Opel Kadett C TURBO
- papi
- Posts: 2190
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Ekola, prvo srečanje in prve vožnje so za nami....
Tine46 je naredil ene par slik, hvala stari!
Na srečanje sem šel ko po jajcih ker so me še vedno hecale zadnje zavore, beri,
čeljusti niso povsem spustile in so skozi malo bremzale....
Zdej zgleda da je rešeno.... samo udelat se je moralo kor kaže....
Potem sem imel še 3 dni PR tablice in sem zadnji dan dobil malo "konfidence" z avtom in ja.... zadeva kr gre
Zdej sm fural na stock računalnik... 204Hp... in ko pohodiš je kr fešta
Dve tehnične zadeve ki so se pokazale da rabijo še malo inženiringa:
-ventilator na hladilniku:
imam ga preveč oddaljenega in samo prislonjen zraven....
ko sem stal na mestu se je temperatura hitro približala 100ki...
šel sem v izdelavo "zbiralnika" zraka kot pač majo vsi avti že v originalu..
da res ventilator sesa vročino s hladilnika....
-blow off:
zadeva je veliko bolj kompleksna in zajebana za nastavitev kot si lahko človek predstavlja...
al mi ga odpira že na štandgasu.... alpa mi ga sploh ne odpre in mi fuca zrak nazaj mimo turbine skozi filter vn....
pero27.... ja... sem menjal feder.... pa ne enega.. ne pomaga ...
potem ugotovim da žiu k.... ne ve kako to dela in ni blo druge kot se usest in preštudirat sam
nato najdem en super video ki v nulo razloži zakaj je not sploh feder, in da 96% folka narobe razmišlja....
https://www.youtube.com/watch?v=cTMwtvZtpGA na 0:41
jaz sem se odločil da prešaltam na recirkulacijski ventil, kot ga ima večina turbo avtov že stock....
zadeva je dosti bolj enostavna za nastavit, in dosti manj možnosti da te začne kej jebat....
recirkulacijski ventil ima not ful mehek feder in je dobesedno odprt vedno razen ko daš gas....
na srečo sem dobil enega ki je isti design... samo namesto 6 lukenj okoli ima en izhod fi 30....
tako da bo predelav zelo malo....
Tine46 je naredil ene par slik, hvala stari!
Na srečanje sem šel ko po jajcih ker so me še vedno hecale zadnje zavore, beri,
čeljusti niso povsem spustile in so skozi malo bremzale....
Zdej zgleda da je rešeno.... samo udelat se je moralo kor kaže....
Potem sem imel še 3 dni PR tablice in sem zadnji dan dobil malo "konfidence" z avtom in ja.... zadeva kr gre
Zdej sm fural na stock računalnik... 204Hp... in ko pohodiš je kr fešta
Dve tehnične zadeve ki so se pokazale da rabijo še malo inženiringa:
-ventilator na hladilniku:
imam ga preveč oddaljenega in samo prislonjen zraven....
ko sem stal na mestu se je temperatura hitro približala 100ki...
šel sem v izdelavo "zbiralnika" zraka kot pač majo vsi avti že v originalu..
da res ventilator sesa vročino s hladilnika....
-blow off:
zadeva je veliko bolj kompleksna in zajebana za nastavitev kot si lahko človek predstavlja...
al mi ga odpira že na štandgasu.... alpa mi ga sploh ne odpre in mi fuca zrak nazaj mimo turbine skozi filter vn....
pero27.... ja... sem menjal feder.... pa ne enega.. ne pomaga ...
potem ugotovim da žiu k.... ne ve kako to dela in ni blo druge kot se usest in preštudirat sam
nato najdem en super video ki v nulo razloži zakaj je not sploh feder, in da 96% folka narobe razmišlja....
https://www.youtube.com/watch?v=cTMwtvZtpGA na 0:41
jaz sem se odločil da prešaltam na recirkulacijski ventil, kot ga ima večina turbo avtov že stock....
zadeva je dosti bolj enostavna za nastavit, in dosti manj možnosti da te začne kej jebat....
recirkulacijski ventil ima not ful mehek feder in je dobesedno odprt vedno razen ko daš gas....
na srečo sem dobil enega ki je isti design... samo namesto 6 lukenj okoli ima en izhod fi 30....
tako da bo predelav zelo malo....
