Mercedes-Benz w123 T

User avatar
kontejner
Posts: 328
Joined: 12 Sep 2012, 00:26
Avtomobil: W123 230TE , W115 220D, Zastava 750
Location: Maribor

Re: Mercedes-Benz w123 T

Post by kontejner » 20 Apr 2013, 21:54

ni švoh za 30 let staro barvo :)
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Mercedes-Benz w123 T

Post by croma_man » 20 Apr 2013, 22:42

kontejner wrote:ni švoh za 30 let staro barvo :)
to je tud ona rekla :lol: :lol: :lol:
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: Mercedes-Benz w123 T

Post by Cox » 20 Apr 2013, 23:02

Žal je od blizu precej lisasta .. najbrz ker sma delala na soncu pa nisma dovol hitro zbrisala?Kake ideje?
O Anja .. o tebi se mi sanja.
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: Mercedes-Benz w123 T

Post by kmetek » 20 Apr 2013, 23:21

Ja zna bit da se je pasta zapekla gor, tega se ne počne na soncu. S koliko različnimi pastami sta polirala?
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: Mercedes-Benz w123 T

Post by Cox » 20 Apr 2013, 23:44

dve. 3m zeleno, pa rumeno neko
O Anja .. o tebi se mi sanja.
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: Mercedes-Benz w123 T

Post by kmetek » 21 Apr 2013, 00:02

Zna bit da je bila kakšna premalo. Stric obvlada take stvari, mu bom malo slike pokazal, da približno pove kako bi se on tega lotil. Je pa res da nove barve ne moreš naredit.
User avatar
kontejner
Posts: 328
Joined: 12 Sep 2012, 00:26
Avtomobil: W123 230TE , W115 220D, Zastava 750
Location: Maribor

Re: Mercedes-Benz w123 T

Post by kontejner » 19 Feb 2015, 23:40

malo bi ga lahko dal pod tuš ;) Image
super98
Posts: 60
Joined: 08 Mar 2014, 18:54
Avtomobil: MB W123 280CE, VW golf G60

Re: Mercedes-Benz w123 T

Post by super98 » 19 Feb 2015, 23:48

Za znižat 123-ko je najboljše vzeti H&R fedre. Za limo in coupe-ja imaš samo -50, za T dobiš tudi -35. Problem pri T-ju je nivomat, ki moraš potem pravilno nastavit, v primeru da le-ta deluje seveda :D

Sprednji fedri so vsaj pri H&R različni glede na motorizacijo, oziroma imaš 2 varianti. Ena je za 4 cyl, druga pa za 5 in 6 cyl.
Višino lahko reguuliraš še glede na to kakšne gumice nad fedri uporabiš. Se pravi med feder in karoserijo pride guma v katero je vpet feder, te gume se dobijo (tudi original) v štirih debelinah, od 8mm do 24mm. Jaz bom za mojega vzel H&R -50mm, pa 3. po vrsti gumo (18mm).
User avatar
kontejner
Posts: 328
Joined: 12 Sep 2012, 00:26
Avtomobil: W123 230TE , W115 220D, Zastava 750
Location: Maribor

Re: Mercedes-Benz w123 T

Post by kontejner » 20 Feb 2015, 00:14

kolko sem gledo po avtom, se višina nivomata nastavlja z enim vijakom s katerim nastavljaš zadnji stabilizator :)

http://www.peachparts.com/shopforum/die ... t-diy.html
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: Mercedes-Benz w123 T

Post by Cox » 17 Mar 2015, 17:31

Ker mi je ključavnica vžiga začela štekat sem jo preventivno odstranil .. da se mi ne zaklene volan za večno. Vžiga čist lepo tud s kleščami :D
Image

Dobim zdaj en dan novo 8-)
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Post Reply