Ena sama rja

User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Ena sama rja

Post by grega983 » 04 Feb 2013, 22:16

Pozdravljeni navdušenci nad takšnimi in drugačnimi starinami.

Sem Grega, med tednom živeč v Mb, ves preostal čas pa podarjam ljubezni v garaži v savinski dolini.
Po fohu sem projektant gradbenih konstrukcij (statik po domače), tako da si s tem znanjem lahko bore malo pomagam pri obnovi zadeve na spodnji sliki. Pomaga pa ogromno potrpljenja in ljubezni :D

Image

Sicer na tem forumu opažam trend, da so nemške gajbe zakon, tako da bom to povprečje pokvaril s kakšno sliko obnove kupa reciklirane pločevine pralnih strojev, ki so jo leta 83 (moj letnik :D ) sprešali in ulili na ta svet.

Obnavljam pa Lancia Delta HF
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Ena sama rja

Post by DS71 » 04 Feb 2013, 22:32

pozdravljen ..jaz sem ta prvi ki bo rekel da so tudi italjanske gajbe zakon :twisted: sam pač se je tako zavrtelo da sem pristal na nemcu

Se pa sam ne bi branil nobenga italjana .. od mičnih zaobljenih riti do takih ki slišijo na ime spyder,junior,gta,montecarlo,zagato,abarth in podobnih zvenečih pridevnikov :D
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: Ena sama rja

Post by ZiZa » 04 Feb 2013, 22:43

welcome :) edin prav da pridejo na forum še druge kante, da ne bodo meetingi samo nemško obarvani :) kakšne so kaj tehnikalije - cifre tega avta?

DS71 da bo kkšn tvojo 2 vrstico prebral izven kontektsta si bo kj mislu :)
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Ena sama rja

Post by $küll » 04 Feb 2013, 23:07

največji čar tega foruma je pomoje to da ni omejen z znamko

dobrodošel
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Ena sama rja

Post by croma_man » 04 Feb 2013, 23:29

še en odpadnik a.com

dobrodošel na sončni strani :lol:
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Ena sama rja

Post by JureK » 04 Feb 2013, 23:36

Pozdravljen,

Kolker vem maš slikovnega materiala na tone, tk da kr navali s slikami :D
User avatar
mk987
Posts: 199
Joined: 02 Feb 2013, 23:46
Avtomobil: MB W201 2.6 sportline, MB W201 2.0d 3x, SL R129
Location: ilirska bistrica

Re: Ena sama rja

Post by mk987 » 04 Feb 2013, 23:43

pozdravljet tudi z moje strani :)
kr se pa avta tiče ....... :shock: lušna roba ;)
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Ena sama rja

Post by grega983 » 05 Feb 2013, 00:09

No kot sem omenil je avto lancia delta HF. Za nepoznavalce - delte so pred modelom integrale obstajale v obliki navadnih 1300, 1500 in 1500 GT imeli še HF, ki so bile 1.6 turbo z frgazerjem, fwd ter neverjetno in grozno grdo notranjostjo.
Avtomobil ima v originalu po tehničnih podatkih 131 članski hlev ter okoli 950 kg.

Leta 86 je celotna paleta modelov delta doživela tehnični ter optični facelift. Na zunanjosti so se spremenili odbijači, streha, sprednja maska ter alu platišča. Ker pa je to izdelek lahov, se je največja veselica zgodila v notranjosti, kjer je avtomobil dobil novo armaturko, sedeže, tapete, dno karoserije, sprednjo vezno steno, požarno steno, zadnje boke z koloteki, vetrobransko steklo, zadnjo haubo ter seveda nov motor ter menjalnik. HF turbo so štancali med leti 86 in 92 v 131 in 140 konjski verziji, gajbice pa so se zredile na približno 1000 kg. Leta 86 je za potrebe nastopanja v grp. A nastal model 4WD, ki je optično identičen HF turbo, s tem da ima pod haubo 2.0 t 8V motor ter praska podlago z vsemi 4imi kolesi.
Ker je bila 4WD le neka začasna rešitev za grp. A, so lahi leta 88 pričeli štancati integrale 8V, ki so bile v osnovi le 4WD z poširjeno karoserijo ter dodelano mehaniko. Leta 89 so motor dodelali v 16V verzijo, leta 92 pa v EVO (še širša). Leta 93 je sledila EVO2, ki je bila spet mehansko dopolnjena, namesto 15 colskih kolic so namestili 16 colske, v notranjosti pa je bilo med drugim opaziti drugačne sedeže. Seveda je bilo še več sprememb a to so za nepoznavalce le sitnice.

No pa da ne bom dolgovezil, slik je res na kile, marsikaj se je dogajalo in se še bo ker zadeva še vedno ni končana.
Sem s.p. in kot tak sem tajnica, direktor, delovna sila in še kaj vse v eni osebi in vedno primanjkuje prostega časa.
Ampak da ne bom najedal, sledi nova tema, namenjena tej rji.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Anzee
Posts: 1991
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Ena sama rja

Post by Anzee » 05 Feb 2013, 00:13

Kul, pozdravljen na forumu! Zakon da se malo ne-nemcev pojavlja, thumbs up! :)
User avatar
matej
Posts: 79
Joined: 19 May 2012, 23:09

Re: Ena sama rja

Post by matej » 05 Feb 2013, 19:52

ZiZa wrote:welcome :) edin prav da pridejo na forum še druge kante, da ne bodo meetingi samo nemško obarvani :) kakšne so kaj tehnikalije - cifre tega avta?

DS71 da bo kkšn tvojo 2 vrstico prebral izven kontektsta si bo kj mislu :)
:roll: :lol:
Post Reply