BMW 2002 1975 ALPINA

User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002ti 1975

Post by FR Wolf » 17 Sep 2012, 11:13

MAIK wrote:Ta občutek ponavadi ne vara. Ko kaže 80 ni nujno, da je res 80 namreč pri kadettu je 170km/h enako 140km/h in 80 je ponavadi 65-70, tako, da te ne vara občutek ampak števec (priporočam, da primerjaš omejitve z GPS-om, da boš videl koliko je po števcu 40,50,90,130. Meni se je zdelo čudno, kako to da me v avtu za vsak dan, ko se peljem 50 nikoli noben ne prehiti v kadettu pa vedno žmiganje, hupanje, žuganje,... Ko sem števec primerjal z GPS-om sem dobil odgovor. 8-)

Drugače pa vsi oldiji dajejo občutek, da gredo bolj kot se zdi. Najbrž zaradi tega, ker je manj izolacije in gas na zajlo deluje bolj odziven,...

Drugače pa je mel kolega 2002 Tii cca 15 let nazaj in imam v spominu, da je avto šel, kot lucifer.
Števec sem umeril v prvih legalnih kilometrih na obctestnih radajih, sedaj kaže cca 2km/h več kot bi izmeril hitrost z najnatančnejšem radarju. Mi je pa sprva se štrevec motil za 10km/h, ker sem ga obnovil in na tem najnovejšemu priredil kilometre, da so enaki kilometrom na prejšenjemu števcu...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
MAIK
Posts: 513
Joined: 02 Jul 2012, 10:25
Avtomobil: več nijh

Re: BMW 2002ti 1975

Post by MAIK » 17 Sep 2012, 18:13

OKI DOKI vzamem nazaj :oops:
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002ti 1975

Post by FR Wolf » 18 Sep 2012, 21:26

MAIK wrote:OKI DOKI vzamem nazaj :oops:
Ni panike, noben ni vseved. Je pa meni bila prva prioriteta, da je avto varen in čimbolj natančen.
Zato se bom tudi spustil v izdelavo custom stopalk, ker ima trenutno zmontirane momo široke in je v kriznih razmerah nevaren, ker zahodim še plin...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002ti 1975

Post by FR Wolf » 14 Oct 2012, 21:55

No evo da objavim malo napredek.
V tem času se je iz ZDA dobil drsni obroč za hupo, zato se je namesta naba momo c155 (vgrajevali naj bi jih v originalne alpine) in 3-kraki Alpina volan.
Med proceduro...
Image
In končana zadeva...
Image
Iz nemčije sem tudi dobil desno ogledalo, ki se bo naslednje leto namestilo.
Zamenjale so se tudi cevke od hranilnika zavorne tekočine do zavornega in sklopkinega cilindra. Stare so namreč začele rositi, ker so bile cevke za bencin.
Največje preglavice mi pa povzročajo vplinjači. Zamenjal sem že 1 komplet, ker so mi zalivali oz. vlekli fouš gorivo. Imal sem jih najmanj že 20x odstranjeni in pregledani, podrti, tako vse šobe kot kanali. A krivca ne najdem. Da ne omenjam da so bili vsi 4-je v ultrazvočni kopeli, ki sicer ni odstranilo vse zabasane kanale, zato sem se lotil tega ročno. Vsekakor je to trn v peti ki mi je živce. Za razrešitev kaj bi lahko še bilo sem se obrnil na strokovnjake iz Avstralije in svoj problem sem tudi zaupal čez lužo. Zakaj? Ker pri nam še nisem našel majstra, ki bi imel te vplinjače v malem prstu. Da vidite te "čreva"...
Image
Image
Kaj točno vse sem že naredil s temi vplinjači tukaj nebom pisal ker bi to bilo preprosto preveč. Če koga zanima naj napiše PM pa se magari po telefonu slišiva ker za pisati je preprosto preveč.
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002ti 1975

Post by FR Wolf » 06 Nov 2012, 11:53

No da spet malo prilijem novega olja na svetilko za tiste redke ljudi, ki radi preberejo kaj se dogaja z mojim avtom.