Last edited by papi on 05 Jul 2021, 10:06, edited 1 time in total.
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Kdor me pozna ve, da sem pri starčkih praviloma samo za 'originalneže' in se ne spomnim, da bi že kdaj komu izrekel ali napisal spodnji 'sloviti' stavek (razen mogoče @DS71 za njegovo Manto B 400?), tako da, Papi:
ko boš prodajal, mi prosim takoj povej.
(tud če bi imel 52 KM, izgled si zadel v nulo)
ko boš prodajal, mi prosim takoj povej.
(tud če bi imel 52 KM, izgled si zadel v nulo)
- papi
- Posts: 2190
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
tnx !
uuuu to pa je res ena posebna pohvalakookie wrote: ↑05 Jul 2021, 15:34 Kdor me pozna ve, da sem pri starčkih praviloma samo za 'originalneže' in se ne spomnim, da bi že kdaj komu izrekel ali napisal spodnji 'sloviti' stavek (razen mogoče @DS71 za njegovo Manto B 400?), tako da, Papi:
ko boš prodajal, mi prosim takoj povej.
(tud če bi imel 52 KM, izgled si zadel v nulo)
Upam, da ne bo nikoli te potrebe, da prodajam
(PS.... un mlinček bi mel težave sploh obrnit zadnje kotače , beri 245/35 R16, pa feltne niso glih med najlažjimi )
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Totalno hudo zgleda avto! Pohvale tudi fotografu Zdaj pa se res morem spravit do tebe da vidim tega opelna v živo!
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Resto(mod) ja, ampak samo če je res kvaliteten...
Nisem ga še videl v živo, ampak si me 'kupil' z detajli kot je guma pod vijaki na poširitvah (na fotki izgleda, kot da se je nekdo ekstra potrudil, da je videti, kot bi prišel iz tovarne tak, guma ni nič vijugasta), sprednji spojler, ki je potegnjen do roba, da je krom samo na kolesih (in se lepo ujema s svetlimi kvadratnimi lučmi...)... daj še kakšno fotko celega avta.
Take stvari jst cenim in z velikim veseljem pohvalim, škoda da je tako malo takih kvalitetnih projektov.
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Vrhunsko vse skupaj
Bi pa osebno dal prednji podaljšek in spojler zadaj v barvo avta, mogoče samo prednjega, bi po moje še lepši izpadel
Bi pa osebno dal prednji podaljšek in spojler zadaj v barvo avta, mogoče samo prednjega, bi po moje še lepši izpadel
- papi
- Posts: 2190
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Ja točno taki detaili ga tolko "napolnejo" da oranžna ni več monotona...kookie wrote: ↑06 Jul 2021, 11:55Resto(mod) ja, ampak samo če je res kvaliteten...
Nisem ga še videl v živo, ampak si me 'kupil' z detajli kot je guma pod vijaki na poširitvah (na fotki izgleda, kot da se je nekdo ekstra potrudil, da je videti, kot bi prišel iz tovarne tak, guma ni nič vijugasta), sprednji spojler, ki je potegnjen do roba, da je krom samo na kolesih (in se lepo ujema s svetlimi kvadratnimi lučmi...)... daj še kakšno fotko celega avta.
Take stvari jst cenim in z velikim veseljem pohvalim, škoda da je tako malo takih kvalitetnih projektov.
Tudi platišča sem imel namen vsaj testno dipat sredino...
ko pa sem namontiral center pokrovčke mi je blo takoj top in sem pustil tako
Hvala še enkrat! Za zadnji stavek maš pa pivo v dobrem!
Tnx!
Sam se pregledal nešteto slik z kamei spoilerji in glih v tem je fora.... če ga daš v barvo vozila se ti avto vizuelno zoža in poviša....
Dosežeš ravno nasprotni efekt... Prej si imel oranžen ležeč pravokotnik, potem pa imaš oranžen kvadrat....
