BA3 2102

User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BA3 2102

Post by L4UK0 » 19 Mar 2013, 22:51

Thumbs up
Image
User avatar
MAIK
Posts: 513
Joined: 02 Jul 2012, 10:25
Avtomobil: več nijh

Re: BA3 2102

Post by MAIK » 20 Mar 2013, 11:25

To je to,

Najbolj se mi dopade dodatna opema. Pumpa in kurbelj to je pravo ne pa knjižica z telefonskimi ciframi od servisov :)
limited
Posts: 15
Joined: 09 Mar 2013, 12:43
Avtomobil: BA3 2102

Re: BA3 2102

Post by limited » 18 May 2014, 13:43

A litlle update

Image
Image
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BA3 2102

Post by DS71 » 18 May 2014, 16:51

huda :)

twingo roof?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: BA3 2102

Post by eugene » 19 May 2014, 08:04

Specijalna. Hvala bogu si pihnu blatnik, sem se bal da bo ostal rjast. kaj si neki razlagal o ogledalu na blatniku? To mi je meni hudo. Ogledala spredaj na blatnikih kot imajo stari japanci namreč.
Let's go Brandon!
limited
Posts: 15
Joined: 09 Mar 2013, 12:43
Avtomobil: BA3 2102

Re: BA3 2102

Post by limited » 19 May 2014, 14:43

DS71 wrote:huda :)

twingo roof?
Jap

okroglo ogledalo je bilo original samo na levem blatniku pa se to cisto pri vratih tako da dalec od tega kakor so imeli japonci.

Sem ga pa moral vrniti na original visino zaradi tehnicnega in se mi ne da zajebava vsako leto. Krajsi fedri ne obstajajo, ima kdo kaksno resitev?
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BA3 2102

Post by Tine » 19 May 2014, 16:33

Kako je rešeno podvozje tukaj, tehnično gledano? Mcpherson, torzije?
limited
Posts: 15
Joined: 09 Mar 2013, 12:43
Avtomobil: BA3 2102

Re: BA3 2102

Post by limited » 19 May 2014, 19:55

Tine wrote:Kako je rešeno podvozje tukaj, tehnično gledano? Mcpherson, torzije?
Spredaj amortizer skozi feder (ločeni enoti, feder se nasloni na spodnjo in zgornjo roko, amortizer pa je pritrjen spodaj na spodnjo roko zgoraj pa na karoserijo, zadaj pa feder posebej amortizer pa poleg (feder spodaj na osi oz. premi, zgoraj pa na karoseriji, amortizer pa spodaj na premi zgoraj pa na karoseriji), rusi so namreč ločili amortizer za lažje serviseranje (Fiat 124 ima tudi zadaj amortizer skozi feder).
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BA3 2102

Post by Tine » 19 May 2014, 20:02

Maš kako fotografijo al pa tehnično skico morda? Opcija neke DIY gewinde bi skor mogla bit.
limited
Posts: 15
Joined: 09 Mar 2013, 12:43
Avtomobil: BA3 2102

Re: BA3 2102

Post by limited » 20 May 2014, 13:44

Tine wrote:Maš kako fotografijo al pa tehnično skico morda? Opcija neke DIY gewinde bi skor mogla bit.
Spredaj:
Image
Image

Zadaj:
Image
Image

Edini proizvajalec, ki sem ga našel za fedre (amortizerje imam od Kayaba) je Vogland, pa še ti so naredili samo ene fedre za Fiat 124, za katere niso prepričani da pašejo na Lado, pa tudi če bi je dimenzije skoraj ista kot original. Na ruskem tržišču sice dobim fedre -70 pa kaj ko nimajo ustreznih papirjev za naš trg, pa še to je previsoko, namreč predhodno sem imel glede na original spuščenega za cca - 140 pa še kakšnih -10 bi lahko še šlo.
Post Reply