Avto je bil 21.10. na vožnji s svojimi vrstniki in avto je znova pokazal da je užitek primarna prvina tega avtomobila.
Image

No doma se je od očeta še našlo kar nekaj originalnih delov za 2002 :)
Image
Ker sem letos obiskal sejem v padovi sem tam našel neki zelo redkega :twisted:
Image
Predpriparave na športno glavo so še v povojih, a vseeno originalna konzola za dodatne števčke od 2002 turbo! :D
Image

Ker so vplinjači končno zrihtani sem izdelal en motivartor za to 20+ kratno odvijačanje in privijačanje vplinjačov
Image

Sicer avto bo v kratkem napoten v garažo na zimsko spanje, ko bo vreme to omogočalo (sedaj je zunaj pod sreho zadekan z neoprenom z ventilacijskimi luknjami).
Čez zimo pa se nebo nič počivalo, v izdelavo in načrtovanje gre:
-Športni nosilci motorja in menjalnika z uporabo standardnih gumi nosilcev
-usnjena torbica z orodjem od ALPINE (rekonsrukcija) Mere (kroj) in slike originalne že imam
-Če bo možnost se bodo tudi izdelale posebne stopalke od ALPINE (mere in slike tudi imam)

Najbrž se sprašujete zakaj sem tako nor na to ALPINO... Pač kot bodoči (mag.) strojnik me navdušuje obdelava kovin, rad imam redke zadeve in veliko dam na samoizdelavo. Poleg tega pa ALPINA še bolj posodablja veselje v vožnji, kar je mnogim uživačem z avtomobili z malo elektronike še kako všeč.
Me pa navdušuje tudi dejstvo, da sem dobil veliko informacij glede posebnih delov od ALPINE ki so bili vgrajeni v 02 modele. Nekateri so tako redki da so mi lastniki teh s težkim srcem zaupali te informacije.
Res težko vrjeti a s tem avtom se da zboleti.
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW 2002ti 1975

Post by croma_man » 06 Nov 2012, 11:55

tale konzola za števce paše tak ko kravi sedlo, pa naj bo 99x original, pa vem da so hudo drage, sej za e21 enak zgleda, pa si rajš v prtlažnik zmontiram števce kot pa v tole.
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002ti 1975

Post by FR Wolf » 06 Nov 2012, 13:33

Ja tale ni čisto enake barve, ko pa se vpaše notri dobr pa se sploh ne opazi da je tam odlitku armature ni (zdej ej postavlena samo provizorično). Tako zgleda kot da ne paše nič notri ko pa vidiš v eno armaturko zmontirano tako kot mora bit je pa zgodba čisto drugačna...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 2002ti 1975

Post by L4UK0 » 06 Nov 2012, 15:31

Men zgleda pa kr v redu. Voltmeter, pritisk olja, temperatura olja - ali kaj drugega?
Image
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: BMW 2002ti 1975

Post by Cox » 06 Nov 2012, 16:56

Zunanja temperatura pa dve uri :D
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002ti 1975

Post by FR Wolf » 06 Nov 2012, 17:13

Cox wrote:Zunanja temperatura pa dve uri :D
Nene pritisk olja, temp. olja ter 70%temp vode/30%original ura
Gre pa to notri, ko bo tudi celoten motor predelam po alpininih standardih (okoli 170hp se kolca nemci pravijo da tak setup da 190 ampak iz muhe rata kmalu slon...) Vsekakor tukej ni vpasan dobr in se kljub slabi fotki vid da je zbledela plastika, ker sem samo iz paketa vzel in se zmuznu pod odejo da sem vidu če paše zto je tud čez vetrobransko steklo vidna sivina :)
Alpinas were always posh hot rods!
Post Reply