/manta-obnova
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
kadett69
Posts: 216
Joined: 02 Dec 2010, 12:31

Re: Opel Manta B

Post by kadett69 » 09 May 2011, 21:49

Pohvale vreden projekt!

Morem edino priznati, da avto v živo izgleda še bolje kot na slikah
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Opel Manta B

Post by DS71 » 10 May 2011, 16:28

lepa lepa .. kaj ti si uporabil 2 loputi od MV6 motorja al kako že? Pa na MS špila?
Konjenica pa je samo z loputami in optimizacijo ali je tudi kaj na motorju narejeno ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Opel Manta B

Post by dabi » 10 May 2011, 19:37

Tako je, na kolektorjih sta dve loputi od Omege B V6 (2.5 in 3.0), premer ene je mislim da 54mm. Elektronika je pa Megasquirt V3.0 z DIS vzigalnim modulom, launch control... Slo je oz. se vedno gre za low budget projekt. :)
Drugace je pa motor imel izmerjenih 160 konjev pri Avtoelektroniki z original kolektorjem, odmicnimi TK-motorsport (neka socialna zadeva) in EDS PH2 chipom. Po besedah Tunerc-a pa valji pri avtoelektroniki pokazejo cirka 10% prevec, tako, da je pridobitve vec kot 40 konjev! Tunerc je tudi dejal, da je motor ze tudi "pri koncu" oz. bi ga bilo treba nanovo zatesniti. Tako, da naslednji projekt bo popolna generalna na motorju in upam da bodo prisli se mehanski drocniki in kaka huda odmicna!
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
User avatar
L4UK0
Posts: 3078
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Manta B

Post by L4UK0 » 12 May 2011, 22:00

No tale tvoja manta je itak zakon, res si jo lepo zrihtu! Se pa zatakne samo pri "low budget"...če ni skrivnost, koliko si do zdaj vložil v avto?
LP
Image
dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Opel Manta B

Post by dabi » 12 May 2011, 22:11

Low budget je misljeno za loputke in megasquirt oz. "low budget" glede na to, koliko stane recimo dbilas loputke in ena dobra elektronika..
Drugace pa € ne stejem, ker bi potem prevec bolela glava.
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
Anzee
Posts: 1991
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Manta B

Post by Anzee » 12 May 2011, 22:32

Dabi, tvoja manta je res zakon. Pa ze ko je bila srebrna je men huda zgledala hehe, taka je pa sploh top :) Da ne govorimo o tem, da ma primerno srce :D
User avatar
papi
Posts: 2187
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Manta B

Post by papi » 13 May 2011, 08:06

končno na pravem forumu :)
dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Opel Manta B

Post by dabi » 01 Mar 2012, 21:54

Manta je po par dnevih igračkanja končno zalaufala na COP (Coil on plug) tuljave! Tuljave so od Audi A4 2.0 FSI, bolj primerne bi bile od 1.8T, saj so tiste za 1 cm krajše in bi lepse izgledalo! Za predelavo je bilo potrebno dodati instalacijo, par tranzistorjev in uporov na Megasquirt in malenkost spremeniti program. Zadeva pa še vedno laufa na Wasted Spark, se pravi, da dajeta iskro 1 in 4 valj skupaj in 2 in 3 valj, tako, da je prednost predelave samo "Motorsport" izgled! :) Se ena "projektna" slika:

Image
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
dennis18
Posts: 418
Joined: 02 Dec 2010, 17:14
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: Opel Manta B

Post by dennis18 » 09 Mar 2012, 14:40

dabi wrote:Manta je po par dnevih igračkanja končno zalaufala na COP (Coil on plug) tuljave! Tuljave so od Audi A4 2.0 FSI, bolj primerne bi bile od 1.8T, saj so tiste za 1 cm krajše in bi lepse izgledalo! Za predelavo je bilo potrebno dodati instalacijo, par tranzistorjev in uporov na Megasquirt in malenkost spremeniti program. Zadeva pa še vedno laufa na Wasted Spark, se pravi, da dajeta iskro 1 in 4 valj skupaj in 2 in 3 valj, tako, da je prednost predelave samo "Motorsport" izgled! :) Se ena "projektna" slika:

Image
Zakaj je to bolj motorsport zadeva? Saj ko das pokrov gor se nic ne vidi?? Ali ostane tak odprto? Daj malo razlozi...

Vidim da bom spet moral okoli prit :)

lp
Powered by M.K.
Post Reply