Pri kamei-ju mi je ravno to bomba.. da ni tolko velik... in da še vedno imaš med odbijačem in spoilerjem malo barve karoserije
Zato sem ga vzel za osnovo za mojo predelavo, širitev na gr4...
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
O tem govorim, to so ti detajli, ki naredijo razliko.papi wrote: ↑07 Jul 2021, 12:01
Sam se pregledal nešteto slik z kamei spoilerji in glih v tem je fora.... če ga daš v barvo vozila se ti avto vizuelno zoža in poviša....
Dosežeš ravno nasprotni efekt... Prej si imel oranžen ležeč pravokotnik, potem pa imaš oranžen kvadrat....
Pri kamei-ju mi je ravno to bomba.. da ni tolko velik... in da še vedno imaš med odbijačem in spoilerjem malo barve karoserije
Zato sem ga vzel za osnovo za mojo predelavo, širitev na gr4...
- papi
- Posts: 2190
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Evo pa se javljam ob koncu poletja
Z avtom sem naredil pomoje... hm... 134km... to je to ...
Ampak imam filing da smo blizu končnemu delujočemu izdelku,
ki bo testiran v zimi 2021 in pripravljen za sezono 2022
Blow off issue:
zadevo sem rešil tako, da sem blow off zamenjal za diverter valve, in zadeva dela sedaj top!
Pregrevanje:
najprej sem naredil usmernik zraka, kateri se je iskazal za še slabšo rešitev
ker je med vožnjo zelo zmanjšal "naravni" flow zraka....
tako da sem prešaltal na vežji in 4x močnejši SPAL ventilator in zadeva sedaj dela veliko boljše
Sedaj je temperatura ok razen pri šponanju v klanec.. takrat pride še vedno do skoraj 100stop
kljub 82 stop termostatu....
tako da to zimo prešaltam iz 2row na 4row hladilnik
Dobi se isti tak kot ga mam samo debelejši 4row.. tako da bojo predelave res minimalne
Je pa prišlo do novih zapletov.... ob testiranju SPAL ventilatorja je menjalnik rekel " ne grem se več"
In sedaj nekako rešujem 3 zadeve okoli menjalnika....
1.Drugi bolj zdrav r25/r28 menjalnik....
2.Predelava stopalke sklopke iz zaile na hidravliko,
omega B že ima hidravliko tako da se sedaj ukvarjam
z iskanjem primernega master cilindra..
3.menjava lamele in košare, sicer 6 lamelna deluje dobro
vendar ob speljevanju tako zelo cvili da se ne grem več...
Danes naročen sachs set.... ne pitaj.... 400e
Z avtom sem naredil pomoje... hm... 134km... to je to ...
Ampak imam filing da smo blizu končnemu delujočemu izdelku,
ki bo testiran v zimi 2021 in pripravljen za sezono 2022
Blow off issue:
zadevo sem rešil tako, da sem blow off zamenjal za diverter valve, in zadeva dela sedaj top!
Pregrevanje:
najprej sem naredil usmernik zraka, kateri se je iskazal za še slabšo rešitev
ker je med vožnjo zelo zmanjšal "naravni" flow zraka....
tako da sem prešaltal na vežji in 4x močnejši SPAL ventilator in zadeva sedaj dela veliko boljše
Sedaj je temperatura ok razen pri šponanju v klanec.. takrat pride še vedno do skoraj 100stop
kljub 82 stop termostatu....
tako da to zimo prešaltam iz 2row na 4row hladilnik
Dobi se isti tak kot ga mam samo debelejši 4row.. tako da bojo predelave res minimalne
Je pa prišlo do novih zapletov.... ob testiranju SPAL ventilatorja je menjalnik rekel " ne grem se več"
In sedaj nekako rešujem 3 zadeve okoli menjalnika....
1.Drugi bolj zdrav r25/r28 menjalnik....
2.Predelava stopalke sklopke iz zaile na hidravliko,
omega B že ima hidravliko tako da se sedaj ukvarjam
z iskanjem primernega master cilindra..
3.menjava lamele in košare, sicer 6 lamelna deluje dobro
vendar ob speljevanju tako zelo cvili da se ne grem več...
Danes naročen sachs set.... ne pitaj.... 400e