BA3 2102

User avatar
mk987
Posts: 199
Joined: 02 Feb 2013, 23:46
Avtomobil: MB W201 2.6 sportline, MB W201 2.0d 3x, SL R129
Location: ilirska bistrica

Re: BA3 2102

Post by mk987 » 13 Mar 2013, 23:49

te bele gumijaste obrobe se mi zdi da se dobi tudi tule v trstu čez mejo ker jih je kolega za hrošča nabavu in mislim da je takrat dau 15 eur po komadu
User avatar
benz220d
Posts: 317
Joined: 27 Jul 2011, 10:53
Location: Dežela piva in cvetja

Re: BA3 2102

Post by benz220d » 14 Mar 2013, 00:25

pri teh obročih bodite pazljivi, razne atlas in podobne zadeve, ki so priljubljene pri hroščarjih poškodujejo gumo, sem videl na lastne oči, spodaj je takšna kot bi jo brusil..TUV v nemčji jih zaradi tega ne dovoli...

jaz sem na svoje namontiral oboče od firme Ravus, spodaj je še en črn obroč ki ščiti gumo pred temi poškodbami, če nimaš ratkap lahko zraven naročiš kromirane obroče ki jih držijo, po dveh letih uporabe so še vedno kot novi in tudi guma spodaj je Ok, in nič ne štrlijo stran od gume, moraš res od blizu pogledat da vidiš da niso črte na gumah ampak je obroč....

tule je njihova spletna stran, mislim da sem takrat plačal okrog 90e s poštnino...

http://www.ravus.de/Produkte_cat_66.html
Luža pod starim mercedesom? Nič hudega, to je švic od konjev!!!!
limited
Posts: 15
Joined: 09 Mar 2013, 12:43
Avtomobil: BA3 2102

Re: BA3 2102

Post by limited » 14 Mar 2013, 09:44

benz220d wrote:pri teh obročih bodite pazljivi, razne atlas in podobne zadeve, ki so priljubljene pri hroščarjih poškodujejo gumo, sem videl na lastne oči, spodaj je takšna kot bi jo brusil..TUV v nemčji jih zaradi tega ne dovoli...

jaz sem na svoje namontiral oboče od firme Ravus, spodaj je še en črn obroč ki ščiti gumo pred temi poškodbami, če nimaš ratkap lahko zraven naročiš kromirane obroče ki jih držijo, po dveh letih uporabe so še vedno kot novi in tudi guma spodaj je Ok, in nič ne štrlijo stran od gume, moraš res od blizu pogledat da vidiš da niso črte na gumah ampak je obroč....

tule je njihova spletna stran, mislim da sem takrat plačal okrog 90e s poštnino...

http://www.ravus.de/Produkte_cat_66.html
to vse vsem in sem tvoje navedeno mnenje predhodno že nekje prebral predno sem kupil atlasove obrobe, vem da je zadeva bolj za en k..., ampak glede na dejstvo da sem dal za dve novi gumi 10 Eur manj kot za obrobe se zaenkrat še ne sekiram.

Malce zgodovine: model 2101 so prvič naredili leta 1970 kot kopijo Fiata 124 mu dodali močneše in višje podvzje, zadaj namesto diskov dodali bobne in debelejši pleh. Leta 1972 prvi izvozni model izven Sovjetske Zveze spremenijo ime v Lada, da si ne bodo drugi jezik zlomili pri izgovorjavi Žiguli. Kasneje dodajo še karavanski model 2102, proizvodnja se konča leta 1985. V vseh teh letih je bil spremenjen samo volan (odstranjena kromana hupa), plastiko na armaturi je zamenjala nagravžna furnirna nalepka, zunanje ogledalo se prestavi iz blatnika na vrata kasneje črn ne kroman in plastične ročke za dvig stekel namesto kovinskih, ter še kakšna malenkost. Vse to (razen plastike na armaturi) sem dobil v odličnem stanju iz Madžarske;
Image

obstajajo pa tudi redki entuziasti ruske znamke pri nas, od enega izmed njih sem uspel dobiti tudi original avtoradio, kateri zaradi majhnih dimenzij paše striktno v 2101 oz. 2102:
Image

in fenomenalna dodatna oprema v kateri ne manjkajo pumpa, kurbel in ostalo orodje, da lahko malo manjk kot generalno naredim na cesti :D
Image
Image
User avatar
benz220d
Posts: 317
Joined: 27 Jul 2011, 10:53
Location: Dežela piva in cvetja

Re: BA3 2102

Post by benz220d » 14 Mar 2013, 10:08

odlično, to so malenkosti ki naredijo avto! Radio je res oldschool!
Luža pod starim mercedesom? Nič hudega, to je švic od konjev!!!!
User avatar
kontejner
Posts: 328
Joined: 12 Sep 2012, 00:26
Avtomobil: W123 230TE , W115 220D, Zastava 750
Location: Maribor

