VW T3 - Rocknrolla - Blink Blink ;)
VW T3 - Rocknrolla - Blink Blink ;)
Rocknrolla - ime mojega kombiča! http://www.youtube.com/watch?v=U0wQXw-UtSE
No nekaj se je že delalo, nekaj je narejeno, veliko je pa še za narediti! Slika pove več kot tisoč besed, zato...
No nekaj se je že delalo, nekaj je narejeno, veliko je pa še za narediti! Slika pove več kot tisoč besed, zato...
Last edited by JureK on 24 Mar 2014, 10:50, edited 1 time in total.
Re: Rocknrolla
Blatnik sem naredil točno tako kot je bil original, se pravi iz treh ločenih kosov pločevine, sicer je malo bolj komplicirano ampak original je le original! Z spodnje strani je zgrundirano, zvari zadihtani z diht maso, nato vse še izolirano z dinitrolom! Od zunaj sem zgrundiral in začasno špricnil s sprejem! Sprej je začasna rešitev, dokler ne končam kleparije na celem avtu, ko bo kleparija zaključena in se začne ličarija bom sprej barvo odstranil! Ta teden, če bo vse posreči rešim še stopnico na tem delu avta, potem pa se selim na zadnji del! Tam varjenje ne bo potrebno, treba je odstraniti malo površinske rje in zaščititi do ličenja! Nato se avto v garaži obrne (stiska s prostorom ) in dela se bodo nadaljevala še na levi strani! Tam je pa situacija še mal bolj žalostna kot na desni!
LP
Re: Rocknrolla
Super. Pohvalno.
A je bus, kombi ali kemper.
Meni je kempercek všeč, ker pozimi je fino. ker je postelja topla od motorja
A je bus, kombi ali kemper.
Meni je kempercek všeč, ker pozimi je fino. ker je postelja topla od motorja
Re: Rocknrolla
Zaenkrat je bus. Načrt je, da se naredi hitro montažno pohištvo in kuhinja s katerim se bus v enem dnevu spremni v kamper!
Če bom kampiral tudi pozimi si bom verjetno umislil neko vebasto varianto, ker spanje na prižganem 25 let starem diesel motorju pomoje povzroča nočne more!
Če bom kampiral tudi pozimi si bom verjetno umislil neko vebasto varianto, ker spanje na prižganem 25 let starem diesel motorju pomoje povzroča nočne more!
Re: Rocknrolla
No, vse kar sem uspel narediti od zadnje slikovne objave v tej temi je, da sem popravil desno stopnico! S samim izdelkom sem zadovoljen, s količino opravljenega dela pa ne.... Vse skupaj gre veliko bolj počasi kot sem predvideval, da bo šlo!
Ker rad kompliciram, tudi pri stopnici nisem delal izjeme! Naredil sem skoraj tako kot bi bilo original.
Skoraj zato, ker čist tako kot original bi bilo pa preveč zakomplicirano tudi zame
Najprej sem si pripravil en konec pleha z 1 mm robom!
Nato sem ga upasal po liniji, ki poteka od blatnika proti sprednjem delu avta
Potem pa še drugi konec in na novo narejen rob stopnice
Gužva in nenehno spotikanje ob kable mi pije živce vedno ko se spravim kaj delat
Toliko za enkrat! Upam, da bo naslednji napredek viden malo hitreje!
LP
Ker rad kompliciram, tudi pri stopnici nisem delal izjeme! Naredil sem skoraj tako kot bi bilo original.
Skoraj zato, ker čist tako kot original bi bilo pa preveč zakomplicirano tudi zame
Najprej sem si pripravil en konec pleha z 1 mm robom!
Nato sem ga upasal po liniji, ki poteka od blatnika proti sprednjem delu avta
Potem pa še drugi konec in na novo narejen rob stopnice
Gužva in nenehno spotikanje ob kable mi pije živce vedno ko se spravim kaj delat
Toliko za enkrat! Upam, da bo naslednji napredek viden malo hitreje!
LP
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: VW T3 - Rocknrolla
Priden
Re: VW T3 - Rocknrolla
Oprema je bolj hoby program (razen ročnega orodja) ampak mi zadostuje.
Kar se pa velikosti garaže tiče je pa tako, da če hočem hodit okoli avta spredaj, potem komaj zaprem vrata garaže, če pa hodim zadaj potem moram avto spredaj naslonit na steno Bi reko, da je po dolžini mal na knap
Kar se pa velikosti garaže tiče je pa tako, da če hočem hodit okoli avta spredaj, potem komaj zaprem vrata garaže, če pa hodim zadaj potem moram avto spredaj naslonit na steno Bi reko, da je po dolžini mal na knap
Re: VW T3 - Rocknrolla
Kljub mrazu se je neki dogajal... Nažalost nimam vse pofotkano, ker ponavadi pozabim foiča ko grem v delavnico
Za sovoznikovem sedežu rja (enako tudi na voznikovi strani)
...porihtano
Enaka zgodba tudi spredaj, slika že porihtanega stanja
Pri zadnjem levem koloteku sem mislil, da je samo malo površinske rje, na koncu se je izkazalo, da je vse gnilo in da bo treba rezat!
Sedaj je v grobem porihtano in čaka, da ta teden upašem še stranski dekl, zdihtam zvare in izoliram!
Zadnji desni kolotek je bil totalno pregnit, ostalo je bore malo original pleha...
Nimam slike v razrezanem stanju, se pa tudi tuki dober vidi, kje vse so flike. V bistvu je original ostalo sam tisti del z ojačitvenimi rebri. Na sliki je premazano z Wurth rust converterjem.
Še slika zunanjosti.
Zdej so vsi ti zvari gotovi, pobrušeni, pod blatnikom zadihtani in vse zgrundirano ter spodaj izolirano.
Čaka me še sprednji levi kolotek in rja pod dihtungo sprednje šipe, potem pa začnemo kitat!
Za sovoznikovem sedežu rja (enako tudi na voznikovi strani)
...porihtano
Enaka zgodba tudi spredaj, slika že porihtanega stanja
Pri zadnjem levem koloteku sem mislil, da je samo malo površinske rje, na koncu se je izkazalo, da je vse gnilo in da bo treba rezat!
Sedaj je v grobem porihtano in čaka, da ta teden upašem še stranski dekl, zdihtam zvare in izoliram!
Zadnji desni kolotek je bil totalno pregnit, ostalo je bore malo original pleha...
Nimam slike v razrezanem stanju, se pa tudi tuki dober vidi, kje vse so flike. V bistvu je original ostalo sam tisti del z ojačitvenimi rebri. Na sliki je premazano z Wurth rust converterjem.
Še slika zunanjosti.
Zdej so vsi ti zvari gotovi, pobrušeni, pod blatnikom zadihtani in vse zgrundirano ter spodaj izolirano.
Čaka me še sprednji levi kolotek in rja pod dihtungo sprednje šipe, potem pa začnemo kitat!