Re: BA3 2102

Post by kontejner » 14 Mar 2013, 12:27

benz220d wrote:pri teh obročih bodite pazljivi, razne atlas in podobne zadeve, ki so priljubljene pri hroščarjih poškodujejo gumo, sem videl na lastne oči, spodaj je takšna kot bi jo brusil..TUV v nemčji jih zaradi tega ne dovoli...

jaz sem na svoje namontiral oboče od firme Ravus, spodaj je še en črn obroč ki ščiti gumo pred temi poškodbami, če nimaš ratkap lahko zraven naročiš kromirane obroče ki jih držijo, po dveh letih uporabe so še vedno kot novi in tudi guma spodaj je Ok, in nič ne štrlijo stran od gume, moraš res od blizu pogledat da vidiš da niso črte na gumah ampak je obroč....

tule je njihova spletna stran, mislim da sem takrat plačal okrog 90e s poštnino...

http://www.ravus.de/Produkte_cat_66.html

to sem tud sam opazil pri kolegu da mu brusi gumo. hvala za link, morem nekaj pogruntat kaj bo pasalo z alu barocki :)
User avatar
mk987
Posts: 199
Joined: 02 Feb 2013, 23:46
Avtomobil: MB W201 2.6 sportline, MB W201 2.0d 3x, SL R129
Location: ilirska bistrica

Re: BA3 2102

Post by mk987 » 14 Mar 2013, 14:20

kontejner wrote:
benz220d wrote:pri teh obročih bodite pazljivi, razne atlas in podobne zadeve, ki so priljubljene pri hroščarjih poškodujejo gumo, sem videl na lastne oči, spodaj je takšna kot bi jo brusil..TUV v nemčji jih zaradi tega ne dovoli...

jaz sem na svoje namontiral oboče od firme Ravus, spodaj je še en črn obroč ki ščiti gumo pred temi poškodbami, če nimaš ratkap lahko zraven naročiš kromirane obroče ki jih držijo, po dveh letih uporabe so še vedno kot novi in tudi guma spodaj je Ok, in nič ne štrlijo stran od gume, moraš res od blizu pogledat da vidiš da niso črte na gumah ampak je obroč....

tule je njihova spletna stran, mislim da sem takrat plačal okrog 90e s poštnino...

http://www.ravus.de/Produkte_cat_66.html

to sem tud sam opazil pri kolegu da mu brusi gumo. hvala za link, morem nekaj pogruntat kaj bo pasalo z alu barocki :)
imate prav ja...
atlas obrobe so pa tudi gume mu je malo pošmerglalo...
limited
Posts: 15
Joined: 09 Mar 2013, 12:43
Avtomobil: BA3 2102

Re: BA3 2102

Post by limited » 15 Mar 2013, 19:17

Notranjost - na začetku;
Image
podaljšana šaltunga (zelo praktična :D )
Image
tako nekako pa zgleda dandanes - sedeža sta sicer ista, le blago je drugo, original sopotnikov sedež bom verjetno vrnil na svoje mesto. Volan, števec in železne ročke so od starejšega modela (1970 - 1976). Furnir nalepka mi je bila tako grda, da sem moral najti drugo rešitev, sem kolebal med usnjem in karbon nalepko, na koncu dodal slednjo, še vedno pa iščem tako kot so jo imeli prvi modeli (siva plastika). Obratomer je dodan zaradi funkcionalnosti, preostala dva samo zato da malce osvetlita notranjost po temi.
Image
še motor - na začetku:
Image
po malce čiščenju, barvanju, oblačenju kablov... pika na i je original nalepka na zračnem filtru :D
Image
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: BA3 2102

Post by ZiZa » 15 Mar 2013, 23:12

sam ročna mi je pa mal off, ostalo pa zelo zanimivo :) kako se pa pelje avtek?
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BA3 2102

Post by DS71 » 16 Mar 2013, 10:29

kaj pa so to za eni zici?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
limited
Posts: 15
Joined: 09 Mar 2013, 12:43
Avtomobil: BA3 2102

Re: BA3 2102

Post by limited » 16 Mar 2013, 12:05

ZiZa wrote:sam ročna mi je pa mal off, ostalo pa zelo zanimivo :) kako se pa pelje avtek?
tako zgleda original, kar je po eni strani cool, barvat v avtu jo ne grem, ker se ne bo lepo izšlo, razdirat pa se mi tega tudi ne da:
Image
amortizerji so Kayaba, vozilo je drastično znižano tako da ravno udoben ni, ni pa krize sem imel že trše in bolj neudobne avte
DS71 wrote:kaj pa so to za eni zici?
pri sedežih sem imel strašansko srečo, gre za znamko dirkača Paddy Hopkirk-a, so zelo redki prvotno pa namenjeni za minije
Post Reply